Cukání kolem 2 tis. otáček, Octavia I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Cukání kolem 2 tis. otáček, Octavia I
Dobrý den, nedávno jsem měl problémy s autem, Škoda Octavia I 81 kw (ASV) (chiptuning na 96 kw) 2003, kdy auto hodně cukalo při rozjedu a nešlo s tím jet. Na VAGU to psalo zkrat na váze vzduchu. Koupil jsem proto novou váhu značky Pierburg, která by tam měla pasovat. Také se měnil EGR ventil. Po výměně váhy auto jelo první den, jako dřív, ale poté se znovu začalo cukání projevovat pouze kolem 2 tis. otáček a spíše když více sešlápnu plyn. Nejdřív to se stalo třeba jednou za jízdu, ale nyní se to stává častěji, auto cukne. Také jsem si všiml, že trochu klesl výkon. Nevíte někdo, v čem by mohl být problém?
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Něco můžou dělat vnitřní klouby poloos.
Ale hlavně asi váha dává moc,než je obvyklé a chce ŘJ.Není to na škodu,ba právě naopak ale neduh cukání. Je to jako tam dát diodu místo váhy ale ŘJ si žádá méně.
Udělej LOG,kolik dává váha a co chce ŘJ.
Mám to taky.Váha mi dává tolik,že nepotřebuji turbo do 2500ot na normální jízdu.EGR mám Off.
Ale hlavně asi váha dává moc,než je obvyklé a chce ŘJ.Není to na škodu,ba právě naopak ale neduh cukání. Je to jako tam dát diodu místo váhy ale ŘJ si žádá méně.
Udělej LOG,kolik dává váha a co chce ŘJ.
Mám to taky.Váha mi dává tolik,že nepotřebuji turbo do 2500ot na normální jízdu.EGR mám Off.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené