1 Fault Found:
8669 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
P0544 00 [232] - Circuit Malfunction
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 352001 km
Date: 2065.14.28
Time: 14:29:26
Zdravim, neporadil by někdo s 2.0 TDI 125kW CFGB?
Auto začalo při konstantní rychlosti jakoby houpat/škubat a po jizdě bez plynu po přidání příšerně bíle zahulí.
Při zrychlování jede perfektně a nehulí.
DPF rozsvítilo kontrolku a regenerace neproběhla už 1500km.
Zaplněnost DPF je vypočítaná cca 8g a měřená cca -1g.
Diferenciální tlak je za na volnoběh cca 7hPa a při jízdě jde až k 70hPa.
Několikrát se rozblikalo žhavení + kontrolka motoru a vyhodilo to chybu P0544 senzor teploty výf. plynů G235.
Když se vyčtou hodnoty všech 4 teplotních senzorů na DPF, tak pouze senzor č. 2 bank 1 hlásí pořád 0,0° a 0,0V.
Mám tedy vyměnit G235 (popřípadě zkontrolovat kabel), i když jsem všude vyčetl, že G235 je senzor č. 1 bank 1 a nikoliv senzor č.2 bank 1, jak ukazuje VCDS?
Pak nakódovat nový senzor - jde to přes VCDS?
Spustit manuálně regeneraci? Jak, když se nedostanu na kodování II?
Není po 350tis km DPF tak jako tak plnej a z toho důvodu to vyhazuje chyby na čidlech teploty?
Děkuji za každou radu.
G235 nebo DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
G235 nebo DPF
GTI ARL
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice

