Passat B8 regenerace DPF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Passat B8 regenerace DPF

Příspěvek od dury2 »

Dnes jsem řešil Passta 2015 CR kod motoru DDAA. V paměti závad stále chyba 5188 DPF nadměrně zanesený. Auto samozřejmě jede v nouzi a regenerace se sama nezpustí. CR by už měl jít vypálit na místě, ale mně se to v základním nastavení nepovedlo. Regenerace se dle VAGu spustila až při běhu na volnoběh a současnému sešlápnutí a držení plynu a brzdy. Auto je DSG a má najeto 19 tis. Je to po lehké něhodě - výměna chladičovky. Neznám přesnou historii, ale určitě to bylo od nehody mnohokrát startováno bez jízdy, jak si to každý prohlížel v bazaru. Od poslední regenerace to najelo dle VAGu necelá tři kilometry. DPF je dle měření Vagu zaplněn -5,39 g a vypočtená hodnota je 40,7 g.

Díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Zo zanesením 40,7g už regeneraciu na mieste nespustiš.
Už iba za jazdy.
Akonáhle hodnota presiahne zanesenie 45g už sa nebude dať regeneracia pustit vôbec.
Toto platilo pri CR 2.generacie.
Ako to je u novších nemam šajnu.
Hodnoty zanesenia pre jednotlive regeneracie nájdeš vo VCDS-motorová jednotka-rozširene merania.
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Jenže za jízdy to spustit nejde, teda zkoušel jsem to jenom po zahhřátí na takové okrsce, ale díky tomu že to je DSG tak to pořád řadí a ještě ke všemu to jede v nouzi. Navíc to má ve Vagu už to jiné uživatelské prostředí (bi jak to nazvat) a když jsem to zkoušel v základním nastavení za jízdy spustit, tak to nešlo.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

DSG přepneš na ruční a podržíš to v otáčkách ...
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Jak na ruční? Aby sevyvolala regenerace, musí být zařazeno P, když dám něco jiného tak to kvičí, že pro vyvolání rtegenerace tam musí být P. taky během regenerace plynový pedál nereaguje. Jak jsem řekl, během regenerace musí být sešlápnutá brzda a plyn.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To byla reakce na toto
dury2 píše:Jenže za jízdy to spustit nejde, teda zkoušel jsem to jenom po zahhřátí na takové okrsce, ale díky tomu že to je DSG tak to pořád řadí a ještě ke všemu to jede v nouzi.
ruční = manuální volba zařazené rychlosti
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Asi to děláš špatně zadáš login a pak přizpůsobení a tam zpustíš tu za jízdy doufám že to nepletu až raději beru jinou diag.
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Login? Ten jsem nezadával. Jaky je? Diky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

12233
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Moc díky. ještě prosím o readu s kodováním. Auto mělo původně denní svícení a mlhovky. s novým nárazníkem se koupily světla pouze s mlhovkami, te=d to samozřejmě hlásí chybu žárovek v denním svícení, které tam není. když jsem zkoušel nakódovat to bez denního svícení, tak mi to nevzalo.
Současné kodování:
00011846C24102FF4BE440040014078188000000000000000000000

jednotka je 5Q0 937 086

díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“