Presah piestu a tesnenie 1.9 DCI 88kw (Vyriešené)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
spravne...
čo sa tyka tej hlavy...
ak zoberu z hlavy samozrejme musia zabrusit ventile nizsie. Preto sa hlavy davaju robit profesionalom...napr u nas take veci na dielni nerobime. Posielame dovalovskemu alebo Engitec v CZ ked sa robia PD vlozky.
čo sa tyka tej hlavy...
ak zoberu z hlavy samozrejme musia zabrusit ventile nizsie. Preto sa hlavy davaju robit profesionalom...napr u nas take veci na dielni nerobime. Posielame dovalovskemu alebo Engitec v CZ ked sa robia PD vlozky.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
https://www.youtube.com/watch?v=QLpiF0E0EJU
veľmi pomohlo aj toto video. dneska som to obrúsil a vyvážil na dovolím si tvrdiť 0,5g presne odniesol som to zasa na zváženie do strojárni a pán pochválil. Tak dúfam že to bude šepot kvetín na voľnobeh dám vedieť inak Ešte raz sa chcem poďakovať za rady. jedno veľké Ďakujem. Jericho-3 a aj bmwrepair
veľmi pomohlo aj toto video. dneska som to obrúsil a vyvážil na dovolím si tvrdiť 0,5g presne odniesol som to zasa na zváženie do strojárni a pán pochválil. Tak dúfam že to bude šepot kvetín na voľnobeh dám vedieť inak Ešte raz sa chcem poďakovať za rady. jedno veľké Ďakujem. Jericho-3 a aj bmwrepair
Trošku mne zarazilo, že bral i oko pístního čepu, i když tam nebyl nálitek, ale patrně tohle malé ubrání to moc nezeslabí..Můj kolega ladič vzal ojnice z benzinového motoru , sladil je váhově a poté je doladil a doleštil tak, že byly jako chromované, bez jakéhokoliv záhybu nebo nerovnosti..
nepropadat panice...
Este by ma zaujimalo, pri vyvazovani som skusil prevazit ojnicne salky osobitne a kazda mala cca 3g hore dole no pri tom ked som ich namontoval a odvazil celu ojnicu tak vaha bola na vsetkych rovnaka.
Nedali by sa ojnice vyvazovat tak ze odkutia sa salky tie sa vyvazia do jednej vahy a potom sa vyvazia ojnice bez salok do jednej vahy a potom sa zmontuju ? Vahy ojnic by mali byt potom presne nie ?? Preco potom v jednom motore su na niektorych ojniciach salky tazsie.
Takym postupom by boli vsetky ojnice perfektne vyvazene vsetky spolu na rovnaku vahu
Mali by rovnako tazke salky a vrch ojnic by bol tiez rovnako tazky.
Nedali by sa ojnice vyvazovat tak ze odkutia sa salky tie sa vyvazia do jednej vahy a potom sa vyvazia ojnice bez salok do jednej vahy a potom sa zmontuju ? Vahy ojnic by mali byt potom presne nie ?? Preco potom v jednom motore su na niektorych ojniciach salky tazsie.
Takym postupom by boli vsetky ojnice perfektne vyvazene vsetky spolu na rovnaku vahu
Mali by rovnako tazke salky a vrch ojnic by bol tiez rovnako tazky.
Ano, hladkým povrchem se předejte prasknutí..Fenixi 9555 , sálky jsou spodky ojnic? I když jsem se učil slovensky ve škole a dostal jedničku za čtení před celou třídou, název sálky jsem považoval za šály po česku, což jsou kluzná ložiska..ondra.p píše:To leštění se dělá kvuli praskání ojnic
nepropadat panice...
jericho-3 píše:Ano, hladkým povrchem se předejte prasknutí..Fenixi 9555 , sálky jsou spodky ojnic? I když jsem se učil slovensky ve škole a dostal jedničku za čtení před celou třídou, název sálky jsem považoval za šály po česku, což jsou kluzná ložiska..ondra.p píše:To leštění se dělá kvuli praskání ojnic
tak myslel som tím spodok ojnice, puzdro kde sa vkladá ložisko, v čechách tomu hovoríte tuším Ojniční pánev -klzné ložisko
To je právě ta kontroverze.. Spodek ojnice je spodek ojnice a není to kluzné ložisko nebo ojniční pánev..A spodek ojnice není záměnný se spodkem jiné ojnice, takže váha spodku jedné ojnice může být rozdílná od jiné..Proto se musí vždy vážit pouze ojnice celá...Tohle krásně ukáže, když přijedeš na vrakoviště a chceš koupit ojnici, jaký materiál tam "úřaduje". Stalo se mi, že mi chtěl prodat jen vršek ojnice, protože spodky nejsou , tak že si je nechá...Měl jsem zato, že to je šprýmař, ale myslel to vážně..To samé se mi stalo i s blokem..Soudruh si víka hlavních ložisek chtěl ponechat./zůstal mu i blok, což jej mrzelo/.Takže se měj ..
nepropadat panice...
Chalani pomooc motor je v aute predne celo este nieje nahodene pozapajal som snimace baterku, a ze ho idem nadtartovat odomknem cetralom na karte vojdem do auta box na kartu svieti vlozim kartu stlacim start a nic sa nerozsvieti. Diagnostika tiez nema napatie. Cim to moze byt ?? Ze by to malo nejaku ochranu ?? Cele celo a hladice tam niesu ani svetla.
to je normální auto pojistka na vyšší proudy (400A), chrání baterii a kabeláž při zkratu při havárii a.t.d..
https://www.tme.eu/cz/details/powerval- ... rval-cal2/
https://www.tme.eu/cz/details/powerval- ... rval-cal2/
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---