Stránka 1 z 5

špatné studene starty rotačka

Napsal: 15 led 2017, 09:41
od testasstreta
ahoj mám horší studené starty, přečetl jsemvšechny podobne témata, žhavky nové Boosch, napětí k nim jde, filtr nový MAN, gumičky filtru nové, baterka nova, startovací dávka na max. čidlo teploty ve VAGu ukazuje správně. předvstřik na teplém motoru 55.trysky 764 ale celé vstřiky byly na seřízení takže taky OK. někdo nějaký nápad? motor točí, točí a chytá to jakoby po válcích, pak se chvilku třepe na 3.5 válce a pak už OK.
pomohlo by startovací relé s přídavným odporem nebo to řeší jen teplé starty? teplé starty mám v pořádku....

Re: špatné studene starty rotačka

Napsal: 15 led 2017, 09:50
od slovacek.milos
[quote="testasstreta"]ahoj mám horší studené starty,

ráno vytáhni termoventil na filtru a zjisti jestli je plný nafty pokud ne měj lahvičku s naftou a zalej ho pak napiš jestli se start zlepšil :?

Napsal: 15 led 2017, 10:00
od testasstreta
dobře vyzkouším, ještě jsem teď zvednul dobu žhavení vagem. natočim pak video jak to startuje,

Napsal: 15 led 2017, 10:09
od slovacek.milos
testasstreta píše:dobře vyzkouším, ještě jsem teď zvednul dobu žhavení vagem. natočim pak video jak to startuje,
pokud ti zhasne kontrolka tak ti to žhaví dál stačí počkat,

Napsal: 15 led 2017, 10:40
od testasstreta
JJ vím , je slyest že relé cvakne ještě dlouho po tom co kontrolka zhasne

Napsal: 15 led 2017, 11:16
od NOVON
Mozna blbost,ale nikde neni psano jake jsou tlaky za studena.
Motor,kdyz je v cajku,tak by mel pekne startnout bez upravy delky zhaveni nebo start davky,ne?
Kdy zacaly problemy,po nejakem zasahu,oprave?

Napsal: 15 led 2017, 11:23
od pavlin2
Mel sem ten stejny problem, nove hadice, nadrz vycistena, filtr menen nekolikrat, zhavilo, vsechno ok, i balonek se zpetnym ventilem jsem mel. Resil sem to asi dva roky bez uspechu, chytalo to po valcich jakoby tam nebyla nafta, nakonec se motor zadrel na klice, dal se druhej a chyta na otoceni i v mrazu. Ale snad to neni tvuj pripad. Zkus jak rika milos jeste zalit filtr nebo tam dat balonek (z pazouta treba) a zkus ho pred startem namackat dokud nebude uplne tvrdej.

Napsal: 15 led 2017, 11:26
od TDI tech
Nebolo by naskodu preskumat ci maju zhavice vodive spojenie s kontaktami v pipkach v tom plastovom zberaci. Uz neraz som takyto problem riesil. Ten bazmek sa soudruhum inzinirum z NDR "podaril". Zase sa vyznamenali. Treba vziat celkom malinky plochy srubovacik a dnu v pipkach velmi opatrne kapanek porihinat kontakty. Je to strasne piplava praca na nervy. Ale uz viac krat sa tymto zasahom vyriesil problem so zlym studenym startom v zime.

Napsal: 15 led 2017, 11:27
od testasstreta
tlaky se bohužel zatim neměřily, auto mám čerstvě takže nevim odkdy to začalo dělat.

je Pravda že zvýšení startovací dávky a i přídavný odpor nemají na studený start vliv?

Napsal: 15 led 2017, 11:28
od TDI tech
Mozes zvysovat co chces, pokial ti to nezhavi

Napsal: 15 led 2017, 11:44
od testasstreta
ok, přihnu pacičky v pipkach

Napsal: 15 led 2017, 13:17
od jirka.p
zdravim..mam stejny problem. 1.9TDI 81kw AHF (s764,VB turbo) plus celej vnitrek prestrojenej na ARL (u predchoziho byli zapecene krouzky) jak je pod 0°C auto toci dele a chyta nejdriv na 2 pak 3 a az po pridani plynu se chytne 4valec.
https://www.youtube.com/watch?v=2iWYV8gFW3g
tady mam video ze startu kdyz bylo -14 kde chytnulo az na 3ti pokus po dlouhem premlouvani.
jinak kdyz chytne vybehne z vyfuku bilej kour a smrdi to nespalenou naftou.
vag je cistej nic to nehlasi
zhavicky zhavej jak maji,privodni kabely k zhavickam v poradku,rozvody nastavene a cerpadlo nastavene na 60. cidlo teploty ukazuje spravne.

jedine co me zarazi je ze pri toceni jsou otacky nekde kolem 180 a az po chvilce vyskocej na 210 kde uz to pak zacina mit snahu chytit (kontrolovano vagem pri startu) ,baterka i starter kontrolovano a v poradku.

jinak jak se to uz nastartuje tak pak uz neni problem nastartovat az do te doby kdy to stoji dele jak 4 hodiny nebo pres noc a je mene jak 1stupen

uz nvm jak dal. mlada s tim jezdi kazdej den ve 4 rano do prace a modlim se aby to nastartovalo.

Napsal: 15 led 2017, 13:57
od slovacek.milos
[quote="jirka.p"]zdravim..mam stejny problem. 1.9TDI 81kw AHF

nejlíp sehnat někoho s kleštovým ampermeetrem, a ráno zkusit jestli do žhavičů teče po zapnutí klíčku 60A

Napsal: 15 led 2017, 14:52
od martinsidlo
TDI tech píše:Nebolo by naskodu preskumat ci maju zhavice vodive spojenie s kontaktami v pipkach v tom plastovom zberaci. Uz neraz som takyto problem riesil. Ten bazmek sa soudruhum inzinirum z NDR "podaril". Zase sa vyznamenali. Treba vziat celkom malinky plochy srubovacik a dnu v pipkach velmi opatrne kapanek porihinat kontakty. Je to strasne piplava praca na nervy. Ale uz viac krat sa tymto zasahom vyriesil problem so zlym studenym startom v zime.
Ty už se mi rozpadly. Udělány nové kabely i se "samodomo" koncovkami a při těch skoro -20°C na brnk a pomáhal jsem startovat sousedy.
Musí to spolehlivě žhavit!!!!!

Napsal: 15 led 2017, 15:04
od NOVON
Videl jsem kdesi,ze mel borec nejake jine zhavicky-se zavitem nahore a normalne hrubsi kabel s ockama misto tech nasazovacich fajek.Ale z ceho mel ty zhavky,to netusim.