Stránka 1 z 1

Nastaveni vačky Tdi PD

Napsal: 25 říj 2017, 13:59
od Speeder1300
Ahoj, mam PASSAT B 5,5. 1.9 tdi PD, 2002, 96 kw

Dávam nové rozvody, a chcem vediet ci mam pri montazi noveho remena povolit tie 3 sroby na vacke, a koleso vacky potocit na doraz do prava v smere hodinov. Ruciciek.

A ci sa ta vacka, respektive sroby pri napinani remena srovnáju do stredu v tych ovalnych dier. Potom uz len dotiahnut vacku, pretocit par krat., skontrolovat podla pripravkov. A startovat a kukat na VAG synchron?

Napsal: 25 říj 2017, 15:25
od yardarytarda
Takové lidi uplně miluju! (wallbash)

Napsal: 25 říj 2017, 15:37
od sharik4x4
Alespoň má přípravky,jsou tací co používaj stále fixu a to už je mazec.
Ty šrouby dej zhruba do středu.Po napnutí kladky se to pohne kousek po směru hodin.ručiček. Jinak pro začátečníky je dobrá příručka,"automechanikem snadno a rychle za 2hodiny",tam je vše popsáno.

:D :D

sharik4x4

Napsal: 25 říj 2017, 18:08
od Speeder1300
Preco do stredu?
Stred je v tomto pripade 0 ako synchron vacky a kluky?

V servisnej prirucke som nasiel ze sa ma vytocit do prava po smeru hod.rucicek.

Tak ted neviem (hm)

Mohol by som si tie sroby obkreslit a dat ich do tej polohy ako boli.
Ale to je asi blbost.

Napsal: 25 říj 2017, 18:20
od honzas1
nula je přípravek na klice a kolík ve vačkovém kole.. na střed to musíš dát proto, aby to mohlo při napínaní chodit ve fazoli.. když to daš do krajni polohy tak by mohl byt problem.

Napsal: 25 říj 2017, 18:53
od Domecek
dobrá rada zní, nech si to někde udělat, neboť nevíš která bije a mohl by jsi zejta řešit novej motor (LOL)

Napsal: 25 říj 2017, 19:04
od kraken331

Napsal: 25 říj 2017, 19:12
od Speeder1300
Ked mam pripravky na aretaciu nema sa co pokazit...
Pojdem podla znaciek...

Diky (R) :x :D

Napsal: 25 říj 2017, 19:13
od kraken331
co viem tak sa nastavuje to co pozaduje on len po vymene vačky

Napsal: 25 říj 2017, 19:25
od proxima
Každý sa nejak učí alebo začína. A kto nič nerobí nič nepokazí dá mi zapravdu každý mechanik :)

Napsal: 25 říj 2017, 19:47
od Speeder1300
Obrázek[/img]

Re: sharik4x4

Napsal: 25 říj 2017, 20:39
od Jarda S.
Speeder1300 píše:Preco do stredu?
Stred je v tomto pripade 0 ako synchron vacky a kluky?

V servisnej prirucke som nasiel ze sa ma vytocit do prava po smeru hod.rucicek.
dej je tak aby jsi po našponování (s povolenýma šroubama) měl šrouby na středu kvuli štelování (LOL)

Napsal: 25 říj 2017, 20:42
od jericho-3
Proč se "všichni" hned vymezujete? Když jste se narodili, tak jste už uměli mluvit a vytřít si zadek? Pro každého je vždy něco poprvé a zásada u 3 šroubů na kolech vaček na všech motorech je to, že při zakolíkování rozvodů musí po natočení napínací kladky/napnutí řemenu/ musí být šroub/y/ uprostřed výřezu..Pokud ne, musí se posunout o zub ,/doprava - doleva/ aby to tak bylo...

Napsal: 25 říj 2017, 21:12
od 19olo88
Speeder1300 píše:Obrázek[/img]
Ak mas pripravky tak ich pouzi. :)
Zaaretuj si kluku na znacku (bacha na ten pripravok jeden je pre starsiu generaciu tdi pd motorov (dve ciarky vedla seba hned vlavo pod kolikom) a druhy pre novsiu (sipka smerujuca k zubu na pravo)) a aj vacku.. (tam je len kolik)
Je zvykom mat vacku vzdy co najviac v strede aby si pri doladovani synchronizacie (vacka vs kluka) sa vedel hybat s rozvodmi oboma smermy.. Treba potom nastavit synchro +-0.5 (0 ideal pre Edc15 )
Vag... Rj motora -> MeraneHodnoty-> Kanal 04/pole 4.

Napsal: 26 říj 2017, 06:37
od Speeder1300
Konecne, normálne odpovede :-D


Diagnostiku mám, pred zhadzovanim som to meral vo vagu a bolo tam 0,6 pri zohriatom motore.

Dakujem. :)