Stránka 1 z 1

Ztráta výkonu ASV

Napsal: 16 led 2017, 21:03
od TKTDI
Dnes mi u O1 ASV došlo ke ztrátě výkonu po překročení 3tis/ot na 4 st. Zastavil jsem znovu nastartoval a jelo to normálně do doby než jsem dal zase 4st.a dostal se nad 3tis/ot. Diagnostika se nerozsvitila. Čím by to mohlo být, N75 ventilem? Zanešené turbo? Poradite na co se zaměřit?

Napsal: 16 led 2017, 21:39
od Bezpy
Padá ti to do nouze...Píchni to na diagnostiku a třeba budeš chytřejší....

Napsal: 16 led 2017, 21:41
od TKTDI
Zítra s tím zkusím zajet na diagnostiku

Napsal: 16 led 2017, 22:31
od Qxkiller
Podle projevu to opravdu vypadá na ukázkovou poruchu regulace turba tedy co jsi vyjmenoval, tedy zanesená regulace turba . Podle toho že to dělá nad 3tis. 4 st. , jestli už není pozdě (hodně zanesené) tak zkusit rukou rozhýbat regulaci s odpojenou hadicí podtlaku (pokud je ok musí jít úplně zlehka bez zaškrbotnutí ) a potom ideálně na dálnici a točit třeba 3.5 k na 4 st. pár kilometrů pokud to teda nezačne padat do nouzaku pak teda už se nedá nic dělat a musí na rozebírku . V obou případech (pomuže, nepomuže) bych začal jezdit trošku víc nešetřivě (nepodtáčet pod 1800 ot. ideálně, trpí tim i dvouhmota).
Držím palce .

Napsal: 17 led 2017, 07:12
od TKTDI
Právě, že nějaký extra šetřílek nejsem. Pod 1800ot nejezdím a jednou týdně tomu dám na 3st až do červenýho, když jedu po dálnici, tak jezdím okolo 140. Dnes každopádně jdu na VAG a pak dám vědět.

Napsal: 17 led 2017, 09:07
od TKTDI
A ještě jedna věc, před chvilkou jsem vezl kluka do školky a napsalo mi to na maxíku emise do dílny!

Napsal: 17 led 2017, 14:28
od TKTDI
Tak jsem byl na VAGu a bylo mi sděleno, že to špatně reguluje. Bylo mi doporučeno dát turbo na repas. Když jsem se zeptal, jestli nemůže být problém ve ventilu N75, tak prej nemůže. Když jsem se ptal, jestli nebude stačit jen vyčistit turbo, tak prej nebude. Jak to vidíte vy, budu rád za každou radu, díky

Napsal: 17 led 2017, 15:32
od Qxkiller
A neřekl ti náhodou že má zrovna repas v akci ? (rofl)
Pokud špatně reguluje tak prostě když to vezmu od začátku :
1/ vývěva
2/ vedení (hadičky) a reservoár podtlaku
3/ N75
4/ zas vedení
5/ aktuátor (bejvá zarezavělí)
6/ lopatky regulace turba (v 99% zasrané karbonem)

Podle toho že to dělá až při větší zátěži tak to bude spíš bod 5 a 6 .
Zkus to co jsem ti napsal minule jestli nepomůže tak vyčistit , ideální by byl ještě log ten by mohl říct víc .

Napsal: 17 led 2017, 17:10
od martinsidlo
Qxkiller píše:A neřekl ti náhodou že má zrovna repas v akci ? (rofl)
Pokud špatně reguluje tak prostě když to vezmu od začátku :
1/ vývěva
2/ vedení (hadičky) a reservoár podtlaku
3/ N75
4/ zas vedení
5/ aktuátor (bejvá zarezavělí)
6/ lopatky regulace turba (v 99% zasrané karbonem)

Podle toho že to dělá až při větší zátěži tak to bude spíš bod 5 a 6 .
Zkus to co jsem ti napsal minule jestli nepomůže tak vyčistit , ideální by byl ještě log ten by mohl říct víc .
To je správně vyčerpávací odpověď pro všechny,kterým to padá do nouze,když neumí použít tlačítko hledat. Je toho napsanýho mraky.

Napsal: 17 led 2017, 18:43
od TKTDI
Takže závada vyřešena, byl vadný ventil N75. Díky za rady ;)