A zase to PDcko

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

A zase to PDcko

Příspěvek od ferdy91 »

Zdravim som tu znova uz bezradny nahnevany s tlakom 200.V com je problem.Auto donedavna malo problem s tym ze turbo vpodstate neslo to som opravil bol zly spatny ventil resp zle otoceny.Avsak moj problem je dost zvlastny az priam neuveritelny.Vcera som s autom siel beznu trasu cca 200km rychlost max 130 uz pocas jazdy bolo citit ze auto nejde ako ma bolo citit ubytok vykonu.Naspat cestou to uz bolo hrozne neslo to vobec nic 2ka plny a islo max 3500ot a 60km/h.Zastal som povedal som si ze asi turbo zapol vypol nic.Nejako som sa dokotulal domov a zrazu turbo zaplo a zase vyplo ak som prechadzal okolo lesa kde bolo chladnejsie mozno to nema suvis.Teraz sadnem do auta v tychto teplotach a ide ako sdi povedal by som ze felicia ma predbehne spokojne.Avsak rano nastartujem trosku pridam ako ide ako utrhnute z retaze.Pride poobede a uz nejde.
Co som vsetko skusil.
Podtlakove hadicky odpajal prepajal vymenil bez zmeny.
Odpojil som hadicu od turba za IC ci naozaj tlaci a rukou neudrzim hadicu
Dalej som odpojil vahu islo o nieco malinko horsie
Skusil som ju prepojit diodou na skusku len dymelo nic viac
N75 vyskusane aj 2 kusy
Turbo do sroby rozobrate vycistene a nastavene s predpatim cca 2mm
Starty studene teple brnk
Synchronizacia podla vagu 0.0 zvlastne je ze spotreba mi ukazuje pri teplom motore bez svetiel a klimy 1,0 0,9 predtymto to bolo 0,8 0,7
Takisto som si pozrel kanal 13 a tam uz boli dost zaujimave hodnoty sem tam som pozrel a boli tam 0,3 -0,2 -0,4 atd avsak teraz 1,6 0,5 -1,5 -0,4 proste znaci to ako keby boli vstreky papa kamosovi tiez tak ukazovali ale on mal starty hrozne a dymilo mu to.U mna ziaden absolutne ziaden dym neni ked dam diodu vtedy ano logicky.A co je ceresnicka na torte na vagu 0 chyb nemam sa vobec o co opret chcel som si spravit log no samozrejme sprosty win a kkl kabel sa nezhodli.
Mam pocit ze PD uz nikdy viac zlata rotacka :(
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

a co baňka na turbu? Může být vevnitř vyrezlá a pak to může i takto zlobit
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 530
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

musis spravit log bez toho sa nepohnes aky mas win aky kabel mne w 10 64bit a stary vag 304 na prvy raz az som sa divil
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Příspěvek od ferdy91 »

Banka fakci navonok dovnútra nevidím ale pokiaľ taham ručne tak ide ked dám zakl nastsvenia tak tam tiež pekne ťahá teraz som sa bol zviesť niekedy chytí pri 3500ot a ptm uz tlači a nekedy vôbec bez logu je to na p..u win mám 10tku kkkl kabel ale ovladac na kabel nechce ani bohovi zobrať keby aspon to išlo spravím log
BULDOG74
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 03 bře 2014, 18:45
Bydliště: nový bor

Příspěvek od BULDOG74 »

ahoj,dej novou váhu vzduchu
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Taky bych to zkusil - vahu
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Příspěvek od ferdy91 »

A ked dám diodu nedá sa to núdzovo tak použiť dočasne? Na rotacke som tak mal stale a vpohode lepší auto šlo a menej zralo skúsim radšej nejako nalogovat nech sa k necomu aj dopracujeme :)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4280
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

dá, ale jenom pokud máš zaslepený egr
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Příspěvek od ferdy91 »

To samozrejme mám
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Bydliště: Most

Příspěvek od george40 »

rozeber sání u chcípklapky a podívej se na ní, jestli není ulomená/zaseklá. Jinak bez logu je to věštění z koule.....
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20117
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ferdy91 píše:A ked dám diodu nedá sa to núdzovo tak použiť dočasne? Na rotacke som tak mal stale a vpohode lepší auto šlo a menej zralo skúsim radšej nejako nalogovat nech sa k necomu aj dopracujeme :)
sorry ty nevíš co tomu je ale už vymýšlíš blbosti s diodou apod.
:roll:
nejprve by asi bylo dobrý to uvést do standartního funkčního stavu ne
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Příspěvek od ferdy91 »

Nevymyslam blbosti pretože nikde nemam záruku že s novou váhou to pôjde kanisovi odišla váha zaslepilo sa egr a skusilo či pôjde s diodou islo vymenila sa váha a bolo ok ale u mňa je jedno či tam je či neni preto vychádzam s toho ze pravdepodobne je váha ok dneska ráno bolo u nás 17 stupňov na brnk nastartovalo a išlo bez problémov poobede pôjdem presne tu istú trasu a uz nepôjde tak este ked tak rozmýšľam nemôže byť vadne číslo teploty ze by to hadzalo veľkú teplotu a nešlo avšak na vagu som mal 91 stupňov na budiku 90 je to pre mňa o to väčšia záhada ze na vagu 0 chýb nemam sa o co opret
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Příspěvek od ferdy91 »

https://uloz.to/!eHgm4r24crws/supb-csv
https://uloz.to/!1UM2eUFM1jKx/superb-csv

Podarilo sa mi neco lognut bolo to na 4ku po rovine do kopca nemam sancu vist na 4ke sry ked som to zle nalogoval robil som to 1x resp. spravim este raz ked bude treba
Nepáči sa mi ta pevná hodnota 959mbar je to požiadavka či co? Ak som s grafu pochopil tak Turbo uz pri 1600ot tlači skoro 2 bary zhruba ale ptm co Ho bráni ísť ďalej? Vyhadzuje teraz reguláciu turba
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Ty logy poukazují na nouzák vlivem vysoké hodnoty na čidle tlaku.
Proto máš omezené množství nafty a nejede to.
Ukazuje ti max hodnotu, bud samotné čidlo tlaku (MAP) v háji nebo dráty. Jen na chvíli tam ukáže přibližnou hodnotu. Potom zase max.
Měla by správně bejt chyba v paměti.
Pevná hod 959 je atm tlak a je to v pořádku, neřeš.
Čidlo teploty bude dobrý.
Momentálně nižší hodnotu na váze v logu nemá cenu teď řešit, když není znám skut tlak na turbu a ještě to je v nouzi.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Příspěvek od ferdy91 »

Avšak ako je možné ze teraz ráno som šiel a auto šlo na 100% co sa týka výkonu neskor poobede uz nepôjde temer vôbec co by si mi navrhol? Lebo som s toho na hlavu
Skúsim vymeniť map-ko a uvidím
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“