Stránka 1 z 4

Výměna radiátoru topení Octavia

Napsal: 16 zář 2007, 18:41
od Ladic
Ahoj, chystám se na výměnu radiátoru topení u mé Octušky, chtěl bych poprosit někoho kdo s tím má zkušenosti o radu co všechno musím rozebrat abych se na něj dostal.
diky L.

Napsal: 16 zář 2007, 19:11
od skymann
Komplet palubovku + kurenie

Napsal: 16 zář 2007, 19:14
od Mcjohn
Kaslík, střední tunel ven a jestli nechces zohybat takový plechový držák tak celej horní díl palubovky a ta kovová trubka co je pod ní. vyndáš celý topení a pak už je to sranda.

Napsal: 02 říj 2007, 06:40
od Ladic
Pro všechny komu smrdí topení a na skle se usazuje fridex, zde je příčina, přístup k radiátorku u octy je přímo šílený :))




Obrázek

Napsal: 05 čer 2011, 16:59
od iguka
Tak potřebuju také vyýměnit radiátor, protože mi dovnitř z něho valí voda. Tady v tom vlákně je rada, že se nemusí rozdělávat horní palubovka, ale stačí jen kastlík a středový tunel. Pak ohnout nějaký plech a je to. Pochopil jsem to správně, že to tak jde? Nemá někdo fotečky, který plech to je a jak ho ohnout?

Napsal: 05 čer 2011, 19:04
od papouch22
pochybuju ze to udelas jen dirou na kaslik to je nejaka blbost.
jsou 2 typy radiatoru na hadice a na bajonet tak se koukni jaky mas at koupis dobre

Napsal: 05 čer 2011, 19:31
od iguka
Píše to takhle: Kaslík, střední tunel ven a jestli nechces zohybat takový plechový držák tak celej horní díl palubovky a ta kovová trubka co je pod ní. vyndáš celý topení a pak už je to sranda.


Tak pokud musí jít palubovka dolů, tak to sám nezvládnu :?

Napsal: 06 čer 2011, 12:12
od martinsidlo
Asi takhle:Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Práce na cca 5,5 hoďky,ohnout a narovnat držák žádný problém.Sundat vrchní díl přístrojovky je to nejmenší a je to potřeba,musíš vyndat ofuk na sklo.

Napsal: 06 čer 2011, 18:49
od iguka
pěkný, tak to nezvládnu ani náhodou, budu se muset obrátit na servis. :?

Napsal: 06 čer 2011, 20:53
od papouch22
vono to tak hrozny neni udelej si na to sobotu cas ty palubky se meni i kdyz vylitne pytel tak je to udelany chytre aby to nebylo tak slozity na demontaz a montaz kdyz sem to delal poprvy tak sem z toho byl taky vyplasenej ale nic na tom neni

Napsal: 06 čer 2011, 21:44
od jericho-3
Tak tohle je práce, kterou nenávidím, je vidět, že tohle není moc chytré auto, když kvůli radiátoru je třeba sundat půlku přístrojovky...Mám obavu, že už to po montáži nebude jako předtím... :(
Tedˇ jsem vyndaval blbý spojový váleček z MB a již několikrát tam byly návštěvníci...každý ocas tam přidal nějaký drát nebo ztrhnul "závity na uchycení a podle toho to vypadalo..Chce to aspoň poloflegmatika, který nepropadá panice... :)

Napsal: 07 čer 2011, 09:50
od martinsidlo
Opravdu to není nic hrozného,začít vzadu na středovém tunelu a pokračovat systematicky dopředu až je to venku.Dovnitř jen hlídat kabely,aby byly dostupné.Tak,jak to udělali ve Vrchlabí (zamotány dráty mezi lanka topení),zpřerážel bych jim ruce.To byla věc toho dělníka,který to smontovával.

Napsal: 08 čer 2011, 14:46
od iguka
a není někde nějaký fotoseriálek na sundání palubovky a další?

Napsal: 12 čer 2011, 10:22
od jjuriss
ja sa tiez pripajam k tomu nazoru ze by sa hodil nejaky foto navod, dufam ze sa najde nejaka dobra dusa ktora nam to zdokumenutje

Napsal: 12 čer 2011, 10:54
od Vici
tak fotoseriál snad ani netřeba? kdo i na to troufne tak si poradí - dílenskou příručku má už asi každý = stačí číst a pak umět držet šroubovák ;) , kdo si netroufne, bude lépe když to někde nechá udělat a vydělá na to peníze tím co umi :)