Fabia I občasný výpadek serva

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3751
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Fabia I občasný výpadek serva

Příspěvek od Tomas6 »

Fabia I rok 2005 1,4 16v servo Koyo. Občas se stane že přestane posilovat.Majitel tvrdí že to nekdy nešlo třeba aj 5 km. Ke mne se to dostalo když vše plně fungovalo. Jen při vyjíždění z dílny na vteřinu blikla kontrolka a přestalo fungovat. Ale jen na tu vteřinu. Pak dalších 50 km bez problému.
Paměti závad komplet čisté. měřené hodnoty vše ok. Pojistka na baterce ok, zásuvky čisté bez oxidace nebo nějakého bordelu,rozpletl jsem svazek od serva až po stěnu no nic špatného jsem tam nenašel. Dráty jak nové. Kde končí? Podle schématu jsou spojené za budíkama s can ale předtím jsou ještě někde spojené ve štekru. To až někde pod palubovkou?
Na co se ještě zaměřit než budu možná zbytečně shánět čerpadlo?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

Altik dobiji spravne? Jednou se mi stalo ze kvuli tomu vypadavalo servo
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3751
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Zdá se že jo. Sice v jednotkách byly chyby o podpětí, ale baterka byla 7 let stará a měřili ji zátěžákem a nebyla nic moc tak se vyměnila. Po smazání se už neobjevily a problém se opakoval. Dobíjení jsem měřil multimetrem a 14.1 V. V měřených hodnotách nešlo napětí i když jsem prudce otočil volantem pod 13V.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
hurikan1
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 18 říj 2015, 14:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od hurikan1 »

Moja skúsenosť s TRW.Začalo to pri naštartovaný auta servomotor išiel naplno aj keď sa volantom netočilo po chvili prestalo.Neskor boli výpadki počas jazdy aj so svietiacou kontrolkou.Pamet zavad čistá na diagnostike pri točený volantom OK.Kontrolované servočerpadlo OK svazek OK.Nakoniec vymenený snímač natočenia volantu a odftedy 1 rok OK.
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 991
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Ahoj, asi odchádza simering medzi servom a RJ čo je na nej a potom sa olej dostáva na plošák a môže robiť skrat. Svetlá nezvikli pri poruche serva blikať? Najlepšie je rozobrať a pozrieť či už na plošáku nemáte olej. Menili sme ich pár, aj na Fábii a Seate. Je este aj značky TRW, ale teraz neviem či pasujú zástrčky ale asi nie. Vždy pomohla len výmena, samozrejme za repas, ale aj tie sú dosť drahé.
Ashley
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 19 zář 2008, 21:41
Odpovědi: 0
Bydliště: nr

Příspěvek od Ashley »

Mal som podobne sporadicke vypadky (mpi), po par mesiacoch sa porucalo servo do kytek :rip:
FI MPi (ame)
FIII HTP (cgpb)
O3 TSI (dada)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3751
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Když se odporoučí tak si zatleskám ,majitel zatlačí slzu,koupí se druhé a bude klid. Takhle je to na prd. Můžu jít cestou pokus omyl a měnit jako divý a bude.to stát hafo peněz s nejistým výsledkem. Nebo to nechá umřít úplně jenže ona v tom jeho paní vozí děti a když jí to někde v zatáčce na chvíli umře se vykokotí a bude to v... Toto sou závady že je zralé si jít stoupnout do řady na urgentní příjem do PL. Jak tu kdesi psal Miloš.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

Presne tak, když chcípne úplně tak je to nejlepší :D mě naštěstí pomohl repas altiku. Jinak ten snimac jsem taky jednou řešil, a po výměně klid.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3751
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

jozef9 píše:Ahoj, asi odchádza simering medzi servom a RJ čo je na nej a potom sa olej dostáva na plošák a môže robiť skrat. Svetlá nezvikli pri poruche serva blikať? Najlepšie je rozobrať a pozrieť či už na plošáku nemáte olej. Menili sme ich pár, aj na Fábii a Seate. Je este aj značky TRW, ale teraz neviem či pasujú zástrčky ale asi nie. Vždy pomohla len výmena, samozrejme za repas, ale aj tie sú dosť drahé.
Tak na plošňáku olej. Dal jsem repas. Snad bude klid.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“