Stránka 1 z 4

Bmw 530d e39 135kw nouzak

Napsal: 02 kvě 2017, 17:51
od MIR.B.M.W
ahoj potreboval bych poradit pada mi to do nouzaku diagnostika pise chybu 1190 nevite co to je presne v zatezi to vypne padne do nouzaku auto startuje normalne je to bmw E39 530d automat 135kw r.v 99

Napsal: 02 kvě 2017, 21:23
od TANN3R
Máš jedinou možnost, normální diagnostiku, co si s BMW rozumí..

Napsal: 02 kvě 2017, 23:46
od MIR.B.M.W
mam delphi

Napsal: 03 kvě 2017, 08:00
od Míšánek
Musíš buďto Inpu nebo IstaD.

Já osobně nemám představu co si pod tímhle číslem závady mám představit. Kdyby jsi měl aspoň i název závady, tak by to byo fajn. Takhle netuším a může to být cokoliv - problém s tlakem nafty, vzduchu...

Napsal: 03 kvě 2017, 08:55
od Bmwrepair
S Delphi si muzes udelat tak akorat selfie:) Neco co BMW zvladne korektne, takze Inpa, GT1, IstaD. Na nic jineho se neda spolehnout....

Napsal: 03 kvě 2017, 10:12
od MIR.B.M.W
pise to nizkej tlak cidlo listy je to neco z naftou casta zavada u 3.0d 135kw m57

Napsal: 03 kvě 2017, 10:52
od Bmwrepair
Ty ses taky casta zavada:) Cidlo listy myslis tlakovy snimac? Ten jsem za 15 let co ty auta jezdi menil jednou a to proto ze po bouracce poskocil motor dozadu a cidlo se zlomilo.

Napsal: 03 kvě 2017, 11:21
od Míšánek
Taky se mi to zdá nepravděpodobné, že by byl problém s tlakem na railu, kor u těchto starých cr motorů.

Dle mého spíš bude problém na středotlaku nafty v tom smyslu, že středotlaké čerpadlo, které je umístěno pod řidičem, již nestíhá zásobovat př vetším zatíženímotoru cr čerpadlo stabilním tlakem cca 4 Bary a tlak dle mého při větším zatížení poklesne pod (nebo k) hranici 2 Barů a tudíž v tomhle případě jednotka odstaví vstřikování. Takže buďto je již jeté čerpadlo pod řidičem, anebo může být ještě přicpaný filtr nafty. Nebo teoreticky i sítko v nádrži.

Ovšem tohle všechno je prozatím jenom hypotéza do té doby, dokud nebudeš mít k dispozici diag přímo na bmw (istaD, Inpa, popř. GT1 jak již bylo zmíněno výše), a díky které budeš moci nejenom vyčíst přímo konkrétní závadu zapsanou v dde, ale případně i live data, díky kterým by šlo s jistotou určit, ve které části systému je nejspíše závada. Live data dokážou totiž vypsat nejen aktuální/požadovaný tlak přímo na railu, ale i tlak na středotlaku, který je pro korektní funkci motoru v celém rozsahu také klíčový

Napsal: 03 kvě 2017, 14:02
od MIR.B.M.W
stredotlaky cerpadlo tlaci 3.8 bar a filtr mam novej ale podivam jse jeste na podavaci cerpadlo co je v nadrzi ta delhi taky ukazuje live data

Napsal: 03 kvě 2017, 17:50
od dhfool
To se ale musíš dívat na ty live data v okamžiku problému. Klidně ti může při vyšším tlaku v railu prochcávat vstřik do přepadu.

Napsal: 03 kvě 2017, 18:16
od dreizig5
tak jestli máš čína delphi,tak ty data sou fakt live :D jenom mají asi půl hodiny zpoždění (rofl)

Napsal: 04 kvě 2017, 18:09
od MIR.B.M.W
chyba 1190 Řidici ventil tlaku rozdělovací palivové lišty

Napsal: 04 kvě 2017, 19:59
od Míšánek
Tak to vypadá na chybu regulátoru tlaku na vysokotlakém čerpadle, teda aspoň podle popisu té chyby. Teď je otázka, zda-li je vydný přímo regulátor tlaku nebo jenom jeho těsnění.

I když to tedy asi spíše bude samotný regulátor, jelikož kdyby bylo střihlé jeho těsnění, tak by auto nejspíše vůbec nešlo nastartovat z toho důvodu, že by většina tlakové nafty šla přes vadné těsnění zpátky do přepadu a tudíž by na railu nebylo možno vytvořit startovací tlak (ten je tuším 200 nebo 250 Bar)

Otázkou je, jak se chová na live datech cr tlak v průběhu plné zátěže motoru. Ovšem pokud je zapsána chyba přímo regulátoru, tak je to asi dané...

Jinak středotlak máš krásný, ten je úplně v pohodě a probém na něm neni absolutně žádný, pokud je tedy stále zhruba konstantní. Nepoklesne ti třeba nějak zásadně když je motor v plném zatížení? Nebo teda kam až se motor teď dostane :)

Napsal: 04 kvě 2017, 20:02
od Míšánek
dhfool píše:To se ale musíš dívat na ty live data v okamžiku problému. Klidně ti může při vyšším tlaku v railu prochcávat vstřik do přepadu.
Já si myslím že pokud by vstřikovač pouštěl do přepadu, tak by to dělal při jakémkoliv tlaku, ne? Resp. takhle - já se ještě nesetkal s tím, že by vstřikovač propouštěl akorát nad určitým tlakem v railu. Buďto drží anebo nedrží a nejde díky němu motor ani nastartovat, jelikož kvůli jeho netěsnosti neni možno vytvořit dostatečný vstřikovací tlak na liště. Nebo jsi se setkal i s variantou "částečně" propuštějícího vstřikovače?

Napsal: 05 kvě 2017, 00:13
od MIR.B.M.W
nevim motor jde normálně pravidelně nekolisa nic ani za studena ale díl startuje