Stránka 1 z 1

Ostřik pístu Renault Master 2.3dci

Napsal: 16 bře 2017, 10:24
od mecano
Zdravím. Nesetkal se někdo z vás s problémem že není možné u Renaultu objednat na motor 2.3dci, M9T, ostřikovací olejové trysky na chlazení/mazání pístů? Není možné tyto trysky něčím nahradit? /díl z jiného vozidla/ Jsou lisované v bloku a brusírna je při vložkování bloku při demontáži zničila. V tu dobu ani oni ani já netušily, že tryska nejde objednat. Dokonce nejde objednat ani celý blok, pouze celý motor!!! Zajímavá strategie Renaultu. Případně nemáte někdo na prodej poškozený blok M9T, který by se zničil, jen aby se dalo zachránit trysky? Užitečnou informaci, nebo pomoc odměním. DíkyObrázek

Napsal: 16 bře 2017, 11:36
od marena tdi
A ty jsi ji vyndal jak ? Jde vratit zpet ? Pokud ano koupit dutou trubičku a naletovat na stary díl . Měl jsem stejný problém na Mastru , v brusič mi je přihnul naštěstí šly ohnout zpět do původní polohy.

Napsal: 16 bře 2017, 14:14
od mecano
Já jsem je nevyndával, dělala to brusírna. Navařily na ostřik zpětné kladivo, tím se zničila pružinka a kulička vevnitř, je tam ventilek. To že to zničí mi bylo řečeno dopředu, nikdo ale ještě netušil, ze náhradní díl není možné objednat

Napsal: 16 bře 2017, 16:12
od marena tdi
Co na to napsat . To je na mašli

Napsal: 16 bře 2017, 17:15
od Ladas
kurvy francouzký...