Stránka 1 z 1
golf IV 1,6 sr točí jen 5500
Napsal: 17 čer 2017, 22:18
od JorgeRs
Ahoj, chci se zeptat, u golfa IV 1,6 sr 74kw co může být špatně že točí jen 5500ot? vypadá to jak kdyby to na 5500 zastavil omezovač, při vytáčení třeba na 2st to má kolísavou akceleraci, ale stejně to nikdy nejede jak bych čekal. Na dignostice to nic neukázalo, až jsem odpojil váhu vzduchu a projel tak tam vyskočily chyby váha, vyhřívání lambdy, a snímač klik hřídele, je divné že to neukázalo hned.
Budu rád za všechny rady předem díky

Napsal: 19 čer 2017, 09:39
od roman1648
kolik by to mělo točit ? 10tis.ot ?
jinak snímače otáček odchází, zrovna ted ho kolega měnil a projev podobný jak píšeš - cukání v tahu
Napsal: 19 čer 2017, 20:56
od JorgeRs
no aspoň těch 6500 co může a ne že to blokne na 5500
takže zkusit vyměnit ten na klice? nebo na vačce? jinak děkuju za odpověď
roman1648 píše:kolik by to mělo točit ? 10tis.ot ?
jinak snímače otáček odchází, zrovna ted ho kolega měnil a projev podobný jak píšeš - cukání v tahu
Napsal: 19 čer 2017, 21:04
od roman1648
Ot jestli je to tim no,mereny hodnoty-pojezdit s diagem
Treba to ve vysokych nema dost benzinu,takze palivac,tlak paliva
Tlaky dobry?
Toto jsou mrchy nerad to opravuju...vecne rozhaseny klapky,olej to zere jak tank..
Napsal: 21 čer 2017, 05:47
od NOVON
roman1648 píše:Ot jestli je to tim no,mereny hodnoty-pojezdit s diagem
Treba to ve vysokych nema dost benzinu,takze palivac,tlak paliva
Tlaky dobry?
Toto jsou mrchy nerad to opravuju...vecne rozhaseny klapky,olej to zere jak tank..
Jj,lety se ukazalo,ze tolik opovrhovany 1.8 20V bez turba je oproti SR perfektni motor.
Napsal: 21 čer 2017, 06:05
od roman1648
No já ti nevím, jedna 1.8 20v mě tak vyškolila že dodnes stojí v lebedě
Postupně jsem tam vyměnil úplně všechno a stejně prd, prostě seto občas zadusí až zdechne, nikdo nepřišel na to proč..
Napsal: 21 čer 2017, 10:33
od octaviask
hladke 1.8i a 2.0i sú nesmrtelne motory....
Napsal: 22 čer 2017, 21:30
od zizalak
roman1648 píše:No já ti nevím, jedna 1.8 20v mě tak vyškolila že dodnes stojí v lebedě
Postupně jsem tam vyměnil úplně všechno a stejně prd, prostě seto občas zadusí až zdechne, nikdo nepřišel na to proč..
hmm základní nastavení klapky? Nebo tlak paliva?
Napsal: 22 čer 2017, 22:36
od NOVON
Mno 9 z 10 SR motoru je problemovych oproti tomu u 1.8 20V tak 1,2 z 10 motoru.
1.8 20V se co se tyce odolnosti fakt povedly.Bez problemu konzumujou i LPG.Je fakt,ze do 3000 ot jedou jako 1.6 SR,ale pak zatahnou a tahaji i nad 5000 ot,kde je SR uz davno off.Jako hladky 1.8 20V a 2.0 (euro 2) je u me favorit ke koupi benzinove oktavky.
Napsal: 23 čer 2017, 06:12
od roman1648
zizalak píše:roman1648 píše:No já ti nevím, jedna 1.8 20v mě tak vyškolila že dodnes stojí v lebedě
Postupně jsem tam vyměnil úplně všechno a stejně prd, prostě seto občas zadusí až zdechne, nikdo nepřišel na to proč..
hmm základní nastavení klapky? Nebo tlak paliva?
když říkám všechno tak všechno

, fakt nevím co tam může být..
Napsal: 28 čer 2017, 11:33
od auto-point
I rj motoru?

Napsal: 28 čer 2017, 11:50
od roman1648
jo tu jako první protože to někdo provozoval předtím na starou jednotku která má čidlo teploty nasávaného vzduchu v sacím potrubí, tady už je to ve váze a když se oteplilo nedalo se s tím vůbec jet...