Stránka 1 z 2

Alfa 156 JTD M- 2004, zaseknute brzdy predne

Napsal: 12 bře 2017, 12:50
od SFcuore
Ahojte,
potrebujem pomoc, leb
To si uz neviem dat rady s mojou Alfou.
po vymene brzdoveho valca - hlavneho,
vymene brzdovych hadiciek,
vymenenej lavej brzdovej trubky od ABS ay po hadicu,
zrepasovanych - novych brzd. piestikov ako aj okruzkov,
odvzdusneni asi 350 krat podtlakovym systemom mi zacne alfa pocas jazdy brzdit sama od seba, iba predok....
prehodil som stary hlavny valec spat, robi to tiez, este horsie, vakuova pumpa vytvara podtlak, myslim, ze dobry, vedenie podtlaku od vakuovvej pumpy je OK vratane spatneho ventilu na posilnovaci..
dnes som po 3 km ostaô stat s tym, ze mi zasvietilo abs a predne brzdy zaseknute....
neviete kde moze byt problem?

Dakujem za kazdu info. :? :? :? :? :?

Napsal: 12 bře 2017, 12:55
od TDI tech
ma to ESP?

Napsal: 12 bře 2017, 12:56
od SFcuore
Aby som nezabudol aj po vypnuti motora brzdy stale visia zaseknute,
tlak v brzdach padne vtedy, ked povolim ovzdusnovak na strmeni,,,, ale po nastatrovani a prejdeni x km sa to stane zas...

Napsal: 12 bře 2017, 12:56
od SFcuore
ano aj ESP

Napsal: 12 bře 2017, 13:26
od jericho-3
A když by jsi povolil trubku přímo u pumpy, taky se brzdy uvolní?

Napsal: 12 bře 2017, 13:41
od SFcuore
myslis za ABSsom? ? ??? visia obidve predne ako lave tak aj prave....

Napsal: 12 bře 2017, 13:53
od SFcuore
ked povolim holender z brzdoveho valca do abs u tak mi tlak povoli....brzdy sa uvolnia...

Napsal: 12 bře 2017, 17:21
od TDI tech
tento prblem zjavne sposobuje samotne ABS.

Napsal: 13 bře 2017, 14:07
od SFcuore
už som ho vyhodil a rozhodil ale do mechaniky sa nedostanem... skusim zohnat druhu ABS jednstku dam vediet.

Napsal: 13 bře 2017, 17:52
od jericho-3
No jestli ty povolíš tlakovou trubku z hlavního válce do ABS a tlak klesne, tak to asi ABS nebude, ne? Já bych se podíval, zda je vůle mezi pístkem brzdového válce a tyčkou..Protože nejdřív brzdí přední kola, ne? Takže je možné, že se systém postupně natlakuje a právě přibrzdí přední kola. Auto má asi jeden okruh na přední kola a druhý na zadní kola, ne křížem. Takže první ti zabrzdí právě předek..Zkusil bych celý válec povolit od posilovače, /ať klidně podtlak uteče,/ zda se kola odbrzdí.Pokud ano, není tam vůle..

Napsal: 16 bře 2017, 07:15
od SFcuore
Takže,
abs kocka s ESP/VDC vymenena za druhu. po prejdeni 10 km, kolesa zablokovane (predne) , kotuce cervene jak na formule 1 (rofl) a zadne hreje tiež, resp. hrialo.

po odpojeni central konektoru od ABS/ESP sa kolesa odblokovali a s autom sa da normalne chodit bez blokovania.
Bádanie pokračuje, pretože to nie je hydraulikou a ani podtlakom, ale elektrikou....

Dnes idem na texu, a ideme pozret ak oje na tom snimac natocenia volantu a "yaw rate sensor" .....
(hm) (hm) (hm) (hm) (hm)

Napsal: 16 bře 2017, 07:18
od SFcuore
zaskrutkovanie piestiku v posilovaci som skusal presne ako pises, efekt bol rovnaky :) nic sa nezmenilo

Napsal: 16 bře 2017, 15:57
od jericho-3
To jsou paradoxy, proč teda při povolení trubky z hlavního válce do ABS se brzdy uvolní?

Napsal: 18 bře 2017, 09:09
od r-a-k
Prisel jsi na duvod?

Napsal: 18 bře 2017, 11:08
od SFcuore
ahojte,
este zatial nie, lebo som na diagnostiku nedosiel a zablokovalo, resp. opat brzdilo lave predne koleso, prave predne menej aj s odpojenym central steckrom pre ABS/ESP ..... takže domienka, ze to robi ABS/ESP nebola správna.....
niekde na webe sm nasiel, ze auto s ABS/ESP/VDC by sa nemalo odvzdusnovat podla stareh systemu=>PZ,LZ, PP, LP, ale že vraj LP,PP,LZ,PZ
neverim tomu že to je zavzdusnene...alebo zle odvzdusnene...

plan je taky, ze chcem vyhodit strmen na LP strane a pozret piestik, ci nie je pridrety aj kd je novy,,,leb uz neverim nicomu....
ked povolim ovzdusnovak na strmeni tak odtial vyrazi tlak kvapaliny....