Zdravím vospolok. Riešil som problém s klúčami na Alhmabre (2005). Majitel nevedel prikódovat DO,ktoré už na dotyčnom aute bolo funkčné,ale rozpárovalo sa,ked mu odišla baterka v aute. Klasickým postupom cez zámok vodičových dverí to nešlo. Zistil som,že má pokazený spínač v zámku,ktorý sníma polohu OTVORIT.(signál Zatvorit je OK). Takže po trojitom podržaní klúča v polohe otvorit sa neaktivovala jednotka na prispôsobenie a kontrolka v dverách nesvietila...
Moja otázka znie: dá sa spravit prispôsobenie DO cez diagnostiku??? Komfortku to nemá( na adrese46) a myslím,že SAG to má vždy v centralnej jednotke na adrese 09. Ale tam nie je prispôsobenie DO prístupné...
Druhý problém je s tým,že sa mu rozišlo spárovanie jedného klúča aj s immobilizérom. Ale ja mám len Vag Comander 1.4 (K+Can)..pôjde PIN vytiahnut s týmto káblom(kábel používam len na Octavie, Fabie a tam PIN vytiahnem z budíkov aj motorovky).
Vdaka za všetky reakcie.
Nový klúč ALHAMBRA.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pouze ručně
- dveře řidiče zavřené
- klíč do dveří řidiče zastrčit a 3x za sebou otočit do směru otvírání,přitom přidržet 0,5sekundy
tím se aktivuje kódovací mód a LED stále svítí.
- klíč ze zámku vytáhneme a zmačkneme tlačítku ZAMKNOUT a držíme!!!
- potom 3x tlačítko OTEVŘÍT a až potom můžeme tlačítko ZAMKNOUT pustit!!
- tím nakódujem první klíč
na klíčích zabliká LED 5x a ve dveřích 3x pak svítí LED asi 15sekund stále,během téhle doby je připraven kódovat další klíče
- případný další klíč teď nakódujem
- držíme tlačítko ZAMKNOUT a potom 3x tlačítko OTEVŘÍT a až potom můžeme tlačítko ZAMKNOUT pustit
- zavřená všechna okna během učení klíčů
- dveře řidiče zavřené
- klíč do dveří řidiče zastrčit a 3x za sebou otočit do směru otvírání,přitom přidržet 0,5sekundy
tím se aktivuje kódovací mód a LED stále svítí.
- klíč ze zámku vytáhneme a zmačkneme tlačítku ZAMKNOUT a držíme!!!
- potom 3x tlačítko OTEVŘÍT a až potom můžeme tlačítko ZAMKNOUT pustit!!
- tím nakódujem první klíč
na klíčích zabliká LED 5x a ve dveřích 3x pak svítí LED asi 15sekund stále,během téhle doby je připraven kódovat další klíče
- případný další klíč teď nakódujem
- držíme tlačítko ZAMKNOUT a potom 3x tlačítko OTEVŘÍT a až potom můžeme tlačítko ZAMKNOUT pustit
- zavřená všechna okna během učení klíčů
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Diagnostika/software/hardware VW group (vag-com, supervag, .
Pokud je mikrospínač v zámku řidiče nefunkční, tak jdou použít dveře na druhé straně, nebo kufru. Pokud ani tam to není možné tak připojit dočasně pro spárování mikrospínač na příslušné piny přímo na CE(třeba + na P6/17).
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
LADAS: jasné-tento postup používam a funguje. Len tu je KO zámok,tak som riešil možnost naučit DO cez VAG...ale už viem ,že to nejde.
vynecht: ostatné zámky sú zaslepené,ale dobrý tip. Už som mu dnes navrhol,že ked si nezoženie nový zámok,tak mu spravím proforma tlačítko,ktoré bude simulovat mikrospínač polohy klúča v otváracej polohe.
Vdaka za postrehy!!
vynecht: ostatné zámky sú zaslepené,ale dobrý tip. Už som mu dnes navrhol,že ked si nezoženie nový zámok,tak mu spravím proforma tlačítko,ktoré bude simulovat mikrospínač polohy klúča v otváracej polohe.
Vdaka za postrehy!!
Když už jsme u tohoto tématu, tak se zeptám, když SAG komfortku nemá, kde se nachází radiová část v autě která komunikuje s klíči ? Klíče mám v pořádku, ale nejsem schopen je spárovat s autem (ledka bliká jak má). Postup spárování mám natrénovaný na jiném SAGu, takže si myslím, že chybu v postupu nedělám.
E91 N52B30 
