Stránka 1 z 1

Nudzovy rezim vw golf 4 1.9tdi 66kw 2003

Napsal: 29 čer 2017, 21:19
od Filip1488
Dobry vecer pani, mam taky problem. Auto mi obehalo uz par servisov ale stale je problem na svete. Jedna sa o vw golf 4 1,9TDI 66kw rv 2003.
Zo zaciatku mi auto slapalo pekne ako malo, zrazu sa zacalo objaovvat vypadavanie turba( strata vykonu) hlavnr na dialnici a pri vyssich rychlostiach. Potom sa problem na urcitu dobu stratil. Zrazu sa zasa objavil ale tak ze mi auto zostalo akoby v nudzaku stale. Islo na hladko dlhu dobu. V servisoch mi povedali ze turbo, vaha vzduchu su v poriadku. Potom mi znami povedal ze by bolo fajn vycistit egr a zvody. Vycistil som a problem stale pretrvava. Auto mi nepusti otacky do viac ako 2 tisic stoji mi na prkovisku lebo neviem ani vyparkovat lebo mi hned zdochne leno nema vykon. Vsimol som si ze mi z palivoveho filtra ide dost bublin cez tu priesvitnu hadicku ale aj na to mi povedali ze to vadit nemoze. Potom mi bolo povedane ze moze byt chyba niekde v kabloch ze niekde bude zarezany seknuty a prehnity kabel a ze to moze sposobovat chyby. Alebo podtlakove ventily. Ale bol by som rad keby sa dozviem nejako presnejsie naco sa mam zamerat a co mam v prvom rade pozriet. Egr vycisteny turbo slape ako ma. Na diagnostike mi stale vyhadzovalo chyby a nesli vymazat. Pridam foto z diagnostiky. Dakujem vam za kazdu radu a odpoved. Obrázek

Napsal: 29 čer 2017, 21:31
od rami
To vypada na pojstku ze je v haji. Zkontoluj

Napsal: 29 čer 2017, 21:38
od Filip1488
Poistky boli vsetky v poriadku

Napsal: 29 čer 2017, 22:08
od octaviask
Všetky tieto elementy, maju spolocne napajanie.

ich napajanie sa zopne relatkom 109 po ukosetrení cievky v tomto relatku.

s vadnym relatkom by si nenaštartoval..takze uplne KO nebude...
ja by som ho vymenil...nie je to az take drahe..

ak nepomoze tak:

zapnuty klucik:

merat napajanie na N75/N18/N239. Vzdy je to 2 pin konektor, na pine 1 musis mat stalych +12V

na cerpadle, ventil zaciatku vstrekovania:

pin 10, zlto-cierny - tak isto 12V po zapnuti kluca

N75 N18 N239 a N108 na cerpadle maju spolocne napajanie cez rele 109 + nasledne je to cez poistku F34 -10A (zlto cierny)

rele zhavenia je priamo od 109tky...uz nie je po ceste poistka
rele zhavenia je pod palubovkou,spodný rad v 3 radovom boxe, 4té relé z lava.

Napsal: 29 čer 2017, 22:17
od Filip1488
Uff, kazdopadne dakujem za radu a odpoved ale otvorene povedane mam vtom gulas. Asi zato ze tak moc do elektriky nevidim. Otazka: v pripade polopatistickejsieho vysvetlenia je to zvladnutelna praca aj pre cloveka co to bide robit prvy krat ? Dakujem

Napsal: 30 čer 2017, 01:46
od reher64
Víc polopatě to snad už ani nejde. Uživatel octaviask to vysvětlil dobře a do detailu. Nerad bych Vás odrazoval, ale pokud stále nevíte co dělat, tak to radši někomu dejte.
Jinak práce to je zvládnutelná takřka pro každého kdo umí zapnout multimetr, zapojit svorky a nastavit správný rozsah měřené veličiny. Pak už jen stačí měřit na konektorech, které tu už byly popsané.

Napsal: 30 čer 2017, 09:03
od martinsidlo
Nejrychlejší vyměnit 109 relé.

Napsal: 30 čer 2017, 09:53
od octaviask
Zanes to niekomu do servisu kto to vie s ele...je to robota na hodinku...

ak nebudu vediet co s tym, vytlac im moj prispevok ;)

Napsal: 04 črc 2017, 03:48
od Filip1488
Dakujem vam za rady