Stránka 1 z 1
Nastaveni vačky Tdi PD
Napsal: 25 říj 2017, 13:59
od Speeder1300
Ahoj, mam PASSAT B 5,5. 1.9 tdi PD, 2002, 96 kw
Dávam nové rozvody, a chcem vediet ci mam pri montazi noveho remena povolit tie 3 sroby na vacke, a koleso vacky potocit na doraz do prava v smere hodinov. Ruciciek.
A ci sa ta vacka, respektive sroby pri napinani remena srovnáju do stredu v tych ovalnych dier. Potom uz len dotiahnut vacku, pretocit par krat., skontrolovat podla pripravkov. A startovat a kukat na VAG synchron?
Napsal: 25 říj 2017, 15:25
od yardarytarda
Takové lidi uplně miluju!

Napsal: 25 říj 2017, 15:37
od sharik4x4
Alespoň má přípravky,jsou tací co používaj stále fixu a to už je mazec.
Ty šrouby dej zhruba do středu.Po napnutí kladky se to pohne kousek po směru hodin.ručiček. Jinak pro začátečníky je dobrá příručka,"automechanikem snadno a rychle za 2hodiny",tam je vše popsáno.

sharik4x4
Napsal: 25 říj 2017, 18:08
od Speeder1300
Preco do stredu?
Stred je v tomto pripade 0 ako synchron vacky a kluky?
V servisnej prirucke som nasiel ze sa ma vytocit do prava po smeru hod.rucicek.
Tak ted neviem
Mohol by som si tie sroby obkreslit a dat ich do tej polohy ako boli.
Ale to je asi blbost.
Napsal: 25 říj 2017, 18:20
od honzas1
nula je přípravek na klice a kolík ve vačkovém kole.. na střed to musíš dát proto, aby to mohlo při napínaní chodit ve fazoli.. když to daš do krajni polohy tak by mohl byt problem.
Napsal: 25 říj 2017, 18:53
od Domecek
dobrá rada zní, nech si to někde udělat, neboť nevíš která bije a mohl by jsi zejta řešit novej motor

Napsal: 25 říj 2017, 19:04
od kraken331
Napsal: 25 říj 2017, 19:12
od Speeder1300
Ked mam pripravky na aretaciu nema sa co pokazit...
Pojdem podla znaciek...
Diky

Napsal: 25 říj 2017, 19:13
od kraken331
co viem tak sa nastavuje to co pozaduje on len po vymene vačky
Napsal: 25 říj 2017, 19:25
od proxima
Každý sa nejak učí alebo začína. A kto nič nerobí nič nepokazí dá mi zapravdu každý mechanik

Napsal: 25 říj 2017, 19:47
od Speeder1300

[/img]
Re: sharik4x4
Napsal: 25 říj 2017, 20:39
od Jarda S.
Speeder1300 píše:Preco do stredu?
Stred je v tomto pripade 0 ako synchron vacky a kluky?
V servisnej prirucke som nasiel ze sa ma vytocit do prava po smeru hod.rucicek.
dej je tak aby jsi po našponování (s povolenýma šroubama) měl šrouby na středu kvuli štelování

Napsal: 25 říj 2017, 20:42
od jericho-3
Proč se "všichni" hned vymezujete? Když jste se narodili, tak jste už uměli mluvit a vytřít si zadek? Pro každého je vždy něco poprvé a zásada u 3 šroubů na kolech vaček na všech motorech je to, že při zakolíkování rozvodů musí po natočení napínací kladky/napnutí řemenu/ musí být šroub/y/ uprostřed výřezu..Pokud ne, musí se posunout o zub ,/doprava - doleva/ aby to tak bylo...
Napsal: 25 říj 2017, 21:12
od 19olo88
Speeder1300 píše:
[/img]
Ak mas pripravky tak ich pouzi.

Zaaretuj si kluku na znacku (bacha na ten pripravok jeden je pre starsiu generaciu tdi pd motorov (dve ciarky vedla seba hned vlavo pod kolikom) a druhy pre novsiu (sipka smerujuca k zubu na pravo)) a aj vacku.. (tam je len kolik)
Je zvykom mat vacku vzdy co najviac v strede aby si pri doladovani synchronizacie (vacka vs kluka) sa vedel hybat s rozvodmi oboma smermy.. Treba potom nastavit synchro +-0.5 (0 ideal pre Edc15 )
Vag... Rj motora -> MeraneHodnoty-> Kanal 04/pole 4.
Napsal: 26 říj 2017, 06:37
od Speeder1300
Konecne, normálne odpovede
Diagnostiku mám, pred zhadzovanim som to meral vo vagu a bolo tam 0,6 pri zohriatom motore.
Dakujem.
