Běh motoru na maximální výkon - problémy.
Napsal: 29 zář 2007, 10:32
Nazdar přátelé.
Poraďte co s tím: 81Kw tdi motor a čerpadlo. Na plný tah motoru jakoby se mu nedostává paliva a tak motor přestává táhnout. Když uberu plyn, a motor jakoby má sníženou spotřebu, čerpadlo si dodorvná množství paliva a pak je zase možno chvíli vytočit na max. než palivo jakoby opět dojde.
Něco podobnýho, jako když se do vstupu k čerpadlu dostává vzduch.
Jenže, zkontroloval jsem už snad všechny hadice, dal jsem i průhlednou a vzduchový bubliny na přívodu nebyly....
Napadá mě snad jen:: jestli v nádrži, jak je ta sací hadice, jestli tam není sítko, které by bylo zanesené a tím znesnadňovalo průchodu paliva...,, nebo jestli v čerpadle není podobné sítko na vstupu, které by při max průtoku čerpadlem znesnadňovalo průtok palivu...apod.
No a nemůže si ten motor dokonce sát palivo zpátečkou v případě, že by teoreticky byl například úplně zanesený palivový filtr??
Palivový filtr je nový, má zespodu ten plastový výpustný šroub, snad tím to nepřisává vzduch, pak má taky nahoře šroubek - no tím snad také ne....
Poslední věc je ta, že když sepnu okruh nafty (po sepnutí ventilu se mi pomocí t spojky přimíchává těsně před čerpadlem do oleje), tak to jede super.
Jakoby se to začalo objevovat jak jsem do okruhu zapojil měděný předehřev oleje, že by motor dostal alergi na olej?? a chtěl jen naftu??
Nemáte někdo schéma částí čerpadla motoru VW TDI ne PD.
Díky a mějte se fajn.
Petr
Poraďte co s tím: 81Kw tdi motor a čerpadlo. Na plný tah motoru jakoby se mu nedostává paliva a tak motor přestává táhnout. Když uberu plyn, a motor jakoby má sníženou spotřebu, čerpadlo si dodorvná množství paliva a pak je zase možno chvíli vytočit na max. než palivo jakoby opět dojde.
Něco podobnýho, jako když se do vstupu k čerpadlu dostává vzduch.
Jenže, zkontroloval jsem už snad všechny hadice, dal jsem i průhlednou a vzduchový bubliny na přívodu nebyly....
Napadá mě snad jen:: jestli v nádrži, jak je ta sací hadice, jestli tam není sítko, které by bylo zanesené a tím znesnadňovalo průchodu paliva...,, nebo jestli v čerpadle není podobné sítko na vstupu, které by při max průtoku čerpadlem znesnadňovalo průtok palivu...apod.
No a nemůže si ten motor dokonce sát palivo zpátečkou v případě, že by teoreticky byl například úplně zanesený palivový filtr??
Palivový filtr je nový, má zespodu ten plastový výpustný šroub, snad tím to nepřisává vzduch, pak má taky nahoře šroubek - no tím snad také ne....
Poslední věc je ta, že když sepnu okruh nafty (po sepnutí ventilu se mi pomocí t spojky přimíchává těsně před čerpadlem do oleje), tak to jede super.
Jakoby se to začalo objevovat jak jsem do okruhu zapojil měděný předehřev oleje, že by motor dostal alergi na olej?? a chtěl jen naftu??
Nemáte někdo schéma částí čerpadla motoru VW TDI ne PD.
Díky a mějte se fajn.
Petr