Studené starty oct.1.9tdi 81kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07
Odpovědi: 0

Studené starty oct.1.9tdi 81kw

Příspěvek od Boban »

Zdravím všechny, už jsem to tady řešil několikrát ale bez výsledku. Když startuju studenej motor ráno a je chladno cca 7 a míň tak to nestartuje na krc ale až na několikáte pootočení motoru a když mrzne tak to tendenci nejřív si jen blafnout a pak naskočí. Měnil už baterku, startér, čidlo teploty, seřízenej předvsřik, svíčky jsem měnil jako první ale bez úspěchu, koukal jsem na lištu jestli dává proud na svíce o.k., jen mě napadlo jestli nemůže být načatý relé 109 že někdy sepne a někdy třeba ne nebo svíce ( bosch - obyč)zhavěj dýl než a nerozpálej se na tolik aby to chytlo. V mrazech nažhavuju 2x aby chytla o trochu líp. Byl jsem v servisech ale nikdo neporadil nic konkrétního (wallbash)
Motor má navrtíno 190tis, což si myslim že ještě není tolik aby byl v háji a naftu jen Shell V-Power (wallbash) (wallbash)
djvoloda
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 11 srp 2007, 10:44
Odpovědi: 0
Bydliště: United Kingdom

Příspěvek od djvoloda »

Skus pri startovani slapnut na plynovi pedalk
Octavia Elegance 2003 1,9 TDI 81kw, ASV
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

jak dlho to žhaví ?
djvoloda
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 11 srp 2007, 10:44
Odpovědi: 0
Bydliště: United Kingdom

Příspěvek od djvoloda »

Tomasvw píše:jak dlho to žhaví ?
Zhaveni nema s tim nic spolocne lebo u tycto motorom s priamim vstiekovanim zhvavi az ked je teplota nisia ako 5 stupnov
Octavia Elegance 2003 1,9 TDI 81kw, ASV
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

to sešlápnutí pedálu nepomůže.. motor má nastavenou pevnou startovací dávku.. která se mění akorát v závislosti na teplotě.. a co píše vag?? a co teplé starty?? měřily jste tlaky??
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

Zhaveni nema s tim nic spolocne lebo u tycto motorom s priamim vstiekovanim zhvavi az ked je teplota nisia ako 5 stupnov[/quote]

to je pravda, ale pisal ze ked dvakrat nažhví, tak je to lepšie. Tak som myslel na dobu žhavenia.Problám je ale asi naozaj niekde inde.
djvoloda
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 11 srp 2007, 10:44
Odpovědi: 0
Bydliště: United Kingdom

Příspěvek od djvoloda »

Tomasvw píše:Zhaveni nema s tim nic spolocne lebo u tycto motorom s priamim vstiekovanim zhvavi az ked je teplota nisia ako 5 stupnov
to je pravda, ale pisal ze ked dvakrat nažhví, tak je to lepšie. Tak som myslel na dobu žhavenia.Problám je ale asi naozaj niekde inde.[/quote]

Aj keby 10x zapol klucik a vypol tak stym nic spolocne zhavenie nema lebo ani 20x nebude zhavit, tomu ver ze inde bude problem, ja mam s tym tiez problem a uz som presiel vsetko co sa len da ale zatial funguje iba jedno pri startovani slapnem na plynovi pedal.
Octavia Elegance 2003 1,9 TDI 81kw, ASV
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 917
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

A "podá" aj dva krát naftu - alebo sa mýlim?
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

Mě tohle dělá oktávka taky poslední co se neměnilo je čepadlo .. má to souvislost i s množstvím nafty v nádrži když je uplně plná tak se to zdá být lepší, je tam asi někde netěsnost přímo v čerpadle, v hadičce je jen malá vzduchová bublinka takže nafta nepadá, tlaky mě měřil Milan byly OK ale chtělo by je asi změřit za upně studeneho motoru těsně před tím studeným startem ..., ještě mě napadá nastavovač množství paliva žě si dělá co chce, zkus startovat přímo na otočení bez jakýhokoliv čekání, to někdy naskočí pěkně a nebo zase až po zhasnutí i kontrolky airbagu případně až po 10s to taky většinou naskočí o dost líp, pokud startuju klasika hned jak zhasnou prostřední tři kontrolky tak to chytne vždy blbě ...
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boban »

A myslíte že by mohlo dělat to relé 109??
Zhavení mi kontrolka svítí tak cca 2 až 4 vteřiny podle teploty mrazu.
jinak teplej motor chytá dobře. ještě mě napadla jedna věc jestli by nechtěli vyčistit vstřiky ale to mi ve škodovce řekli že se nic takového nedělá ani neseřizuje, tak jsem z toho nějakej blbel :o
pytlik
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 27 srp 2007, 11:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pytlik »

Spadava ti nafta 100% zkus vlozit pred vstupem paliva do cerpadla elektromagneticky ventil ja pouzil ventil ze 120 skodovky na plyn. A mam klid nic jineho-zhaveni az pri -5 to s tim nema nic spolecneho.
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boban »

a je v čerpadle někde nějaký ventil nebo něco tam nemusí těsnit a padá nafta ? koukal jsem na hadičky a žádná nafta nikde nerosí tak nevim (wallbash)
Uživatelský avatar
111toleďák
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 26 lis 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava

Příspěvek od 111toleďák »

Taky mi to dělá, ještě jsem to ale neřešil. Zkoušeli jste zvedat startovací dávku? Známému to vše vyřešilo...
ToledoII 81KW, A4 2.0TDI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a co třeba posunout žhavení, aby žhavilo o něco dřív, při teplotách okolo 5°C to hodně pomůže
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boban »

dávku startu mám už na maximum, žhavení si myslim že už žhaví - při startování mi kontrolka svítí cca 2 vteřiny a pak zhasne ale já startuju až zhasnou všechny a pak to naskočí líp. když budu startovat když hned zhasne tak to není ono. zkusim ještě vyměnit svíčky a už si jinak nením rady co s tím (rofl) (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“