Stránka 1 z 3
vstriky 03G130073T - take spatny shity ???
Napsal: 05 úno 2017, 13:59
od rline
Ahoj,
cca pred 100.000km vymeneny vsechny vstriky vcetne napajeci listy na svolavacku ...nyni opet v zime rano problem nastartovat, auto toci, toci nez chytne docela porod .. tak hodim diagnostiku a malem me opet jeblo ..
níže přikládám výpis závad a přikládám 3 obrázky, kde první 2 obrázky jsou ranní starty a hodnot 1 a 4 vstřiku pře 3mg/str !!!
2 a 3 to dorovnávají - hodnotou ? nebo jsou také v řiti ? 3 obrázek je chod po zahřátém motoru (hodnoty vstriku se srovnaji a hodnoty do 0,6mg/str) .. co s tím dál ?
Mistr HUML poradí ? řeším i snížený výkon motoru .. jiz fakt nevim a porad do kola to resit .. jiz jednou jsem ty vstriky jeste pred svolavaci akci resil v plne vysi a svoje penize .. to jiz snad ani neni mozny, ze i ty s indexem T zacinaji odchazet .. dekuji vsem ..
2 Faults Found:
004704 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)
P1260 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 163696 km
Time Indication: 0
Date: 2050.14.16
Time: 09:33:41
Freeze Frame:
RPM: 832 /min
Torque: 56.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
63.57 %
Text: 5.125 uF
Time: 0.00 ms
Text: 0.00 mJ
004713 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243)
P1269 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 163696 km
Time Indication: 0
Date: 2050.14.16
Time: 09:33:41
Freeze Frame:
RPM: 832 /min
Torque: 56.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
63.96 %
Text: 5.125 uF
Time: 0.00 ms
Text: 0.00 mJ

Napsal: 05 úno 2017, 14:09
od Huml
nebude se to zavzdušňovat?
Napsal: 05 úno 2017, 14:36
od rline
jak zavzdusneny ? to se pozna jak ? odvzdusni jak ?jak se to ohreje, auto jede vcelku normalne .. hodnoty vstriku se srovnaji ..max. +/- 0,5mg/str .. lze Te navstivit ? ja jiz nevim co s tim autem dal .. je pravda, ze to zaclo delat po tom, co jsem natankoval OMW maxx motion diesel a auto chciplo .. odneslo to podavaci cerpdalo v nadrzi .. ok, vymenil jsem, ted je tam nejake od SKV Germany co jsem koupil z netu .. sice piska ale aspon ho slysim

ale co mi kluci merili tlak toho cerpadla, tak udajne prej tlaci vic nez original - origo prej ma tlacit 0,5 bar, tohle prej neco kolem 1,9bar .. ale prej neresit, pokud to cirkuluje naftu a hadicky netlakuje, nepodfukuje, tak prej jezdit .. predtim tam po smrti originalniho Peirburg jsem si nechal poradit a poridil z netu podavaci cerpadlo znacky ENERGY - udajne prej bezproblemova cerpadla, ticha ..proste, neres, kup, budes zpokojen ..ale ono hejhou ... na druhy den zacali prochcavat hadicky u tandemoveho cerpadla(rikam si nahoda,skratim pac jsem tam nasel mikrotrhlinku a jezdim dal) druhy den opet prochcavalo u palivoveho filtru a nafta mi chcala do motoru .. rikam si pecka .. nove cerpadlo asi tlaci az moc .. take ze ano, tlacilo 2,9 baru .. pak jsem ho vymenil za to SKV Germany a jezdim na nej doted) .. no ale po cca 14 dnech ted resim ty vstriky ..rano auto tocilo dnes docela dlouho nez ho odpalilo, hodnoty vstriku vidis na obrazkach .. motor poskakuje, skube ..ale po zahrati OK .. hodnoty vstriku kolem +/- 0,05 - 0,5mg/str .. tak jiz nevim .. jako nejradeji bych si udelal výlet primo za Tebou, pac kdyz ctu vw nebo dp club, vetsi frajer na PD se zatim asi nenarodil .. a to jsem si myslel, ze jsem jiz mistr na PD jak me to auto od prvni koupi cvici .. a prosel si temer vsim .. prosim Te, lze Ti aspon zavolat ? poradit se ? tady chodim jak tygr v kleci v jedne ruce benzin v druhe cigaro .. auto je sice pekne ale k certu s nim.. ty starosti me jiz zabiji ..

moc děkuji !!!!
Napsal: 05 úno 2017, 20:39
od Jirka84
podle mě ti budou podfukovat vstriky.zaměřil bych se na to.
Napsal: 05 úno 2017, 22:30
od Jirka.
Dělá to Čínský čerpadlo v nádrži.
Napsal: 06 úno 2017, 12:34
od auto-point

tak hlavně, žes ušetřil ne
Napsal: 06 úno 2017, 20:11
od Huml
ten motor by měl jet i bez čerpadla, kdyby se napojil na flašku, každopádně ty vstřiky by to mohly být, jelikož, když se v autorizáku dělaly vstřiky na záruku, tak šrouby většinou neměnili, už jsem s tím taky řešil potíže

Napsal: 07 úno 2017, 16:02
od Jirka84
Já mám špatnou zkusenost i s novýma šroubama.Natáhly se pri utahovani.Na konec jsem koupil poradny pevnostní srouby a bylo po problému.
Napsal: 07 úno 2017, 16:12
od frantisek28
No to ti neviem… Myslim, ze z casti je zamer, aby sa ten srob natiahol.
Napsal: 07 úno 2017, 16:22
od UchoTD
Lebo ste ich zatiahli urcite nespravnym momentom ktory ste nasli na internete alebo v autodatach,udaj 12nm a 270* nieje spravny.
Napsal: 07 úno 2017, 17:32
od rline
Chlapi, jako fakt si nechám rád poradit .. 04/2016 byli vstřiky v dieselpowru na testu a následném ultrazvukovém čištění .. mechanikům jsem dal k rukám dílenskou příručku přímo od VW i s utahovacími momenty .. Ty pak jsem dopíši večer, až budu doma.. teď přemýšlím, nemůžu dát ruku do ohně za to, co mechanik dal nové, co si "nechal" nebyl jsem u toho a vím, že kdyby dal zpátky vstřiky s původníma gumičkama (O - kroužky) nebo staré šrouby, lištu, tak poznám houby .. všechno nové jsem nakoupil přímo ve VW a odnesl mechanikovi .. čerpadlo v nádrži teď googluji a opravdu SKV GERMANY je Čina !!!

(( ok, moje blbost, nechal jsem si špatně poradit, pač nový od Pierburgu stojí téměr 10.000,- ještě mrknu na net.. ale jak píše Huml s podávacím čerpadlem, všichni mě ujišťují že je to blbost .. i když mě odešlo podávací čerpadlo pierburg, tak se mi auto zastavilo na silnici .. takže to podávací čerpadlo asi zajišťuje koloběh nafty a min. aby byl pořád zaplavenej palivovej filtr a nafta v něm .. jak podávací čepradlo chcípne, tak tandem už zřejmě jenom dososá to, co ve filtru a pak čus, motor se zastaví .. chlapi, tak zkusit koupit originál čerpadlo a uvidí se ? nebo ty hodnoty vstříků jsou tak vysoké, a radši se zaměřit na ne ? ale je divný, že jak se ten motor ohřeje, tak hodnoty vstřiků se pěkně srovnají .. a nejhorší hodnoty vstřikovače +/- 0,5mg/str což je krásné .. tím asi vylučuji problém podávacího čerpadla, to by dělalo neplechu pořád .. další faktor chlapi, dlouho jsem řešil vibrace do volantu a sedačky - bederní opěry cca od 120km/h výš, nejhorší cca 160km/h .. vyměnil půl nápravy, kola, pneumatiky, vyvažoval .. a začal sledovat, jestli se to lepší když např. vyřadím a motor spadne na volnoběžné otáčky .. to víte, že to lepší je .. takže tam vznikají vibrace od motoru a přenáší se to pak dál .. takže jestli si opravdu již nedávám pouze špatnou naději, že vstřiky jsou v pořádku, když se po ohřátí hodnoty srovnají .. ale vibrace mám za jízdy pořád .. děkuji všem .. PS: na autě opravdu nešetřím, jsem až takový vůl, že kolikrát preventivně jen aby byl klid a ono ho..o, pořád se něco najde

Napsal: 07 úno 2017, 18:28
od rline
tak v manuálu ode mě měli dotahovací moment vstřiku 3Nm + pootočit o 270° (3/4 otáčky)
Napsal: 07 úno 2017, 18:34
od stanomx
tak koľko?
Napsal: 07 úno 2017, 20:14
od Jirka84
To je klidne možný že je to záměr ze se maji natahnout.ale pak se nedivtě ze ten vstrik podfukuje.Já to dotahovat 8nm a 180*.Ani 8nm jsem nedotahnul a šroub se natahoval.Já to řešil Lepšíma šroubama.A byl klid a nejsem sám kdo to takhle řešil.řešil jsem to i v DP a se šrouby mají Taky své zkušenosti. Zkus dat lepší srouby a budeš mít klid.
Napsal: 07 úno 2017, 20:21
od Jirka.
Ten pierburg vyjde asi na 3000kč, ale jen samotné čerpadlo, obal se může použít starý, tomu nic není. Když to čerpadlo v nádrži nejede tak bud to auto chcípne, nebo jezdí a škube, nebo není nic znát a pozná se to až při výměně palivového filtru. Proč se každé auto chová jinak nevím, asi záleží na stavu tandemu, jestli je schopný si naftu sám nasát. Každopádně čerpadlo v nádrži rozhodně nemá pískat.