Relé podávacího čerpadla v jednotce BSM L04-00 Citroen C5
Napsal: 11 srp 2017, 20:27
Přestala mi jezdit C5.. Zjistil jsem, že neběží čerpadlo v nádrži a že na pojistce 5 v BSM není šťáva... Takže jsem připojil natvrdo 12V na pojistku 5 a dostal tak auto domů...
V autě mám BSM od Siemense L04-00 a na diag hlásí problém s čerpadlem...
Sehnal jsem BSM L02-00 Siemens.. Po připojení mi okamžitě běží stěrače a nejdou vypnout.. Když vyndám pojistku stěrařů, tak auto s touto jednotkou normálně funguje...
Jediné co si nejsem jist, hned po zapnutí klíčku běží podávací čerpadlo a beží furt.. nevypíná se... Nemělo by po natlakování vypnout??? Nevím jak to bylo předtím, protože jsem měl čerpadlo zadeklovaný a nebylo slyšet...
Nicméně, opravou elektroniky se živím (ne autoelektriky), takže s výměnou relé podávacího čerpadla bych si poradil... Ale nemůžu nikde najít o které relé se jedná a jelikož je jednotka zalitá, nemůžu to propípat...
nemáte někdo schéma siemensáckejch BSM L02/L04/L06???¨
macman
V autě mám BSM od Siemense L04-00 a na diag hlásí problém s čerpadlem...
Sehnal jsem BSM L02-00 Siemens.. Po připojení mi okamžitě běží stěrače a nejdou vypnout.. Když vyndám pojistku stěrařů, tak auto s touto jednotkou normálně funguje...
Jediné co si nejsem jist, hned po zapnutí klíčku běží podávací čerpadlo a beží furt.. nevypíná se... Nemělo by po natlakování vypnout??? Nevím jak to bylo předtím, protože jsem měl čerpadlo zadeklovaný a nebylo slyšet...
Nicméně, opravou elektroniky se živím (ne autoelektriky), takže s výměnou relé podávacího čerpadla bych si poradil... Ale nemůžu nikde najít o které relé se jedná a jelikož je jednotka zalitá, nemůžu to propípat...
nemáte někdo schéma siemensáckejch BSM L02/L04/L06???¨
macman