BWC EGR off DPF on ? a další hloupé otázky

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
retard.sroo
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 27 čer 2017, 20:49
Odpovědi: 0

BWC EGR off DPF on ? a další hloupé otázky

Příspěvek od retard.sroo »

Ahoj,

jsem uplny novacek tak me prosim neukamenujte jestli jsou to hovadiny. Koupil jsem Mitsubishi Lancera s motorem 2.0 TDI PD BWC. Takže prý skoro stejný jako zbytek 2.0 TDI 16v. Jde mi o to že bych chtěl zvýšit výkon a dostat se na něco kolem 220 koní. Zároveň bych ale auto chtěl mít jako daily car protože bez auta se nedostanu do práce a to je průser že jo :) Tak bych chtěl vás zkušenější poprosit o názory a jestli by jste si nenašli chvilku na zodpovězení mých dotazů.
1) Slučuje se výkon 200-230 koní se spolehlivostí nebo to je moc?
2) Kolik by mě vyšlo dostat se na tenhle výkon? (nechci se spokojit jen s chipovanými 170, ale nechci do toho cpat majlant)
3) Přemejšlím o EGR OFF, musím i vykuchat DPF? (Bojim se technicky za par let, rad bych si auto nechal mam ho rád) - popř jak se dá vyřešit egr off a dpf off z dlouhodobyho hlediska?
4) Jak by jste začli upravovat výkon vy ? (samozřejmě po chipu)
5) Dát sportovní filtr do sání nebo ne? (četl jsem někde že to zbytečně zasírá motor, a ničemu to nepomáhá).


Moc díky a hodně šťastných kilometrů ! :)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Neni stejny. Jina ridici jednotka, turbo je tam vyrazne znatelne mensi GT1646V.

Nicmene, s tim motorem se da pracovat a ikdyz nevim presne jak spojka ale motor by mel Tebou pozadovane pri vymene turbodmychadla, lepsiho chlazeni stlaceneho vzduchu podporovat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Rekneme ze mam takovou upravu par let za sebou a nejakou porci km k tomu, tak snad muzu prispet trochou do mlyna. Majlant do toho stejne nacpes, pokud se nespokojis s lacinou zabavou, na to je treba se pripravit.

Mechanicky samozrejme muzes mit DPF on a EGR off, nicmene v dnesni dobe, pokud to chces na normalni jezdeni, je totalni sebevrazda cokoliv z auta kuchat, nebo jeste takhle blbe, ze neco jo a neco ne.

Pokud nemas hodne dobryho kamarada na STK, neprojdes prvni emisni kontrolou. Jdou po vsem, jak sarancata a vyhazujou i za prkotiny. Pokud chces dostat ten vykon co pises, da se to myslim i bez kuchani soucasti emisniho systemu. A jestli nevis kde, tak se prave nachazis na Dieselpower foru, tak si klikni na odkaz kontakty :-)

A na sportovni filtr se vykasli, jsou to s ohledem na pozadovany potencial, vyhozeny penize.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“