Stránka 1 z 1

Běh motoru na maximální výkon - problémy.

Napsal: 29 zář 2007, 10:32
od DIESELRINTINTIN
Nazdar přátelé.

Poraďte co s tím: 81Kw tdi motor a čerpadlo. Na plný tah motoru jakoby se mu nedostává paliva a tak motor přestává táhnout. Když uberu plyn, a motor jakoby má sníženou spotřebu, čerpadlo si dodorvná množství paliva a pak je zase možno chvíli vytočit na max. než palivo jakoby opět dojde.

Něco podobnýho, jako když se do vstupu k čerpadlu dostává vzduch.
Jenže, zkontroloval jsem už snad všechny hadice, dal jsem i průhlednou a vzduchový bubliny na přívodu nebyly....

Napadá mě snad jen:: jestli v nádrži, jak je ta sací hadice, jestli tam není sítko, které by bylo zanesené a tím znesnadňovalo průchodu paliva...,, nebo jestli v čerpadle není podobné sítko na vstupu, které by při max průtoku čerpadlem znesnadňovalo průtok palivu...apod.

No a nemůže si ten motor dokonce sát palivo zpátečkou v případě, že by teoreticky byl například úplně zanesený palivový filtr??

Palivový filtr je nový, má zespodu ten plastový výpustný šroub, snad tím to nepřisává vzduch, pak má taky nahoře šroubek - no tím snad také ne....

Poslední věc je ta, že když sepnu okruh nafty (po sepnutí ventilu se mi pomocí t spojky přimíchává těsně před čerpadlem do oleje), tak to jede super.

Jakoby se to začalo objevovat jak jsem do okruhu zapojil měděný předehřev oleje, že by motor dostal alergi na olej?? a chtěl jen naftu??
Nemáte někdo schéma částí čerpadla motoru VW TDI ne PD.

Díky a mějte se fajn.
Petr

Napsal: 29 zář 2007, 20:57
od bobyd
Nemusi dostacovat prumer hadic od nadrze ale spis bude nedostatecny prutok pres filtr zkus tam na test dat jenom filtrik se sitkem a uvidis.

filtr alco

Napsal: 30 zář 2007, 11:04
od DIESELRINTINTIN
Zdravím, no, to možná bude ono, ale nikdy jsem s tím problémy neměl. No, spíš mi přijde, že před filtrem v pohodě, žádné bubliny v hadicích a za filtrem tam stále něco leze, prostě za filtrem se to z neznámého důvodu zavzdušňuje.

Spojky na hadicích jsem už důkladně prošel.

Je to filtr z Golf 2 a ten má dole plast.vypouštěcí šroub a nahoře další šroubek a myslím si, že to leze někudy tudy. Musím zkusit jiný filtr.

No vůbec ten ACLO je tak levný, že se ty hadičníky ohýbají v tenkým plechu, to bude nejspíš pěknej ....

Pak dám vědět.

Mějte se hezky.Petr

Napsal: 30 zář 2007, 12:15
od FR4NK!3
Skoro na kazde benzince maji takovy ty maly plastovy benzinovy filtriky ... tak kup a vyzkousej ... poznas kde ti to prisava .. jetli filtrem nebo hadicema .. stoji asi 20 kc ... lepsi nez kupovat hned novej palivak...

Napsal: 30 zář 2007, 13:00
od Ficus
Napoj vše z malýho kanystru u motoru, a poznáš, jestli je to ve vedení a sítku, nebo jen někde u filtru.

malý filtr.

Napsal: 30 zář 2007, 18:53
od DIESELRINTINTIN
tak jsem to zkusil a skutečně.

Přisávalo mi to hadičkama - respektive spojema. Ty palivový hadičky netěsnily jak by měly. Vypozoroval jsem, že budu muset dávat nejméně dvě sponky a zkontrolovat to raději několikrát.

Takže resumé zní, pozor na sponky.

Mějte se fajn přátelé.
Petr

Napsal: 01 říj 2007, 10:58
od Zdenda
no, to tam teda musíš mít podtlak jako kráva...Já na většině podtlakových hadic ani sponky nemam a s přisáváním vzduchu jsem extra problémy nikdy neměl, leda když už jsem měl hodně zanesenej filtr. Před čerpadlem mam zapojenej manometr a úbytek výkonu se objevuje při podtlaku tak 0.6 atm, a to už je filtr na vyhození. (na naftu mám podtlak tak maximálně 0,2 atm, a to musí bejt hodně zima...)

Napsal: 06 říj 2007, 10:04
od Kuba
No ale právě proto se dává někde za nádrž třeba membránový čerpadlo a pak s podtlakem a souvisejícíma netěsnostma neni potíž. TDIčka dokonce už v nádrži takový malý čerpadýlko maj, ale na olej je to pořád málo, i když to taky pomáhá.