BXE-pokles výkonu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Foggino
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29 led 2017, 14:38
Odpovědi: 0

BXE-pokles výkonu

Příspěvek od Foggino »

Ahojte, hľadám uvedený problém na fóre no nenašiel som ho teda sa s Vami s ním poradím. Jedná sa o O2 preface r.v 2008 s motorom BXE v sérií bez chipu s 160 000km. Pri jazde ale aj pri voľnobehu pri ráznom pridaní plynu je jedno do akých otáčok niekedy ostanú vysieť otáčky na uvedenej hodnote. Je to zvyčajne na krátky interval cca pol sekundy. Pri stlačení plynu otáčky vystúpajú a pri pustení plynu ostanú ešte vysieť na uvedenej hodnote cca tých 0.5 sekundy (alebo ešte o 100-200 otáčok stúpnu). Nedeje sa to stále, ale sporadicky. Spozoroval som, že aj niečo nezvyčajne šuští, niečo ako "lúčne koníky-cvrčky". Prvé čo ma napadlo skontrolovať hadice vedenia vzduchu, všetko som rozobral a skontroloval. Pri rozobratom systéme som rovno vymenil všetky X krúžky hadíc a intercoooler som odtlakoval a drží. Diagnostika cez VAG čistá, auto nevykazuje žiadne problémy, i keď sa mi zdá že v okamihu keď sa to deje s týmito otáčkami klesol o niečo výkon. Motor je v dobrej kondící, vstreky maju hodnoty do 0.35mg, spotreba oleja 0.3l na 10 000km, oleje filtre, rozvody všetko nové... Načasovanie rozvodov OK, spotreba na voľnobeh pri 90stupňovh 0,4-0,5l, EGR vyčistené. Nestretol sa niekto s týmto problémom? Sledoval som aj % hodnoty plynového pedála no tie vyzerajú v poriadku. Podľa mňa problém bude s reguláciou alebo také niečo. Skontroloval som všetky hadice podtlakov a ovládanie podtlakov všetko tesní. Problém nejakého elektromagnetického ventilu čo myslíte vy skúsenejší?? Ďakujem :)
Naposledy upravil(a) Foggino dne 25 lis 2017, 19:08, celkem upraveno 1 x.
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Spojkovy spinac?
Foggino
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29 led 2017, 14:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Foggino »

Človeče, vyskúšal som vytlačiť za jazdy spojku a pridať. Prestalo to robiť. Po vyradení do voľnobehu a pustení spojky to znovu začalo robiť a po opätovnom stlačení pedálu spojky prestalo. Bude to niečo so spojkou. Otázka kde na dvojkovej oktávke je spojkový spínač? neviem ho nájsť ani v eshopoch. Bude sa meniť kompletná spojková sada, teda zotrvák, prítlačný ložisko a lamela. Je to niekde v kabíne? alebo pri spojke na prevodovke? Dá sa funkčnosť spínača overiť cez VCDS? Inak ďakujem :D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33574
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Foggino píše:funkčnosť spínača overiť cez VCDS? Inak ďakujem :D
vcds měřené hodnoty pole 013

je tam velké numero posední tři 000 šlípneš na spojku 100 pak na brzdu 111
Foggino
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29 led 2017, 14:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Foggino »

Zatiaľ ďakujem :) zajtra vyskúšam
Foggino
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29 led 2017, 14:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Foggino »

Chlapoši zdravím vás. Potreboval by som poradiť, problém s vysiacimi otáčkami na BXE je vyriešený bol to spojkový spínač. Ovšem teraz sa vyskytol ďalší problém. Teda pretrváva to už dlhšie, ale teraz je to markantnejšie keďže chodím plný a 105 koníkov je dosť málo tak cítim každú zmenu. Jedná sa o to, že od 2000 otáčok motor citeľne poľavý.. Proste do 2000 otáčok ťahá pekne, od 2000 otáčok začína niečo slabúnko syčať. Mal som podozrenie na netesnosť hadíc, konkrétne X krúžky v spojoch, ale nič som nenašiel. Podtlaky všetko je v pohode. Prikladám sem logy (kanál 1,3,11) konkrétne 2 logy vykonané na 3 prevodovom stupni a jeden na 4 prevodovom stupni. Nechcel som zakladať nové vlákno, zato to dávam sem na vyriešený problém. Bol by som rád aby sa na to niekto kukol kto tomu rozumie. V grafe vidno že ten plniaci tlak nejako kolíše.. Ďakujem. Motor 1.9TDi, BXE, PD 180 000 kilometrov

http://leteckaposta.cz/729058322

Ešte raz veľmi pekne ďakujem prajem pekný deň.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33574
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Foggino"]syčať. Mal som podozrenie na netesnosť hadíc, konkrétne X krúžky v spojoch, ale nič som nenašiel.

kolikrát ani nenajdeš

musíš mít štuple na demižony v jednom ventilek ucpat před motorem a za váhou a tlakovat, jedině tak zjistíš těsnost, dírečka v hadici může být tak malá že nemáš skoro šanci ji najít,

než se pustíš do tohoto problému prohlídni sací potrubí až k ventilům, pokud je zasrané tak to stím výkonem nikdy nebu slavné ;)
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 26 lis 2017, 12:48, celkem upraveno 1 x.
Foggino
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29 led 2017, 14:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Foggino »

EGR som mal dole, čistil som ho. Sacie potrubie na tom nebolo zle, nechal som ho tak. Odtlakujem, a uvidím. Ďakujem za radu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“