Stránka 1 z 1

Pozor na filtry pevných částic od polské firmy JMJ

Napsal: 23 črc 2017, 16:41
od josef10

Napsal: 23 črc 2017, 22:55
od Rolan

Napsal: 24 črc 2017, 14:06
od Marek001
Má niekto skúsenosti s filtrami MTS? Cena skoro raz toľko ako JMJ ale stále lepšie ako niektoré origo a celkovo mám z toho lepší pocit. Potrebujem poriešiť dve dymiace JTDčka (vyzerá to na prasknuté vložky) tak pomôže asi len výmena...

Napsal: 24 črc 2017, 15:13
od Šeba
Marek001 píše:Má niekto skúsenosti s filtrami MTS? Cena skoro raz toľko ako JMJ ale stále lepšie ako niektoré origo a celkovo mám z toho lepší pocit. Potrebujem poriešiť dve dymiace JTDčka (vyzerá to na prasknuté vložky) tak pomôže asi len výmena...
Přeji krásné počteníčko http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 87d431dacc

Dle prodejce jsem byl první a to jich prodali už 12! A z nějakého důvodu mi hned uznali reklamaci, divné (wallbash)

Napsal: 24 črc 2017, 17:57
od Marek001
No na parádu :)

To mi je jasné že na origo sa to chytať nebude, vývoj, štruktúra a kvalita materiálov sa odrbať nedá a aj keby mali materiál, fabriku a robotníkov zadarmo tak tá cena je stále nízka. Len mi vŕta v hlave prečo MTS stojí viac ako JMJ, či to je len nenažranosť výrobcu alebo či je vo vnútri aspoň nejaký rozdiel.

No, už je načase aby EÚ z vybraných pokút začala dotovať ceny origo filtrov (LOL)

Napsal: 24 črc 2017, 18:52
od supermuf0090
nebo by mohla jit cela EU s PDF do riti , mezi nama , chtěl bych videt hodnoty emisi při regeneraci :)

Napsal: 24 črc 2017, 19:22
od dury2
chtěl bych videt hodnoty emisi při regeneraci Smile
nejde tak ani o hodnoty emisí při regeneraci ale o velikost částic, které vysokotlaké motory bez DPF vypouští

Napsal: 24 črc 2017, 22:56
od NOVON
Marek001 píše:No na parádu :)

To mi je jasné že na origo sa to chytať nebude, vývoj, štruktúra a kvalita materiálov sa odrbať nedá a aj keby mali materiál, fabriku a robotníkov zadarmo tak tá cena je stále nízka. Len mi vŕta v hlave prečo MTS stojí viac ako JMJ, či to je len nenažranosť výrobcu alebo či je vo vnútri aspoň nejaký rozdiel.

No, už je načase aby EÚ z vybraných pokút začala dotovať ceny origo filtrov (LOL)
No tak MTS je ve vyfucich ta lepsi druhovyroba..

Napsal: 25 črc 2017, 06:36
od Trawn
A co toto (BM Catalysts)? Vyrábí se to v Británii. Někdo nějakou zkušenost?

https://mlparts.cz/autodily/audi/a4-ava ... Id=1526408

Mimochodem, je někde online katalog (ceník) originál dílů koncernu? Pořád čekám kdy koncern sleví jako škodovka a nechce se mi každý týden volat do autorizáku 8)

Napsal: 25 črc 2017, 10:09
od supermuf0090
no tak pokud je DPF vykuchanej,tak urcite , ale obecne mi prijde DPF jako takovej ekologickej podvod , at vemu vyssi spotřebu auta s DPF , navíc když vemu v potaz , ze pevne castice castecne dohorivaji i bez regenerace a z DPFka vylezou tak male castice , které nemas sanci vychrchlat , a o tom co musí jit z vyfuku při regenerai nemluve .
dury2 píše:
chtěl bych videt hodnoty emisi při regeneraci Smile
nejde tak ani o hodnoty emisí při regeneraci ale o velikost částic, které vysokotlaké motory bez DPF vypouští

Napsal: 17 zář 2017, 20:50
od hludik
MTS 4 roky funguje na autoškole. JMJ ani rozmery nepasovali .