Stránka 1 z 1

BWC EGR off DPF on ? a další hloupé otázky

Napsal: 27 čer 2017, 21:07
od retard.sroo
Ahoj,

jsem uplny novacek tak me prosim neukamenujte jestli jsou to hovadiny. Koupil jsem Mitsubishi Lancera s motorem 2.0 TDI PD BWC. Takže prý skoro stejný jako zbytek 2.0 TDI 16v. Jde mi o to že bych chtěl zvýšit výkon a dostat se na něco kolem 220 koní. Zároveň bych ale auto chtěl mít jako daily car protože bez auta se nedostanu do práce a to je průser že jo :) Tak bych chtěl vás zkušenější poprosit o názory a jestli by jste si nenašli chvilku na zodpovězení mých dotazů.
1) Slučuje se výkon 200-230 koní se spolehlivostí nebo to je moc?
2) Kolik by mě vyšlo dostat se na tenhle výkon? (nechci se spokojit jen s chipovanými 170, ale nechci do toho cpat majlant)
3) Přemejšlím o EGR OFF, musím i vykuchat DPF? (Bojim se technicky za par let, rad bych si auto nechal mam ho rád) - popř jak se dá vyřešit egr off a dpf off z dlouhodobyho hlediska?
4) Jak by jste začli upravovat výkon vy ? (samozřejmě po chipu)
5) Dát sportovní filtr do sání nebo ne? (četl jsem někde že to zbytečně zasírá motor, a ničemu to nepomáhá).


Moc díky a hodně šťastných kilometrů ! :)

Napsal: 03 črc 2017, 16:39
od Forest
Neni stejny. Jina ridici jednotka, turbo je tam vyrazne znatelne mensi GT1646V.

Nicmene, s tim motorem se da pracovat a ikdyz nevim presne jak spojka ale motor by mel Tebou pozadovane pri vymene turbodmychadla, lepsiho chlazeni stlaceneho vzduchu podporovat.

Napsal: 05 črc 2017, 08:50
od fabiátor
Rekneme ze mam takovou upravu par let za sebou a nejakou porci km k tomu, tak snad muzu prispet trochou do mlyna. Majlant do toho stejne nacpes, pokud se nespokojis s lacinou zabavou, na to je treba se pripravit.

Mechanicky samozrejme muzes mit DPF on a EGR off, nicmene v dnesni dobe, pokud to chces na normalni jezdeni, je totalni sebevrazda cokoliv z auta kuchat, nebo jeste takhle blbe, ze neco jo a neco ne.

Pokud nemas hodne dobryho kamarada na STK, neprojdes prvni emisni kontrolou. Jdou po vsem, jak sarancata a vyhazujou i za prkotiny. Pokud chces dostat ten vykon co pises, da se to myslim i bez kuchani soucasti emisniho systemu. A jestli nevis kde, tak se prave nachazis na Dieselpower foru, tak si klikni na odkaz kontakty :-)

A na sportovni filtr se vykasli, jsou to s ohledem na pozadovany potencial, vyhozeny penize.