Stránka 1 z 1

CADDY 2.0 BST

Napsal: 01 bře 2017, 12:30
od mareak
Ahoj. Caddy 2.0l BST 2008
2x se stalo, ze motor z niceho nic zhasl a uz se nedal natocit, takze odtah.
Ve znackovem servisu rekli, ze je vadne podavaci cerpadlo v nadrzi. Moc se mi to nezda. V motorovce nejsou zapsane zadne chyby. Kdyby podavacka nesla, tak by to melo vyhodit treba nizky tlak na railu. Nebo tak neco. Pokud podavacka nepujde je schopny si tandem natahnout sam? Kdyz se auto necha treba do druheho dne, tak normalne chytne. Ted to zrovna jezdi, ale neverim tomu. Jeste me napada rele.

Napsal: 01 bře 2017, 12:44
od Dzenik76
z vlastní zkušenosti vím,že podávačku VAG napsat nemusí.....já třeba jezdil rok bez podávačky,s motorem bxe...akorát to blbě startovalo když jsem stal do kopce....prostě nektery auto jede,nektery ne...relatko by to asi napsalo,např by to napsalo problem se svorkou apod....

Napsal: 01 bře 2017, 13:13
od mareak
Ono to normalne jede. Kdyz zdechne nejde to uz natocit. Druhy den chytne na drc a zase jede.

Napsal: 01 bře 2017, 14:02
od Dzenik76
a je problém až to zdechne poslechnout čerpadlo v nadrži?jestli poběží dál,tak pak jit po relátku...znal jsem passat bmp,to auto jelo pul hodiny,pak zdechlo,hodina čekačka a zase jelo...tam to tehdy bylo relé,když se zahřálo,přestalo makat....ale jak jsem psal,vag to hlásil,problém svorka napětí...13myslím

Napsal: 01 bře 2017, 16:34
od Tomas.cz
Motor BST je PD, tady bych vyhozenou chybu tlaku v railu nečekal.

Napsal: 01 bře 2017, 17:50
od mareak
Tomas.cz píše:Motor BST je PD, tady bych vyhozenou chybu tlaku v railu nečekal.
Ano ja vim, ze je to PD. Myslel jsem to tak nejak obecne a jak je videt ne prilis stastne.
Nicmene cerpadlo neni slyset vubec. Je predpokladam spinane pres rele. Kde ho pripadne hledat? Zitra bych to chtel proverit.

Napsal: 01 bře 2017, 21:54
od Tomas.cz
Když se sundá před kolenama řidiče ten plast, je tam několik bílých relátek, jedno z nich je na pumpu, jedno třeba na motorek ostřikovače apod., vedle je i can gateway.