Stránka 1 z 1

1.6 tdi octávia aditivum do pdf

Napsal: 01 kvě 2017, 15:45
od martas112
Ahoj
Máte odzkoušené nějaké aditivum do nafty který čistí dpf.

Napsal: 01 kvě 2017, 16:22
od Kepii
Spíš máš na mysli dpf ne ?
Rozhodně tyhle chemie nepoužívat. Chemie udělá paseku ve filtru. Lepší je rovnou vytáhnout a poslat na čištění.

Napsal: 01 kvě 2017, 16:51
od cacinek
Staci nejezdit jak pacient (LOL)

Napsal: 01 kvě 2017, 19:23
od martas112
takže jako záleží na jízdě? a nedávat ani vif?

Napsal: 02 kvě 2017, 19:41
od Kepii
Nějakej VIF do nafty jako aditivum ti problém s dpf nevyřeší ani nezničí. Hlavně žádný tablety a jiné experimenty.
Jestli máš problém s regeneracemi nebo jakýkoliv problém, je lepší to řešit profesionálně

Napsal: 02 kvě 2017, 19:52
od martas112
Ok já četl že vif právě zanáší dpf. no ne jenom vif ale různé aditivum.

Napsal: 02 kvě 2017, 19:54
od martas112
kopiruji prispevek z jednoho fora, tak by me zajimal jak to tedy je, kazdy tvrdi neco jineho . dekuji



tak problem s filtrem snad vyresen.
Jak jsem zjistil a na vlastni kuzi vyzkousel,je nutne kupovat kvalitni naftu-to se tu probira stale Laughing
Avsak nejdulezitejsi pro motory s DPF je to,ze se nesmi pridavat do paliva zadne aditiva a jine zlepsovadla.Pridaval jsem totiz aditiva,ktera zlepsovala a cistila,ale zase na druhou stranu pri spalovani vznikal popel,ktery se usazoval ve filtru.Saze z nafty v pohode shorely,ale popel zustaval-vysledek,stale castejsi vypalovani filtru a dalsi trable...
Po opetovne navsteve servisu,kde mi to bylo vysvetleno konecne zasvecenym technikem,jsem natankoval naftu verva a najel uz cca 20tis.km,nepridavam zadne aditiva a interval se posunul uz na 1000km,coz oproti 350km intervalu drive je naprosto v pohode.
Jak se opet ukazalo,mene znamena nekdy vice.... Oči sem tam

tak po dalsim mesici,kdy jezdim jen na cistou naftu od Benziny,se mi interval protahl uz na 1100km.Olej v motoru uz nestoupa a je jak ma byt.Takze-jestli mate auto s DPF filtrem,nepridavejte zadne aditiva.

Napsal: 02 kvě 2017, 20:55
od dhfool
V režimu "školka" pomáhají aditiva na bázi Céru. Pokud je ovšem problém v autě, tak ho napřed odstranit. Ohledně dlohodobého používání třeba VIFu, nevím o žádném problému s DPF.

Napsal: 04 kvě 2017, 07:20
od Marek77
Používáním VIFu do nafty saze (popel, coby finální produkt) nevznikají. Naopak díky lepšímu rozprašování paliva jich vzniká méně. Problém spočívá spíš v tom, že pokud někdo dlouhodobě nic takového nepoužíval a pak začal, motor se začne poměrně intenzívně čistit (zejména palivová soustava, ale třeba i dna pístů), což způsobuje uvolňování nahromaděných sazí. Ale to není problém VIFu, ale provozovatele - léta na to sral a teď to takhle dopadlo :-).

Napsal: 04 kvě 2017, 08:17
od martas112
Jo to už neovlivním ještě že to čištění nestojí takový ranec a je to i se zárukou.