Nezdarena vymana palivoveho filtra 1.9 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nezdarena vymana palivoveho filtra 1.9 TDI
Na aute sa menil palivovy filter ale zabudla sa naliat do neho nafta, cize auo chvilu islo a potom ako keby dosla nafta a zdochlo, dalsie starty boli nuspesne, motor tocil len na prazdno, skusil som vytiahnut to plastove T a vybehla z filtra nafta, spolu zo vzduchom, nevedel by niekto poradit co s tym ?
no uz som cital na nete ze sa nemusi zaliat, motor toci dobre, neni tam naznak ze baterka by bola slabsia.... Pri vymene sa odpojili hadicky, vybral stary filter zalozil novy a napojili sa hadicky, tak ako boli pred tym filter kupovany podla VIN cisla.....auto chvilu slo a potom sa zacalo chovat ako ked dochdza palivo a zdochlo...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
keď otočíš kľúčom do štartovacej polohy počuť klasické PDčkovské nacucnutie nafty čerpadlom? malo by ak nie treba skontrolovať či funguje čerpadlo v nádrži
ak funguje tak sadni do auta otoč kľúčom do poslednej polohy zo 30x krát (a nechaj otočené asi 3s) naftu si to natiahne, potom toč malo by to naskočiť do 10s. (prípadne vyskušaj zo 3 krat točiť), ale keď funguje čerpadlo v nádrži tak nebudeš mať problém
A najlepšie bude ak odpojíš spiatočku a vyvedieš do pet fľaše, keď začne striekať z nej nafta napojiš nazad a tadá
prípadne sa to dá robiť aj bez točenia s kľúčom VAGOM
motor zakladne nastavenie kanal 35 pumpu to zapne na 30sec
(neviem či treba login 12233)
ak funguje tak sadni do auta otoč kľúčom do poslednej polohy zo 30x krát (a nechaj otočené asi 3s) naftu si to natiahne, potom toč malo by to naskočiť do 10s. (prípadne vyskušaj zo 3 krat točiť), ale keď funguje čerpadlo v nádrži tak nebudeš mať problém
A najlepšie bude ak odpojíš spiatočku a vyvedieš do pet fľaše, keď začne striekať z nej nafta napojiš nazad a tadá
prípadne sa to dá robiť aj bez točenia s kľúčom VAGOM
motor zakladne nastavenie kanal 35 pumpu to zapne na 30sec
(neviem či treba login 12233)
Naposledy upravil(a) stanomx dne 05 bře 2017, 12:50, celkem upraveno 1 x.
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
napriklad AJM ani podavacku nema
velmi sa nestresuj, zozen si startovacie kable, a zober si k tomu druhe auto a startuj az do vtedy kym to nechyti (samozrejme s kratkymi prestavkami, nemusis kvoli tomu znicit starter)
velmi sa nestresuj, zozen si startovacie kable, a zober si k tomu druhe auto a startuj az do vtedy kym to nechyti (samozrejme s kratkymi prestavkami, nemusis kvoli tomu znicit starter)
powered by rb-digital.sk_____________
Divím se, že všichni máte to srdce trápit baterku a startér. Já při takovejdlech problémech vždycky vytočim žhaváky a startuju. Motor se točí krásně lehko jak kolovrátek a za chvíli už litá z motoru rozprášená nafta. Zatočim žhaváky a jde na drc. Dělám to při každý go, sundání hlavy, nebo když se hrabu v palivový soustavě. Samozřejmě při výměně filtru je základ zalejt, to pak běží i bez nějakýho šaškování okolo.
Oct asv 2000, DieselPower
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Keby aspon napisal o co sa jedna, aky motor, ale takto je to bkbe…
A snad uz baterku ma von na nabiacke a potom to skusi bud na sprej alebo tahat.
Nj, zhavky von, ale robit to na aute, kde ani nema tusenia kedy naposledy boli vonku, s rizikom ze niektoru z nich nedostane von, utrhne ju a to len koli palivaku, no neviem…
A snad uz baterku ma von na nabiacke a potom to skusi bud na sprej alebo tahat.
Nj, zhavky von, ale robit to na aute, kde ani nema tusenia kedy naposledy boli vonku, s rizikom ze niektoru z nich nedostane von, utrhne ju a to len koli palivaku, no neviem…