Stránka 1 z 1
Tlakový spínač servořízení
Napsal: 15 dub 2017, 15:54
od mili000
Zdravím mám vadný spínač servořízení a problém je v tom, že nemůžu nikde sehnat spínač s hranatým konektorem, prej se přestal vyrábět..K dispozici je pouze spínač s půlkulatým konektorem..(viz foto) Nevím jestli sehnat s pulkulatým a novej štekr a přepinovat to nebo sehnat nějakej jetej..Nemáte kdyžtak někdo funkční s hranatým konektorem? 1.6 74kw golf 4

Napsal: 15 dub 2017, 18:55
od Ladas
přepinuj a neřeš to
Napsal: 15 dub 2017, 19:23
od Tom Hásek
když seženeš čidlo od brzdovejch destiček s tímhle protikusem máš vyhráno. Jen přepájet 2 kablíky a jedeš dál. Ted sem to tak v tejdnu dělal. Jinak tento díl zrušen s tímto konektorem navždy. Přepinovat nelze je jiná velikost konektorků.
Napsal: 15 dub 2017, 19:33
od mili000
Jaké čidlo od brzdových destiček? Jako konektor od snímání opotřebení destiček?
Který z nich by to mohl být? Jeden má označení JPT a druhej MPT
http://autokabel.cz/index.php?route=pro ... uct_id=665
http://autokabel.cz/index.php?route=pro ... uct_id=664
Napsal: 15 dub 2017, 20:15
od JeníkRS
1J0973702 a 1J0973802
Napsal: 16 dub 2017, 09:18
od Tom Hásek
JeníkRS píše:1J0973702 a 1J0973802
Tak na 1,6 kabel

. Já mám pro takovýhle případy krabici s ostříhanýma konektorama.
Napsal: 16 dub 2017, 16:34
od mili000
Jen bych se chtel zeptat, kdyz to budu predelavat, tak jak zjistim kterej pin mam na levou stranu toho spinace a kterej na pravou jesti si rozumime..Nebo ten spinac pracuje na principu, ze kdyz se zvedne tlak oleje v servu, tak dojde jen ciste k propojeni tech dvou pinu a tim dojde ke zvyseni otacek ? Takze timpadem by melo byt jedno na jakou stranu dam kable v nove svorkovnici? Moc diky za ujasneni.
Zobrazit informace o autorovi
Napsal: 16 dub 2017, 16:37
od A6TDI
Podle zámku na zásuvce ne ? A když to bude na H tak to obrátíš ... bože