DPF regeneracia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
rudiger99
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 30 říj 2010, 18:54
Odpovědi: 0

DPF regeneracia

Příspěvek od rudiger99 »

Dobry den
Obraciam sa s tymto problemom lebo si uz neviem rady
Mam Passat B6 2.0Tdi 103kW kod motora BMP 280000km
problem zacal ked po generalke motora vymena kluk.lozisk,piestnych kruzkov,ventilov,zabrusena a tlakovana hlava atd motor ide v poriadku no problem zacal s dpfkom po generalke auto zacalo sem tam dymit t.j asi okolo 2000tis ot ked som mu pridal tak prestalo motor mal taky cudny zvuk a stupla aj spotreba ako keby prebiehala regeneracia DPF po case mi vysvietilo kontrolku DPF tak som isiel autom mimo mesto aby sa regeneracia spustila 2500-3000ot po 15 min kontrolka zhasla no zacalo sa to prejavovat castejsie az sa nakoniec uz regeneracia nedala spustit, zacalo blikat zhavenie,kontrolka motora a auto spadlo do nudz rezimu,povedali mi ze DPF je K.O Cistili ho chemicky nepomohlo potom aj vypalovanim v peci ani to tak som ho nakoniec vymenil za novy popri tom aj snimac teploty vyf.plynov,snimac dif.tlaku DPF
Auto islo asi tyzden cca 400km a znovu to iste parkrat sa pokusal spustit sam regener.co usudzujem z toho dymu a potom kontrolka a nudzak
vymenil sa EGR ventil
tak som isiel do autoriz.serv.na diagnostiku a nastavenie
egr-ka skontrolovali aj softwer ktory je aktualny
pri diagnostike im vyhodilo chybu klapky sania P2016
horkotazko spustili regeneraciu ktora prebehla kedze sa ledva dostali na 600 stupnov ktore su potrebne na regeneraciu
samozrejme po niekolkych km znovu ten isty problem no tiez sa mi podarilo regeneraciu spustit a zhasla aj kontrolka
neskor po dlhsiej jazde cca 100km sa znovu snazila spustit regeneracia no ta uz neprebehla svietia kontrolky a auto je nudz rezime
boli taktiez vymenene kable EGR a klapky sania
chybu na diagnostike uz nevykazuje ziadnu
chcem sa opytat ci to moze byt tou klapkou sania 03G 128 063A
alebo kde hladat problem
Turbo bolo menene pred troma rokmi, vstreky boli pretesnene a na diagnostike davkovanie v norme
Dakujem za kazdu radu
ecu123
Přispěvovatel
Příspěvky: 391
Registrován: 16 úno 2009, 22:37
Odpovědi: 0

Dpf

Příspěvek od ecu123 »

Asi si to děj do správné sekce :-D
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Jakej dpf jste použily?Byla měněná vačka použili jste pro dpf?
ecu123
Přispěvovatel
Příspěvky: 391
Registrován: 16 úno 2009, 22:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od ecu123 »

Vsadím se polské dpf!!!
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

Ked sa pri regenerácii ledva dostali na 600 stupnov,je v háji katalyzátor,ked je spolu s DPF tak smola. Polské JMJ patria medzi najvačšie šmejdy na trhu,kapacyta neni ani polovičná oproti originálu a priepustnost je na hrane.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“