1.8T AEB pomalý náběh turba

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vapinecko
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 19 dub 2017, 16:43
Odpovědi: 0

1.8T AEB pomalý náběh turba

Příspěvek od vapinecko »

Zdravím místní odborníky. Doufám, že mi dokážete poradit. Mám passata 1.8T AEB rok 98.
Když jedu na 3ku a od 2 tisíc dám plnej tak tlak turba leze hrozně pomalu a na 0.6 baru se dostanu až někdy ve 4 tisících a to jenom naloženej do kopce jinak ani to ne. Odpojil jsem hadici z N75 do wastegate a turbo reaguje super ve třech tisících 0.6 ve 3 a půl 0.8 dál jsem radši nešel. N75 cvaká když na něj přivedu 12V a odpor má 28 Ohmu. Jak vyzkoušet N75 jestli je opravdu OK? Když fouknu do hadičky od WG a ventil je bez napětí tak ho profouknu. Víc jsem zatím nezkoušel. Díky za rady, nechce se mi zbytečně vyhazovat 1500 za ventil.
vapinecko
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 19 dub 2017, 16:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od vapinecko »

Jenom doplním, paměť závad křišťálově čistá.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Ten ventil moze byt špatny aj ked cvaka. Prepušta vzduch.

ti nič ine,len ho kupiť,alebo pujčit.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
vapinecko
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 19 dub 2017, 16:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od vapinecko »

Teď na to nebyl moc čas, dělal jsem rozvody, čistil vanu, přední nápravu... Bylo toho dost. Každopádně když jsem jel s otevřeným oknem tak při puštěni plynu drnčení. Myslel jsem, že je to řetěz na vačkách, ale ten je ok. Takže je to WG. Odpojil jsem N75 a turbo natlačí jen nějakejch 0,1bar se zapojeným 0,3 takže bude chyba ve WG protože ten by měl otvírat až při nějakých 0,34 Bohužel turbo jsem chtěl vyndat, ale s těma 3ma šroubama na svodech se nedá hnout a utrhnout je se mi nechce. Na to teď nemám čas ani náladu. Napadlo mě jedině zlomit si ruku a dát prozatím něco takového http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=26690 . Je to sice hnus, ale když to poslouží. Kdyby se našel někdo ochotnej z Prahy a okolí komu by se do toho chtělo to turbo vyndat, ať se ozve.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“