Stránka 1 z 2

A3 rotacka - UPGRADE posilovace brzd nebo (brzd. valce)

Napsal: 06 kvě 2017, 17:29
od Gardner
Nevite nekdo jestli je mozny nejaky upgrade posilovace brzd nebo brzdoveho valce? (letni 17" hure se brzdi nez s 15")..

Tak jako se daji dat brzdice z passata s vetsim prumerem pistku je nejaka moznost zlepsit i brzdovy valec a posilovac treba z O2 nebo tak neco.

Zkousel nekdo neco podobneho resit? Diky za info. ;)

Napsal: 06 kvě 2017, 20:11
od standa123
neměla cupra R něco takového? myslím že to tady někdo řešil.....ale nejsem si jistej

Napsal: 06 kvě 2017, 20:20
od Vici
Valec ze sharana,kdyztak mam

Napsal: 06 kvě 2017, 20:27
od Huml
když se dají lepší nebo větší brzdy, netřeba vymýšlet blbosti s jiným válcem ;)

Napsal: 07 kvě 2017, 07:42
od Gardner
No ja prave vetsi brzdice uz mam jen si pak nejsem jistej jestli na to ten zakladni valec a posilovac stacej. Aby nebyly nejak nadmerne zatezovany.

Nejsem si jistej jestli napriklad O1 RS ma stejny valec a posilovac jako O1 1.9tdi nebo S3 jako A3.

Totiz me vcera odesel posilovac rovnou v akci a malem jsem to povesil na strom. Nemam zadne info ze by to byla znama zavada, to spis vakuva pumpa, ale tohle jen 'zaficelo' a uz to nebrzdilo. Tak bych radeji preventivne namontoval neco odolnejsiho. Protoze bych si myslel ze vetsi brzdy a vetsi kola jsou automaticky vetsi zatez pro posilovac a valec.

Napsal: 07 kvě 2017, 14:54
od Forest
O reseni ze Sharana jsem vedel ale predpokladam, otazkou je, zda neni neco jeste vetsiho ... take by me to ze zvedavosti zajimalo.

Abys ale nedopadl jako nas Transit, kde kdyz odesel, tak jsem tam nechal nainstalovat z Mondea V6 a pak to hnedka flekovalo a delnici otocili a namisto prechoziho vyjadreni, ze to nebrzdi si stezovali, ze to je moc ... na odpoved "tak brzdete s citem" jen tupe nechapave civeli.

Napsal: 07 kvě 2017, 15:42
od Rolan
Gardner píše:No ja prave vetsi brzdice uz mam jen si pak nejsem jistej jestli na to ten zakladni valec a posilovac stacej. Aby nebyly nejak nadmerne zatezovany.

Nejsem si jistej jestli napriklad O1 RS ma stejny valec a posilovac jako O1 1.9tdi nebo S3 jako A3.

Totiz me vcera odesel posilovac rovnou v akci a malem jsem to povesil na strom. Nemam zadne info ze by to byla znama zavada, to spis vakuva pumpa, ale tohle jen 'zaficelo' a uz to nebrzdilo. Tak bych radeji preventivne namontoval neco odolnejsiho. Protoze bych si myslel ze vetsi brzdy a vetsi kola jsou automaticky vetsi zatez pro posilovac a valec.
Třeba si uvědomit zákonitosti hydrauliky. Když dáš větší HBV, tak to bude brzdit pocitově hůř (pro stejnej účinek budeš muse šlapat větší silou na pedál). Výhodou je menší mrtvej chod pedálu. Jedině dát větší jenom posilovač.
Zkus zabrzdit levou nohou a jestli tě to překvapí, tak není co vylepšovat. Je to o pocitu a zvyku :)

Napsal: 07 kvě 2017, 19:48
od Velký metař
Tak podle ETKy je HBV na O1 RS stejný jako na TDI (slabsi benziny nevim) a lisi se jen jestli to je verze s ESP nebo bez.

Jak je na tom s HBV v LCR s Brembama nevim, ale jiste vim ze to Brembo 4pist s HBV v O1 funguje a brzdi bez problemu

O HBV ze Sharana jsem tez uvazoval, ale bohuzel jsem nenasel nikoho kdo by to mel v O1 a tak , no a taky po navsteve VW kde chteli za valec s ESP pres 7tis kc jsem od toho upustil

Napsal: 07 kvě 2017, 20:54
od Gardner
Zajmave info, ze RS je stejnej jako O1 je dobra zprava, a myslite teda, ze ten HBV ze Sharana bude vetsi tim padem pocitove horsi jak pise Rolan? Nebo je take stejnej a ma jen vetsi posilovac?

Napsal: 08 kvě 2017, 08:25
od tanys
Normal prumer pistku je 23,8mm co ma vetsina.Sharan a podobne autobusy maj 25,4.

Napsal: 08 kvě 2017, 17:07
od Gardner
Take dobra informace, diky. A jak je to s posilovacem, je na te Galaxy nejakej mocnesi?
Uz jsem nekde vycetl ze ty SAG posilovace trpeji na spatnou tesnost u te hridelky k pedalu. Tak nevim estli to nebude krok z blata do louze.

Napsal: 08 kvě 2017, 18:09
od bombastiq
namrdej tamhbv s posikem ze Oii AUTOMATA A BUDEŠ ČUČET

Napsal: 08 kvě 2017, 18:43
od Gardner
Taky zajimave, ale co ESP? Nebude stim problem, ja ESP nemam. A bude to vubec nejak rozumne pasovat nerad bych to bastlil.

Napsal: 08 kvě 2017, 20:40
od Jarda S.
Gardner píše:Take dobra informace, diky. A jak je to s posilovacem, je na te Galaxy nejakej mocnesi?
koukni na 96kw passata, válec 25mm a dvoukomorovej posilovač (noteeth)

Napsal: 09 kvě 2017, 08:30
od 13055K4
taky ybch asi sel spis cestou valce a posilovace z passata

myslim, ze se da pouzit i ze silnejsiho benzinu a prej to je mazec


sam ale tuhle zkusenost nemam... jen vim, ze tady v nemecku se toho vali na vrakacich spousty


sam mam 312mm vepredu a standardni 232 vzadu a nemam nejmensi Problem, jen pri hodne tvrdym brzdeni je zdnat, ze ten predek zu je trochu prebrzdenej a krouti se to