Problémy Audi A4 B7 2.0 TDi PD 103kw
Napsal: 29 čer 2017, 17:57
Ahoj,
před půl rokem jsem kupoval Audi A4 B7 2.0 TDi PD 16V 103kw r.v. 2005 najeto 300tis a rozhodl jsem se začít řešit nedostatky. Chtěl jsem vás poprosit, zda by mi s tím někdo neporadil.
Problémy:
Vibrace na volnoběh - je jedno zda za studena nebo když je zahřáte, celé auto škube/vibruje cca každou vteřinu ale samotné vibrování není pravidelné. Škubne to jednou, pak třeba jakoby dvakrát rychle za sebou. Je to celkem dost cítit a i když si třeba stoupnu vedle auta, tak je to vidět. Vibrace jsou stejné i když sešlápnu spojku, takže dvouhmota by to snad být neměla. Mohla by to dělat kabeláž ke vstřikům? Popř. je někdo z okolí Prahy, kdo by mi to dokázal zkontrolovat přes diagnostiku?
špatné studené starty - když ráno auto startuju, vždy to trochu zamlátí než se nastartuje. Když popojedu někam 5 minut a pak nastartuju, tak už to nemlátí. Diagnostika píše 17058 obvod žhavící svíčky válec 4, trvale. Co to přesně znamená? Je to špatná svíčka nebo něco komplikovanějšího?
špatné teplé starty - když je auto úplně zahřáté a startuju, celkem dlouho to točí než to chytne cca 2-3 vteřiny. Údajně se dá jen nastavit větší dávka při startování. Je tu někdo ochotný mi s tím kdyžtak pomoci?
klepání zpod auta reagující na spojku na volnoběh - nikdy to není slyšet, když je auto studené. Vždy až když je zahřáté, takové klepání asi kov o kov, které je slyšet zpod auta. Když sešlápnu spojku, zvuk přestane. Teoreticky by mohlo jít o dvouhmotu, ale ta by asi klepala i za studena předpokládám - jak jsem psal výše mám problém s vibracemi na volnoběh ale ty zas naopak na spojku nereagují, čímž by se snad dvouhmota dala vyloučit?
Pokud by mi někdo dokázal s těmito problémy pomoct je vyřešit za nějaký rozumný peníz, jde mi hlavně o to, aby se to opravilo a je z Prahy nebo okolí
byl bych moc vděčný. Bohužel na tyto věci nemám žádného člověka a do předraženého servisu se mi to úplně dávat nechce.
Díky všem za odpovědi a případnou pomoc.
před půl rokem jsem kupoval Audi A4 B7 2.0 TDi PD 16V 103kw r.v. 2005 najeto 300tis a rozhodl jsem se začít řešit nedostatky. Chtěl jsem vás poprosit, zda by mi s tím někdo neporadil.
Problémy:
Vibrace na volnoběh - je jedno zda za studena nebo když je zahřáte, celé auto škube/vibruje cca každou vteřinu ale samotné vibrování není pravidelné. Škubne to jednou, pak třeba jakoby dvakrát rychle za sebou. Je to celkem dost cítit a i když si třeba stoupnu vedle auta, tak je to vidět. Vibrace jsou stejné i když sešlápnu spojku, takže dvouhmota by to snad být neměla. Mohla by to dělat kabeláž ke vstřikům? Popř. je někdo z okolí Prahy, kdo by mi to dokázal zkontrolovat přes diagnostiku?
špatné studené starty - když ráno auto startuju, vždy to trochu zamlátí než se nastartuje. Když popojedu někam 5 minut a pak nastartuju, tak už to nemlátí. Diagnostika píše 17058 obvod žhavící svíčky válec 4, trvale. Co to přesně znamená? Je to špatná svíčka nebo něco komplikovanějšího?
špatné teplé starty - když je auto úplně zahřáté a startuju, celkem dlouho to točí než to chytne cca 2-3 vteřiny. Údajně se dá jen nastavit větší dávka při startování. Je tu někdo ochotný mi s tím kdyžtak pomoci?
klepání zpod auta reagující na spojku na volnoběh - nikdy to není slyšet, když je auto studené. Vždy až když je zahřáté, takové klepání asi kov o kov, které je slyšet zpod auta. Když sešlápnu spojku, zvuk přestane. Teoreticky by mohlo jít o dvouhmotu, ale ta by asi klepala i za studena předpokládám - jak jsem psal výše mám problém s vibracemi na volnoběh ale ty zas naopak na spojku nereagují, čímž by se snad dvouhmota dala vyloučit?
Pokud by mi někdo dokázal s těmito problémy pomoct je vyřešit za nějaký rozumný peníz, jde mi hlavně o to, aby se to opravilo a je z Prahy nebo okolí
byl bych moc vděčný. Bohužel na tyto věci nemám žádného člověka a do předraženého servisu se mi to úplně dávat nechce.
Díky všem za odpovědi a případnou pomoc.