Zdravím místní odborníky. Doufám, že mi dokážete poradit. Mám passata 1.8T AEB rok 98.
Když jedu na 3ku a od 2 tisíc dám plnej tak tlak turba leze hrozně pomalu a na 0.6 baru se dostanu až někdy ve 4 tisících a to jenom naloženej do kopce jinak ani to ne. Odpojil jsem hadici z N75 do wastegate a turbo reaguje super ve třech tisících 0.6 ve 3 a půl 0.8 dál jsem radši nešel. N75 cvaká když na něj přivedu 12V a odpor má 28 Ohmu. Jak vyzkoušet N75 jestli je opravdu OK? Když fouknu do hadičky od WG a ventil je bez napětí tak ho profouknu. Víc jsem zatím nezkoušel. Díky za rady, nechce se mi zbytečně vyhazovat 1500 za ventil.
1.8T AEB pomalý náběh turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Teď na to nebyl moc čas, dělal jsem rozvody, čistil vanu, přední nápravu... Bylo toho dost. Každopádně když jsem jel s otevřeným oknem tak při puštěni plynu drnčení. Myslel jsem, že je to řetěz na vačkách, ale ten je ok. Takže je to WG. Odpojil jsem N75 a turbo natlačí jen nějakejch 0,1bar se zapojeným 0,3 takže bude chyba ve WG protože ten by měl otvírat až při nějakých 0,34 Bohužel turbo jsem chtěl vyndat, ale s těma 3ma šroubama na svodech se nedá hnout a utrhnout je se mi nechce. Na to teď nemám čas ani náladu. Napadlo mě jedině zlomit si ruku a dát prozatím něco takového http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=26690 . Je to sice hnus, ale když to poslouží. Kdyby se našel někdo ochotnej z Prahy a okolí komu by se do toho chtělo to turbo vyndat, ať se ozve.