FMIC vs SMIC

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
VagiTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 04 pro 2016, 22:29
Odpovědi: 0

FMIC vs SMIC

Příspěvek od VagiTDi »

Jaký je mezi tím rozdíl?
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: FMIC vs SMIC

Příspěvek od marena tdi »

VagiTDi píše:Jaký je mezi tím rozdíl?
SMIC - pasuje misto originalu , na stavajici vedeni , snadna montaz ,lepsi efektivita oproti serii ( jeste predelat stup v naraniku a zadni cast za chladicem ,idealne mrizky v nadkoli ) .
FMIC - lepsi ucinost a efektivita, vetsi propustnost , slozitejsi instalace samotneho chladice a nutna vyroba vedeni .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

A aby si to ešte lepšie pochopil tak tie smratky znamenajú:

SMIC - side mounted intercooler
FMIC - front mounted intercooler
TMIC - Top mounted intercooler
Naposledy upravil(a) Source dne 19 zář 2017, 08:24, celkem upraveno 1 x.
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1546
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

este existuje TMIC a ten je namonostavny hore nad motorom. mal ho napriklad GOLF mk2

marena tdi: to ze ci pasuje namiesto originalu s tymi skratkami nema nic spolocne. Prave najcastejsie seria je SMIC takze lespia efektivita oproti serii tam asi nebude :)
Octaviamen
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 28 zář 2013, 07:36
Odpovědi: 1
Bydliště: Most

Příspěvek od Octaviamen »

SMIC - je toto viz odkaz , myslíte že je to má lepší účinek na autě než sériový , když 81kw je chip cca na 125kw - samozřejmě je tam 96kw turbo a sprint 764

Dík za názory :)

http://www.highperformanceparts.cz/inte ... -tdi.26503
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od macan371538 »

Mám taky SMIC na autě a do 200hp ideální řešení..
Golf IV, 1.9tdi ATD, MAFF off, KAT off, EGR off, TSA 180 @1.55bar, HDS57, Launch Controll, Popcorn Limiter, 204 hp 405Nm, Soft by ME :*
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Octaviamen píše:SMIC - je toto viz odkaz , myslíte že je to má lepší účinek na autě než sériový , když 81kw je chip cca na 125kw - samozřejmě je tam 96kw turbo a sprint 764

Dík za názory :)

http://www.highperformanceparts.cz/inte ... -tdi.26503
Vyhozeny penize.......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“