Stránka 1 z 5

1.8 TSI passat CC 2009 studeny volnobeh

Napsal: 14 led 2017, 11:12
od octaviask
passat CC, 2009, 1.8 TSI.

Pan prisiel s tym ze studene auto ked rano nastartuje...motor vrčí 30-50 sekund..nasledne zacnu vypadavat valce, motor sa háda..až zdochne.

Ak ho 2-3 minuty podrzim na plyne, po ohriatí ide cely den bez najmensich problemov.

VAG vypisal zevraj vynechanie 3 a 4 valca, majitel však zmazal zavady a prisiel so zohriatym autom, takze diag cista.


10.000km dozadu mu skocil rozvod, v autorizáku menili servisný polomotor.

Podla slov majitela sviečky boli dosť čierne, tak ich vymenil...no problem je rovnaky.

žeby zapalovacie moduly? ale prečo po štarte chvilku auto ide?
Nejake napady?

Zatial cakam kym auto vychladne....

dik

Napsal: 14 led 2017, 11:19
od Rayx
Koukni na odlučovač na víku hlavy, může mít protrhnutou membránu, novou nekoupíš, musíš brát celek, aktuálně 06H103495AH. Není kolem zaolejováno, a nepřisává si skrz dirku na kulatém vrchním krytu? Pokud ano, bude membrána vypadat podobně jak tady, normálně nerozebíratelné, ale dá se :) http://b6club.ru/download/file.php?id=4 ... 0859e467df

Kolik má na svíčkách teď a kolik mu bere oleje? Jinak bez diagu těžko víc radit, projet a znovu načíst. Koukni schválně do hodnot na skupinu 93 pole 3 co píše.

Asi bych to jinak reklamoval kde to nechal spravit.

Napsal: 14 led 2017, 11:29
od octaviask
Co je 93 pole 3?

Oleja nebere nic. Motor je fungel novy. Sviecky maju 2 dni nove.

Diag spravim jasne ale musi vychladnut aby som vedel posudit kde je problem

Napsal: 14 led 2017, 11:35
od Rayx
Měřené hodnoty, 93/3 a nebo rozšířené měřené hodnoty, měl jsem zato, že diagnostiku děláš.

Asi bych to hodil na hrb autorizáku jako reklamaci, před hopsnutím to asi nedělalo, nebo ano?

Napsal: 14 led 2017, 13:07
od octaviask
Viem co je 93/3 :-D samozrejme. Pytam sa ze co je to za hodnotu tam...zo zvedavosti. K diag sa dostanem az vecer a veru z hlavy nepoznam labely.

Skor mi slo o dake napady kym sa do toho vrhnem.


Neviem preco nesiel do autorizaku ale tak nutit ho nebudem opravime.

Napsal: 14 led 2017, 13:34
od Rayx
phase position bank 1 intake, může to ukázat stav natažení řetězu, nemělo by být přes 4, optimum je 0 až 2. Na běžícím, ohřátém motoru při volnoběhu. Když je tam nový polomotor, mělo by to být hodně kolem 0.

Napsal: 14 led 2017, 14:06
od octaviask
To je daky udaj od snimaca na vacke? Respektive kluka vs vacka?

Napsal: 14 led 2017, 14:18
od Rayx
Ano, mělo by být, vačka x klika.

Napsal: 14 led 2017, 16:19
od octaviask
Takze bank phase cista 0,

klasika...drme to autom, zapalovacie moduly som poprehadzoval...missfire ukazuje postupne na vsetkych valcoch, 4ty je na tom najhorsie.

este pozrem ten ventil a klapku..

Napsal: 14 led 2017, 16:25
od Rayx
Klapka bude OK, tipuju na 99% ten ventil/odlučovač. Jakej tam je, asi nechali puvodní, že? Jak to kolem něj vypadá, žádný olej? A co to přisávání, dirka pro vyrovnání tlaku na druhej straně mebrány je na tom kulatém deklíku, pokud je mebrána KO, přisává to tudy a občas i "hvízdá".

Kromě misfire je pamět bez závad nebo píše ještě něco?

Napsal: 14 led 2017, 16:52
od octaviask
no jasne, cely PCV je KO...prisava to tam, membrana popraskana. Takze vymena. KLapka je OK.

Akurat ma zarazil jeden udaj.... manifold pressure specified je 420mBar, a actual je 950...

jak moze byt tlak v saní 950mBar ked je tam podtlak??? Zeby to ten PCV?

Celkom som zvedavy či sa ten actualny tlak v sani zmeni ked sa vymeni PCV.

dik kolego ;)

uvidime ci vymena PCV pomoze.

///BTW: pán mal na pôvodnom motore 207.000km a nezralo to nic oleja...jak to je mozne? Zeby boli aj niektore dobré kúsky?

Napsal: 14 led 2017, 17:45
od dhfool
Tak jistě. Saje to falešňák z venku nad děravou PCV membránou, takže tam žádný podtlak není. Dívím se, že tam nebyly závady k bohatosti směsi.

Olej to žere, protože longlife + karbon = ucpané odtoky stíráků v pístu. Takže pokud měnil včas olej a jezdil na kvalitní benzín, tak proč ne.

Mimochodem na mém mám třetí motor - už poslední revizi :) a druhou převodovku :) ,tak doufám, že mi to vydrží (rofl)

Napsal: 14 led 2017, 17:55
od octaviask
dhfool píše:Tak jistě. Saje to falešňák z venku nad děravou PCV membránou, takže tam žádný podtlak není. Dívím se, že tam nebyly závady k bohatosti směsi.

Olej to žere, protože longlife + karbon = ucpané odtoky stíráků v pístu. Takže pokud měnil včas olej a jezdil na kvalitní benzín, tak proč ne.

Mimochodem na mém mám třetí motor - už poslední revizi :) a druhou převodovku :) ,tak doufám, že mi to vydrží (rofl)
tiez je cudne ze mu to nevadi :) no som zvedavy ci sa ten udaj o tlaku v sani zmeni...

inak podtlaku je v odvetraní dosť, vičko na olej drží poriadne (podtlak)

Napsal: 14 led 2017, 17:58
od Rayx
octaviask píše: uvidime ci vymena PCV pomoze.
///BTW: pán mal na pôvodnom motore 207.000km a nezralo to nic oleja...jak to je mozne? Zeby boli aj niektore dobré kúsky?
Neboj, pomůže, jinak hledáš dál :D

Tak profláklý jsou hlavně příčný CDAA, třeba tenhle podélnej bratříček jezdil na nonLL olej a měnil po 15tkm, a nebo měl vnitřek ještě z první generace EA888 před pokusy na EURO5 ...

Co to bylo původně za kod motoru, CDH_? Zkus se pána zeptat jakej to mělo olejovej servis před hopsnutím.

Napsal: 14 led 2017, 18:04
od octaviask
BZB je tam...a tak predpokladam ze aj BZB mu zalozili nie?

Praveze je prvy majitel servis len vo VW..cize ked pipla kontrolka, šiel na olej. Predpokladam ze LL a 30t interval nie?