zakladova barva- jakou pouzivate a doporucujete?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zakladova barva- jakou pouzivate a doporucujete?
Prohlizel jsem par fotek nekterych karosaru a koukal na nektera videa a tam pri vyvarovani nebo ochranach podvozku davali na holy plech cervenou zakladni barvu (cihlovy odstin), muze mi nekdo rict o co jde a v cem to ma vyhody? Ja pri vyvarovani nebo nekde kde se dostanu na kov tak davam jen epoxidovy nastrik,pak kit atd. Atd. Nebo pokud nekdo dela jinak rad se priucim.
Audi 80 1.8i-První vůz 
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Muze to byt ono? https://www.nejlevnejsi-barvy-laky.cz/h ... hnedy-1-kg
Audi 80 1.8i-První vůz 
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Tu prave pouzivam. Epoxy primer. Je k tomu druha slozka a ma to sedy povrch. Kupuju od firmy Novol. A zatim sem spokojen jen me zajimala ta cervena zakladovka a zkusenosti druhych. Ja ten epoxid strikal dycky klasickou flintou Kovofinish 1.4 tryska myslim. Ale ted mam flintu s tryskou 2.0 mm a je to good. Ale nevim jestli jde Novol koupit u nas. Kupuju ho za hranicema
Audi 80 1.8i-První vůz 
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
-
marian.marcin
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Ano, to je ono, jsem rád, že jste mi potvrdili její kvalitu. Dodnes jsem nepochopil, jak je možné že díly z válečných let , které používal např. Wehrmacht , jsou nastříkané barvou , syntetickou , kterou nelze dostat dolů , pomáhá pouze pískování. Jak to tehdy dělali, ve válečných dobách, že barva měla takovou trvanlivost, pružnost a třeba barvožer je pro ni k smíchu? Dnešní akrylátové sračky jsou dobré tak do showroomu. Je to křehké, přitáhnout třeba šroubek je nemožné bez nebezpečí prasknutí laku, no tragedie..Dnešní renovovaní veteráni jsou hlavně na dívání, s motorkou nelze jet po prašné cestě jako kdysi, kamínky by lak zničili.. Sere mě to, kam ten vývoj došel.. 
nepropadat panice...
Ony barvy za socialismu taky na ekologii kašlaly a přitom moc nedržely, koroze byla velký nepřítel a škodovka se musela každé jaro očistit a natřít tlumexem , jinak bylo po ní..Teď mám zrovna blatník z 50. tých let z D , kde je ještě červený tmel a barva je křehká a popraskaná..Musí vše dolů a znova. Alternativa k akrylátu bohužel dnes není.. 
nepropadat panice...
Ten NOVOL je dobrej. Prodávám ho na krámě a kdo zkusil, ten ho chválí. Cena je sice vyšší, ale vyplatí se to. Má vysokej podíl antikorozního pigmentu, takže když se to někde proškrábne, nerozlejzá se to pod tím.
Když se tuží v poměru 1:1 funguje i jako varianta "mokrá na mokrou", tzn. jak uschne, což je otázka třeba půl hoďky, může se jít na další vrstvu, bez broušení. To je fajn, pokud je třeba spěchat - nový blatník, přebrousím, odmastím, pak ten epoxid, dvacet minut a jedu rovnou barvu nebo plnič.
NOVOL má i profi řadu SPECTRAL, mám pocit že ten epoxid Protect 360, o kterým se tu bavíme, se už asi ani nedostane a je v tý profi řadě a jmenuje se SPECTRAL 385.
Levnější varianta je od českýho výrobce Sincolor: S2300. Je to podobný, ale nebude tak silně antikorozní. Ale taky fajn. Berou si ho taky na nástřiky nádrží a podobný, kde je třeba vysoká odolnost.
Když se tuží v poměru 1:1 funguje i jako varianta "mokrá na mokrou", tzn. jak uschne, což je otázka třeba půl hoďky, může se jít na další vrstvu, bez broušení. To je fajn, pokud je třeba spěchat - nový blatník, přebrousím, odmastím, pak ten epoxid, dvacet minut a jedu rovnou barvu nebo plnič.
NOVOL má i profi řadu SPECTRAL, mám pocit že ten epoxid Protect 360, o kterým se tu bavíme, se už asi ani nedostane a je v tý profi řadě a jmenuje se SPECTRAL 385.
Levnější varianta je od českýho výrobce Sincolor: S2300. Je to podobný, ale nebude tak silně antikorozní. Ale taky fajn. Berou si ho taky na nástřiky nádrží a podobný, kde je třeba vysoká odolnost.
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR