Stránka 1 z 1
termoventil na palivovém filtru
Napsal: 08 dub 2017, 19:59
od martes753
Zdravím, pořád mě zlobí termoventil na paliváku. Někdo říká ať tam místo tohoto filtru dám nějaký z Golfa II bez tohoto termoventilu. Tak se chci zeptat na výhody a nevýhody tohoto řešení. Auto: Golf IV TDI 66 kw, vše základ.
Díky

Napsal: 08 dub 2017, 20:00
od Pavol1981
mas bublinky?
Napsal: 09 dub 2017, 10:16
od pavlin2
Ja s tim ventilkem mel taky problemy. Dal sem tam nejakej levnej a delalo to bublinky. Pak sem koupil origo a je klid. Ten origo ventilek tam jde dost ztuha a to je dobre. Hlavne ten origo ma jeden okrouzek cernej a druhej modrej, neorigo ma oba cerny. Kup poradnej filtr treba mann a origo ventilek a bude to cajk

Napsal: 09 dub 2017, 13:42
od martinsidlo
Z Golfa II bez ventilku můžeš mít velký problém v zimě. Ventilek pouští teplou naftu do fitru a tím ohřívá naftu a nezamrzne.
Napsal: 09 dub 2017, 14:16
od roman1648
Jojo kdysi na GII jak bylo vic jak 15 jsem preventivne tankovsl benzin,zamrzalo to pravidelne

Napsal: 09 dub 2017, 20:55
od martes753
Mám právě bublinky a když chcípnu motor tak se v hadičce udělá 5-10 cm bublina. Problémy se startováním nemám. Koupil jsem novej ventil Febi, kterej má jednu gumičku modrou a jednu černou. Když jsem ho tam dal, tak vše vypadalo vpořádku, jenže druhej den byla hadička úplně prázdná a skoro jsem vytřískal baterku, než jsem nastartoval. Takže jsem vrátil zpět ten starej a zatím to funguje jako předtím. Zaráží mě, že ten novej Febi jde profouknout z obouch stran i při venkovní teplotě cca 7°C.
- Kde bych koupil origo ventilek?
Díky za odpovědi.

Napsal: 10 dub 2017, 17:23
od martinsidlo
V origo prodejně.
Napsal: 10 dub 2017, 17:30
od hansdob
U kokty a techto modelu padani nafty hodne dela o krouzek na tycce v sacim kosi.