Dlouhé roky jsme byli zvyklí na to, že motory TDI jsou osazovány řídícími jednotkami Bosch nebo Siemens. Od roku 2014 je však celá řada vozidel koncernu VW vybavena jednotkami Delphi DCM6.2V, zejména motory 1.6 TDI 66, 81, 85kW a 1.4 TDI 55 a 66kW.
Mezi vozidla vybavená jednotkou Delphi patří nově i VW Transporter šesté generace (2.0 TDI 62, 75, 110 a 150kW). Při úpravě jsme vzhledem k předpokladu častého využití plného výkonu brali maximální ohled na funkci DPF i EGR, a sériový výkon 150 PS/380 Nm jsme upravili na stabilních 192 PS/453 Nm v rámci verze SPORT. Nárůst až 41 PS/73 Nm je na velké a těžké T6 hodně znát, což potvrzuje i měření zrychlení po úpravě 10,5s (v sérii dle výrobce 12,9s), které si včetně výsledného grafu můžete prohlédnout v galerii.
Touto úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 41 PS a 73 Nm
snížení spotřeby až 10 %
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech a celém spektru otáček
Máte-li zájem o tuto úpravu nebo jiný dotaz, více informací získáte zde: http://www.dp-race.com/shop/transporter ... m-sport-6/
Video akcelerace před a po úpravě:
https://www.youtube.com/watch?v=eiz8N8e ... ooX2RuIM1W
Více zde:
http://www.dp-race.com/2017/03/23/2016-vw-t6-2-0tdi/
https://www.facebook.com/dieselpower.cz ... 9112581793
https://plus.google.com/b/1072377140992 ... jZeU8KCnYg
https://www.instagram.com/dieselpower_s.r.o/




