vw bora 66kwh problem s turbom

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Odpovědi: 0
Bydliště: salisbury UK

vw bora 66kwh problem s turbom

Příspěvek od kuty21 »

dobry ...mam problem na vagu mi hlasi nizky tlak na turbe.auto tahne ale tazko sa dostava do otacek aj podla vagu dosiahne spravny tlak az okolo 3000.
Chcem sa zeptat je normalne ze za statia sa tahlo na plechovke vobec nehybe ani ked ho dam na4500 otacek???ked dam do hadicky tlak kompresorom tak sa tiahlo hybe...
auto pada do nouzaku spravidla ked sa z miesta chcem rychlo rozbehnut napriklad na dalnicu.vypnem/zapnem klic a vse o.k s autom muzem delat co chcem ide az pokial znova nezastavim.vaha je nova please poradte uz som s toho nestastny......
moze to byt nepruchodny katalyzator????
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

to že se nehejbe neni v žádnym případě normální skontroluj regulaci a lopatky
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Odpovědi: 0
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

ma nekdo nejaku schemu na ragulace turba ???prosim
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

................... do hadicky tlak kompresorom tak sa tiahlo hybe... ................

To by mě zajímalo jak se Ti daří rozhýbat tlakem, podtlakovou regulaci. Do té plechovky jde podtlak přes ventil N75 a když chceš zkusit zahýbat táhlem z plechovky stačí zkušebně zapojit " přímý " podtlak z jiné hadičky. Nebo vagem přes akční členy. Po starti se táhlo regulace zasune?
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

tomáš karbus píše:to že se nehejbe neni v žádnym případě normální skontroluj regulaci a lopatky
A hadičky. mohla by být nějaká jen děravá nebo nesprávně zapojená.
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Odpovědi: 0
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

Bugs.Bunny píše:................... do hadicky tlak kompresorom tak sa tiahlo hybe... ................

To by mě zajímalo jak se Ti daří rozhýbat tlakem, podtlakovou regulaci. Do té plechovky jde podtlak přes ventil N75 a když chceš zkusit zahýbat táhlem z plechovky stačí zkušebně zapojit " přímý " podtlak z jiné hadičky. Nebo vagem přes akční členy. Po starti se táhlo regulace zasune?
pokial viem su dva druhy motorov jeden sa otvara tlakom a druhy podtlakom oprav ma jak sa mylim ja ked do tej hadicky privediem tlak tak sa tahlo hybe.
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Odpovědi: 0
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

Bugs.Bunny píše:
tomáš karbus píše:to že se nehejbe neni v žádnym případě normální skontroluj regulaci a lopatky
A hadičky. mohla by být nějaká jen děravá nebo nesprávně zapojená.
hadicky som menil a stale rovnako
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

kuty21 píše:
Bugs.Bunny píše:................... do hadicky tlak kompresorom tak sa tiahlo hybe... ................

To by mě zajímalo jak se Ti daří rozhýbat tlakem, podtlakovou regulaci. Do té plechovky jde podtlak přes ventil N75 a když chceš zkusit zahýbat táhlem z plechovky stačí zkušebně zapojit " přímý " podtlak z jiné hadičky. Nebo vagem přes akční členy. Po starti se táhlo regulace zasune?
pokial viem su dva druhy motorov jeden sa otvara tlakom a druhy podtlakom oprav ma jak sa mylim ja ked do tej hadicky privediem tlak tak sa tahlo hybe.
Kdyby v názvu tématu bylo napsané jiné auto tak ano. Bora má podtlakovou regulaci. Tlakem to bylo u 66kw TDi golf,vento,toledo,..
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Odpovědi: 0
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

Bugs.Bunny píše:
kuty21 píše:
Bugs.Bunny píše:................... do hadicky tlak kompresorom tak sa tiahlo hybe... ................

To by mě zajímalo jak se Ti daří rozhýbat tlakem, podtlakovou regulaci. Do té plechovky jde podtlak přes ventil N75 a když chceš zkusit zahýbat táhlem z plechovky stačí zkušebně zapojit " přímý " podtlak z jiné hadičky. Nebo vagem přes akční členy. Po starti se táhlo regulace zasune?
pokial viem su dva druhy motorov jeden sa otvara tlakom a druhy podtlakom oprav ma jak sa mylim ja ked do tej hadicky privediem tlak tak sa tahlo hybe.
Kdyby v názvu tématu bylo napsané jiné auto tak ano. Bora má podtlakovou regulaci. Tlakem to bylo u 66kw TDi golf,vento,toledo,..
tak ja teda neviem jak je potom mozne ze ked tak fuknem kompresorom tahlo sa hybe?je to vw bora 1999 tdi 90koni........
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Tlakem to měly jen motory A3 66kw a to se do bory už nedávalo.
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Odpovědi: 0
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

mozne to je pretoze toto je anglicke auto a tu je vsetko opacne a vyrabaju tu pre nich rozne specialne auto ktore nikde inde neuvidis....: :D :D
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Když to má volant na opačné straně, je možné vše. (LOL)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14431
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kód motoru je jaký? AHL nebo AGR?
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Odpovědi: 0
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

Bugs.Bunny píše:Tlakem to měly jen motory A3 66kw a to se do bory už nedávalo.
ked som menil hadicky tak som bol tiez prekvapeny ale naozaj s toho ventilu mi ide naozaj tlak.......ventil som kontroval cez vag cuka je mozne ze aj tak nie je dobry?jak ho mozem este skontrolovat?
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Odpovědi: 0
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

Tomas.cz píše:Kód motoru je jaký? AHL nebo AGR?
to teda neviem jak to mozem zistit?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“