Passat B8 regenerace DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat B8 regenerace DPF
Dnes jsem řešil Passta 2015 CR kod motoru DDAA. V paměti závad stále chyba 5188 DPF nadměrně zanesený. Auto samozřejmě jede v nouzi a regenerace se sama nezpustí. CR by už měl jít vypálit na místě, ale mně se to v základním nastavení nepovedlo. Regenerace se dle VAGu spustila až při běhu na volnoběh a současnému sešlápnutí a držení plynu a brzdy. Auto je DSG a má najeto 19 tis. Je to po lehké něhodě - výměna chladičovky. Neznám přesnou historii, ale určitě to bylo od nehody mnohokrát startováno bez jízdy, jak si to každý prohlížel v bazaru. Od poslední regenerace to najelo dle VAGu necelá tři kilometry. DPF je dle měření Vagu zaplněn -5,39 g a vypočtená hodnota je 40,7 g.
Díky
Díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Zo zanesením 40,7g už regeneraciu na mieste nespustiš.
Už iba za jazdy.
Akonáhle hodnota presiahne zanesenie 45g už sa nebude dať regeneracia pustit vôbec.
Toto platilo pri CR 2.generacie.
Ako to je u novších nemam šajnu.
Hodnoty zanesenia pre jednotlive regeneracie nájdeš vo VCDS-motorová jednotka-rozširene merania.
Už iba za jazdy.
Akonáhle hodnota presiahne zanesenie 45g už sa nebude dať regeneracia pustit vôbec.
Toto platilo pri CR 2.generacie.
Ako to je u novších nemam šajnu.
Hodnoty zanesenia pre jednotlive regeneracie nájdeš vo VCDS-motorová jednotka-rozširene merania.
Jenže za jízdy to spustit nejde, teda zkoušel jsem to jenom po zahhřátí na takové okrsce, ale díky tomu že to je DSG tak to pořád řadí a ještě ke všemu to jede v nouzi. Navíc to má ve Vagu už to jiné uživatelské prostředí (bi jak to nazvat) a když jsem to zkoušel v základním nastavení za jízdy spustit, tak to nešlo.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Jak na ruční? Aby sevyvolala regenerace, musí být zařazeno P, když dám něco jiného tak to kvičí, že pro vyvolání rtegenerace tam musí být P. taky během regenerace plynový pedál nereaguje. Jak jsem řekl, během regenerace musí být sešlápnutá brzda a plyn.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Moc díky. ještě prosím o readu s kodováním. Auto mělo původně denní svícení a mlhovky. s novým nárazníkem se koupily světla pouze s mlhovkami, te=d to samozřejmě hlásí chybu žárovek v denním svícení, které tam není. když jsem zkoušel nakódovat to bez denního svícení, tak mi to nevzalo.
Současné kodování:
00011846C24102FF4BE440040014078188000000000000000000000
jednotka je 5Q0 937 086
díky
Současné kodování:
00011846C24102FF4BE440040014078188000000000000000000000
jednotka je 5Q0 937 086
díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec