Stránka 1 z 1

EGF OFF áno nebo ne.. ?

Napsal: 17 črc 2017, 12:50
od Vici
na dvou autech mám Off... přemýšlím co s třetím.. je to Sharan AUY... čili je mu to jedno. Otázka je jestli pro většinou kratší trasy zachovat EGR a chladič spalin (dříve se to zahřeje).. nebo to všecko zahodit.. bude to mít větší přínos nebo spíš škodí...? Jsem na vážkách
Auto má bufík, který se spustí hned po startu, pokud je třeba.

Napsal: 17 črc 2017, 14:45
od stanomx
ja by som to tam nechal ak to funguje správne, raz ročne vyčistiť EGR a sanie (alebo menej často), teda ak to nieje auto na preteky
v zime to je dosť rozdiel ak je tam aj chladič spalín (to aj bez neho)
skôr by som upravil EGR mapu a EGR vzavislosti od teploty

Napsal: 17 črc 2017, 19:33
od gigidpietro
Taky bych ho nechal, jak je a nebo udělat soft, aby se vypínal až třeba od 70 °C.

Napsal: 17 črc 2017, 19:59
od mecKo
gigidpietro píše:Taky bych ho nechal, jak je a nebo udělat soft, aby se vypínal až třeba od 70 °C.
:worthy: :punk: asi najlepsia volba

Napsal: 19 črc 2017, 23:31
od Domecek
mám možnost porovnat dvě FI RS a jedna má asz bez chladiče a záslepku a druhá BLT chladič spalin a to se hřeje opravdu diametálni rychleji. Za mě zachovat.

Napsal: 24 črc 2017, 17:40
od origoš
Co Ti ten motor udělal, že ho krmíš jeho vlastním smradem? :-D