Stránka 1 z 1

C5 2008 RHY 2,0l nouzák

Napsal: 25 zář 2017, 11:05
od Zdeněk M
na tomto stroji to neustale píše chyby P0088 -vysoký tlak v railu a P1207- Myslým že je to nizký tlak v railu pri strartovaní . V citroenu to napsalo jako neznámý kod. test prepapu vstriku byl po 4 minutah chodu 30ml-30ml-60ml-25ml tlak v railu za tepla ve volnobehu 225bar. teplý to chyta na brnk, spotreba 8,5l což je dost najeto 180000km. Vstriky tam sou delphi. Porad to pada do nouzaku jednou za 4 dny,nekdy za 6dni vždy to napise ty chyby. bylo to ve treh serviseh Citroen ,soft prehravali 2krat. Porad spekulace,vstriky,regulacni ventyl,možna celý čerpadlo . Už to nekdo řesil? (wallbash) Nekradem ,aby se dalo16000kc za vstriky 12000kc za pumpu a delalo to pořad že :roll: Servis ví taky prd, by to vse povymenovali...

Napsal: 25 zář 2017, 18:49
od proxima
RHY sa dával tušim iba do roku 2005 ak sa mýlim tak ma opravte.

Napsal: 25 zář 2017, 19:22
od Hošík
Nějaký podtlak někde v háji, spuchřelá hadička nebo tak něco....

Napsal: 25 zář 2017, 20:23
od Zdeněk M
Hošík píše:Nějaký podtlak někde v háji, spuchřelá hadička nebo tak něco....
Je vydreny čerpadlo,pilinky v systemu i v reg ventylu. Jde to pryč. :(

Napsal: 26 zář 2017, 09:36
od exiter
Kámoš tohle měl a nehorázně se do toho vysypal, nejdříve to začalo tím jak píšeš. To dělají špatný výstřiky 1ks repase cca 3-4tis origo nový 1ks cca 10tis. To ale není příčina pouze důsledek, problém jsou nečistoty v systému. Je tam špatně filtrační patrona konstrukčně řešena a palivo nejde přes filtrační vložku, ale baypassem do cerpadla,je tam takový ventil,když rozeberes filtr je čistý nebo špinavý?
No a pak to čerpadlo, že se omílá, to je ale na vyčištění celého systému nebo výměnu.