termoventil na palivovém filtru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
martes753
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 16 kvě 2016, 09:21
Odpovědi: 0

termoventil na palivovém filtru

Příspěvek od martes753 »

Zdravím, pořád mě zlobí termoventil na paliváku. Někdo říká ať tam místo tohoto filtru dám nějaký z Golfa II bez tohoto termoventilu. Tak se chci zeptat na výhody a nevýhody tohoto řešení. Auto: Golf IV TDI 66 kw, vše základ.
Díky :)
Pavol1981
Přispěvovatel
Příspěvky: 163
Registrován: 06 říj 2015, 03:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok, SK

Příspěvek od Pavol1981 »

mas bublinky?
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Ja s tim ventilkem mel taky problemy. Dal sem tam nejakej levnej a delalo to bublinky. Pak sem koupil origo a je klid. Ten origo ventilek tam jde dost ztuha a to je dobre. Hlavne ten origo ma jeden okrouzek cernej a druhej modrej, neorigo ma oba cerny. Kup poradnej filtr treba mann a origo ventilek a bude to cajk :)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5073
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Z Golfa II bez ventilku můžeš mít velký problém v zimě. Ventilek pouští teplou naftu do fitru a tím ohřívá naftu a nezamrzne.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jojo kdysi na GII jak bylo vic jak 15 jsem preventivne tankovsl benzin,zamrzalo to pravidelne (rofl)
martes753
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 16 kvě 2016, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od martes753 »

Mám právě bublinky a když chcípnu motor tak se v hadičce udělá 5-10 cm bublina. Problémy se startováním nemám. Koupil jsem novej ventil Febi, kterej má jednu gumičku modrou a jednu černou. Když jsem ho tam dal, tak vše vypadalo vpořádku, jenže druhej den byla hadička úplně prázdná a skoro jsem vytřískal baterku, než jsem nastartoval. Takže jsem vrátil zpět ten starej a zatím to funguje jako předtím. Zaráží mě, že ten novej Febi jde profouknout z obouch stran i při venkovní teplotě cca 7°C.
- Kde bych koupil origo ventilek?
Díky za odpovědi. :)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5073
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

V origo prodejně.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

U kokty a techto modelu padani nafty hodne dela o krouzek na tycce v sacim kosi.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“