Brzdy, řešení problémů.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
irak
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 27 čer 2013, 22:27
Odpovědi: 0

Brzdy, řešení problémů.

Příspěvek od irak »

Caute, mam taky problem s brzdami , ze nejde odvzdusnit prave predne a lave zadne koleso, pri odvzdusnovani nejde ani pedal na zem, ani vzduch ani kvapalina z odvzdusnovaku, skusali sme to odvzdusnovat cez VAG , ked potoci cerpadlo, tak brzdovka ide z odvzdusnovaku, ale len tak cvrlika, pri LZ kolese isiel aj pedal na podlahu, pri LP nie. Pedal je stale makky a stale brzdi len lava predna a prava zadna. Stretol sa stym niekto ?
menil sa zadny strmen , kvoli netesnosti,stale pribrzdoval a brzdovka bola pod prachovkou !
po odpojeni strmena od hadicky ani z hadicky nekvapkala kvapalina.
akym smerom sa mam uberat ? Brzdovy valec , ABS kocka alebo nieco ine ? nevieme si stym rady a vsimol som si ze nejaky umelec uz opravoval podtlakovu hadicku z tandemu do valca, je to zasilikonovane pri tandeme
(LOL)
Fabia TDI
Uživatelský avatar
irak
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 27 čer 2013, 22:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od irak »

Vyriesene, hlavny brzdovy valec Ko
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 596
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

ahojte využijem tuto založenu temu, leon 1 tdi rotačka zaseknuty zadny strmen tahlo ručnej na prasati ako zavarene,lanko jazdi lahko,ma to vyznam rozpohybovavat -vydrži to apson pol roka-rok? alebo ma niekto stym skusenost,keby to je pre mna rozhybem to a uvidim ale je to pre zakaznika tak nehcem aby mu to o mesiac zase ostalo visiet dikes.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Nie nepomoze to. Rozobrat, vycistit, zhodnotit ako je vyzraty strmen a objednat opravnu sadu alebo cely strmen.
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

RAPIDmen píše:ahojte využijem tuto založenu temu, leon 1 tdi rotačka zaseknuty zadny strmen tahlo ručnej na prasati ako zavarene,lanko jazdi lahko,ma to vyznam rozpohybovavat -vydrži to apson pol roka-rok? alebo ma niekto stym skusenost,keby to je pre mna rozhybem to a uvidim ale je to pre zakaznika tak nehcem aby mu to o mesiac zase ostalo visiet dikes.
Sundat třmen rozebrat, koupit opravnou sadu s gumičkama, přetěsnit promazat středovou osku a je na dlouhá léta pokoj.
Nafta patří do TDi!
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 596
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

"rozpohybovat" zle som sa vyjadril myslel som rozhodit a cele premazat.nie len tak na aute.Vdaka za ohlas kamarat ma udajne prasa s OI tak zajtra pojdem pre to.ked nepomože kupim opravnu sadu a hadam ešte sa bude dat zachranit.
BTW: O1,GIV,Leon ešte asi viacej VW group aut tiahlo na prasati brzdovom ma dierky "predpripravu" na pružinku vratnu nikdy nikde som ju u tychto aut nevidel načo tam robili tie dierky? minule som robil brzdy GIV tiahelka ostavali visiet asi cca 3mm od dorazu ale neostavalo to zabrzdene-pribrzdene. Pre dobri pocit som tam prehodil pružinky zo strmenov AR 156 padli tam ako uliate a hned to oprelo o doraz :-D tak ako maju tam byt pružiny alebo načo ta priprava tam (LOL)
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Pruzinky ma tusim passat b5/5+ origo... Neviem preco. Kazdopadne daju sa objednat origo a pouzivam ich aj na 01 giv ...
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

adrian_B píše:Pruzinky ma tusim passat b5/5+ origo... Neviem preco. Kazdopadne daju sa objednat origo a pouzivam ich aj na 01 giv ...
Ty pružinky co pasují na zadní brzdiče u aut na platformě Golf IV jsou původně z Transportera 4
Levá 7H0 615 295A
Pravá 7H0 615 296
Nafta patří do TDi!
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4281
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

pokud je třmen kouslej tak je dost pravděpodobný že bude vyrezlá osička to už je opravná sada jenom dočasný řešení (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20154
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

poslední dobou se hodně potýkám s chováním brzd po výměně zadního/ch třmenů...odvzdušnění třeba napětkrát a stejně na první šlápnutí je pedál jalovej oproti tomu jak to bylo před výměnou..
zkoušel jsem různý výrobce třmenů a víceméně stejný ( TRW,ATE,FTE,NK )
má někdo radu ?
díky
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To bude vlastnost, ne chyba, zvlášť u aut s posilovačem s integrovaným brzdovým asistentem, tam se zdá, že pedál je měkký ale brzdí to jako čert ;) Bez běžícího motoru je ale pedál tvrdý.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Může to dělat i nevhodná brzdová kapalina.Na školení o tom byla docela debata.
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 596
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

ja som riešil sharana (2003) pred mesiacom robil som nove rozvody brzdove od ABS kocky ku zadnej naprave..z odvzdušneni problem taky som v živote nemal tiež na X.krat odvzdušnovane, spoje uplne suche den som robil trubky a 3 dni hladal metodu ako to urobit aby to brzdilo ako pred tym..majitel sa zaviezol na aute a bieda..naspet a odvzdušnovat zaseeee..nakonec to bolo o kusok lepšie ale stale sa mi to nezdalo...prvy šlapnutie take vlažne a až na to druhe pedal už tuhši a aj brzdny učinok už celkom GOOD. odvzdušnoval som to zariadenim ktore vytvara tlak na hladinu v nadobke od 1-2bar
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je tady o tom popsáno dost a jediné resumé je to, že to chce čas a brzdit a brzdit a ono to po čase přestane..Stane se to vždy po zásahu do brzd, stačí výměna destiček a vyčištění třmenu a už je problém na světe..To že to brzdí, je sice krásné, ale "šlápnout do hovna" pocitu bezpečnosti nepřidá..Já pokud to dělám, tak co nejméně stlačuji brzdový pedál, po odpojení hadice-trubky ihned dám ucpávku, aby kapalina nevytékala, pak nastavím brzdič i s deskami tak, aby šel na kotouč těsně a nemusel jsem pedálem desky dotlačovat ke kotouči Pak povolím odvzdušˇnovák a nechám protéci kapalinu, utáhnu a udělám to i na druhém kole. Až pak šlápnu na pedál a pak dám "samodvzdušňovák" na jedno kolo a odfouknu, utáhnu a pak druhé kolo..Jakmile se někdo pustí do brzd tak, že všechny třmeny rozebere , vyčistí a pak výšlapáním pedálu až k podlaze brzdy ustaví, tak se z toho "posere"... :(
Prostě další specialita koncernu...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20154
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

včera výměna zadního třmenu na Mondeo III
vzal jsem podtlakovou pistol, tu nádobku co byla v tom kufříku s tím,hadici na odvzdušňovák a tahal kapalinu podtlakem do nádobky, celkem dlouho to bublalo, pak klasicky ještě dvakrát odvzdušnil
pedál jak kamen, takže dobrý (crazy)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“