Stránka 1 z 1

Atos 1.1 zadní gufero kliky - HELP

Napsal: 24 črc 2017, 20:35
od vojta_TDi
Zdravím borci,

Řeším dilema. Na autě vyletělo zadní gufero kliky a začal téct za jízdy olej. Vybral jsem motor ven a zjistil že gufero bylo vyjeté úplně ven jako by tam vůbec nebylo. Řeším teď dilema že když tam dám nové gufero a složím to tak vyletí zase. Nechce se mi to znova rozebírat. Jak zjistím jestli to náhodou netlakuje do bloku. Gufero vypadá že je tam origo z výroby. Najeto to má 92 tis. Km.

Moc díky.

Obrázek
Obrázek[/img]

Napsal: 24 črc 2017, 20:52
od syncon
neni ucpany odfuk od kliky že by tam byl velky tlak ?

Napsal: 24 črc 2017, 21:08
od slovacek.milos
ho tam potupluj natřískej ten obal majzlem, gufero odmasti a nalep

Napsal: 24 črc 2017, 21:14
od vojta_TDi
slovacek.milos píše:ho tam potupluj natřískej ten obal majzlem, gufero odmasti a nalep
Můžeš to prosím trochu upřesnit? A čím to zalepit?

Napsal: 25 črc 2017, 13:09
od jericho-3
Nemá tam být gufero plechové?

Napsal: 25 črc 2017, 20:47
od vojta_TDi
jericho-3 píše:Nemá tam být gufero plechové?
Netuším co tam bylo to jsem vyndal a podle katalogu třeba na kelly tam je normal guma nebo plast nebo co to je.

Napsal: 26 črc 2017, 17:21
od jericho-3
No protože třeba u vačky u některých motorů, musí být plechové, které má větší předpětí než gumák..Pokud se tam dal gumák, tak gufero vyjíždělo ven.

Napsal: 01 srp 2017, 12:25
od vojta_TDi
Měl bych ještě jednu prosbu. Muže mi někdo napsat jaký olej patří do toho hyunaie? Konkrétně do automatu a diferenciálu předpokládam že mají odlišnou náplň. Pro upřesnění je to 1.1 46KW s automatem Převodovka je JATCO (FRA). popř jestli někdo má i postup jak je doplnit ?

Díky moc.