FABIA II CAYA 55kw - nerovnoměrný volnoběh

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

FABIA II CAYA 55kw - nerovnoměrný volnoběh

Příspěvek od tukydydes »

mám tu Fábku common rail 55kw CAYA 2012.
Motor nejde úplně chvílema stejnoměrně, nejdříve jsem to přisuzoval EGru jestli není v háji, ale když jsem to píchnul tak hodnoty na vstřicích nic moc. Co vy na to? Vstřik na 4 válci skáče z hodnoty 1 - 1,5 střik na 3 válci 0,5 - 0,9. Vstřiky jsou v hajzlu?

Ještě když jsem s tím autem jel do mírného kopce pod plným plynem na čtvrtý rychlostní stupeň tak asi při 80km/h začalo auto cukat a ztrácet výkon tak jsem vyřadil na neutrál nechal padnout otáčky zařadil třetí rychlostní stupeň zase přidal a zase začalo cukat tak jsem zase vyřadil zařadil zpátky a už to jelo normálně. Na diag nejsou žádné závady. Rediness code vše OK.


Obrázek
Naposledy upravil(a) tukydydes dne 28 dub 2017, 09:00, celkem upraveno 1 x.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

tak jsem vyměnil všechny filtry včetně paliváku, zkontroloval jestli tam nejsou špony a v pohodě. Dneska opět zaškubání do mírného kopce a zdechlo to, potom to chvíli trvalo než to blaflo a už to zase bez problému jelo. Tak jsem to zase píchnul a bez chyb. Tak už nevím. Přemýšlím, že by to mohla dělat podavačka v nádrži co myslíte?
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

když si dáš tlak paliva zapneš klíček a podávačka dává O.5 pokud dává neměl by být problém,
podle mě to podávací čerpadlo nemá, pokud máš podezření na tlak tak si dej tlak paliva a čum do toho když pojedeš do kopce skape ti to, tím vyloučíš nějaké zavzdušnění
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

CAYA není 55kW. Chyba v Matrixu ;-)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek77 píše:CAYA není 55kW. Chyba v Matrixu ;-)

a tot totok je co za vergl https://www.google.cz/search?q=1,6+55+k ... 00&bih=733
Ruller
Přispěvovatel
Příspěvky: 224
Registrován: 06 srp 2010, 19:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ruller »

Marek77 píše:CAYA není 55kW. Chyba v Matrixu ;-)
CAYA je 55kW, ty máš chybu v Matrixu.. Je to caya 55 cayb 66 a cayc 77kW.
Mám taky fabii caya. tipoval bych to na vstrikovac. me zacal divne poklapavat motor.Byl sem stim na diagnostice v RF aute kde mi na druhy pokus dali protokol s podobnyma hodnotama jako mas ty. nakonec sem nechal vytahnout vstriky a otestovat. stalo to zbytecne love 1 vstrik KO ostatni nic moc :D tak sem kupoval jetou sadu otestovanou a kondice taky nic moc. Bud ten vstrik vytahni a nech si ho otestovat nebo rovnou kup novej/jetej. Ja uz bych to resil asi tak ze bych na ebay koupil repas.
FRS chip, 312/256,HDS renovak,tlumice Bc racing ,potahy MAD, maxidot PRODANO do SK
F2 tdi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pošli mi číslo vstřiku mám nějaký nový....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ruller píše:
Marek77 píše:CAYA není 55kW. Chyba v Matrixu ;-)
CAYA je 55kW, ty máš chybu v Matrixu.. Je to caya 55 cayb 66 a cayc 77kW.
Mám taky fabii caya. tipoval bych to na vstrikovac. me zacal divne poklapavat motor.

no ještě jsem neviděl cr který chytne jezdí a do kopce na kotel zdechne a je to vstřikem
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

ty vstřiky na druhým a třetím nebudou úplně TOP a ten na čtvrtým bude kaput, proto to na volnoběh nejde úplně dobře. Vstřiky jsou tam 03L130277B dá se sehnat jeden za pětku (origo novej) takže když udělám ty tři tak patnáct litrů. Ale furt to asi nevyřeší to zdechnutí, nechce se mi taky věřit, že by to dělaly ty vstřiky jak píše Miloš.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tukydydes píše: nechce se mi taky věřit, že by to dělaly ty vstřiky jak píše Miloš.
ti píšu diag zapni si aktuální tlak paliva čum do toho až dpo doby kdy ti to chcípen
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

jo to sice jo, ale od doby co to téměř zdechlo poprvé do doby kdy to zdechlo na tvrdo ujela cca 700km. Teď s tím zase nakrouceno dalších 100km a pohoda.
Nic chce to určitě udělat ty vstřiky a potom se uvidí. Co dále, tou podavačkou to asi nebude to by nevalilo vůbec nebo by to netáhlo ve vysokej otáčkách, spíš prověřím vedení EGRU jestli není zarostlí.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

tak ještě jsem to konzultoval s jedním mechošem ze Škodovky. Tak říkal, že občas se kousne EGR potom to škube nebo zdechne když se to přehltí zplodinama ani to nevyhodí diag.

Takže závěr: vada 1: začínající EGR (zarůstající, nebo suchý převody uvnitř...) vada 2: vstřiky nic moc.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já měl ted dvakrát cayc v jednoom případě házel egr nouzík, a v druhém motor hulil, na 12 tisíc neslyšeli tak jsem je poslal jinam ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“