Předem díky za odpověď
Delší převodovku na 1.9 TDI 66kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Pavel85252
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 08 lis 2017, 13:21
Delší převodovku na 1.9 TDI 66kw
Zdar všichni, potřebuji poradit jaky typ převodovky je výrazně delší, možná už to tu někde je řešené, ale bohužel jsem nedohledal
Mám golf 4 66kw a jezdím hodně po dálnicích a bohužel motor točí při 140(tachometr) 2900-3000/ot. Chci dát delší převodovku 5 nebo 6 kvalt, aby motor točil při 130 cca 2000/ot., ale bohužel nevyznám se v kodech a ani nevím do kterých motorizaci se dávali delší.
Předem díky za odpověď
Předem díky za odpověď
Pája
Při takovém převodu motor neuveze karoserii!!! Budeš mít spotřebu jak tank a pružnost motoru v háji.
Nedělej to..... Dobrá rada. Nesahej na to, co je dávno vymyšlené. Výrobce moc dobře věděl, proč převodovku udělal právě tak, jak ji udělal.
Co je špatného na třech tisících otáček při rychlosti cca 140 km/h??? To je pro takový motor v naprostém pořádku.
Nedělej to..... Dobrá rada. Nesahej na to, co je dávno vymyšlené. Výrobce moc dobře věděl, proč převodovku udělal právě tak, jak ji udělal.
Co je špatného na třech tisících otáček při rychlosti cca 140 km/h??? To je pro takový motor v naprostém pořádku.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
-
Pavel85252
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 08 lis 2017, 13:21
Chvilka hledání jak to pak dopadá...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=163657
Souhlas, nešahej na to, valit 130 na 2000ot je nesmysl a tomuto nesmrtelnému motoru to jen bude škodit.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=163657
Souhlas, nešahej na to, valit 130 na 2000ot je nesmysl a tomuto nesmrtelnému motoru to jen bude škodit.
Naposledy upravil(a) Rayx dne 08 lis 2017, 17:14, celkem upraveno 1 x.
To bys musel mít výkon kolem 120-130kW, aby sis mohl dovolit takový převod.
Prodej ten krám a kup si něco moderního. Copak má smysl do tak staré káry strkat peníze? Komfort je dán debilním podvozkem srovnatelným s žebřiňákem a mizernou tuhostí léty utahané karoserie, to nedohoníš žádnou převodovkou. Hlučnost je dána konstrukcí motoru, to taky neovlivníš, protože rotačka bude pořád rotačka.
Ani Superby a Octavie RS s výkonem 125kW nemají takový převod, jaký chceš.
Zapomeň na to a spadni na zem.
Prodej ten krám a kup si něco moderního. Copak má smysl do tak staré káry strkat peníze? Komfort je dán debilním podvozkem srovnatelným s žebřiňákem a mizernou tuhostí léty utahané karoserie, to nedohoníš žádnou převodovkou. Hlučnost je dána konstrukcí motoru, to taky neovlivníš, protože rotačka bude pořád rotačka.
Ani Superby a Octavie RS s výkonem 125kW nemají takový převod, jaký chceš.
Zapomeň na to a spadni na zem.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
-
Pavel85252
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 08 lis 2017, 13:21
No takhle cca 2000/ot. může být klidně i víc, nové auto nechci, jelikož nové nic nevydrží, tohle 17 let a karoserie bez koroze i hniloby včetně podvozku, komfort jsem vyřešil vzduchovým podvozkem, odhlučnění pomocí materiálů k tomu určené a dokonce jsem celkem vyřešil i aerodynamický hluk, jediné co chybí je trochu výkon a delší převodovka tod vše. Jen potřebuji vědět typy, které převodovky to jsou a sníží mi otáčky motoru jelikož při 3000/ot. je moc hlučný
Pája
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Ničeho se neboj (narozdíl od jiných, co ti zde radí), mám GIV varoš s motorem AGR (66kW) a osazenou převodovku EWT.
Dynamika??? 50 po městě jezdíš na trojku... 90 na čtyřku... Jinak jezdím i s vlekem a pohoda. Samozřejmě to na závodění není, ale na dálnici jsi o 500ot. níž.
Pokud to přetryskuješ a poladíš, tak za cca 10TKč získáš celkem dost...
Dynamika??? 50 po městě jezdíš na trojku... 90 na čtyřku... Jinak jezdím i s vlekem a pohoda. Samozřejmě to na závodění není, ale na dálnici jsi o 500ot. níž.
Pokud to přetryskuješ a poladíš, tak za cca 10TKč získáš celkem dost...
GIV Variant TDi ???kW
jezdím nově s (jen) dlouhou pětkou. Nevěř těm řečem, že spotřeba neklesne, klesne. viz. http://www.auto.cz/prodluzovani-prevodu ... line-67008 Mě taky klesla, odhadem 0,3l. na dálnici. A taky klesla hlučnost.
Ale to už prodloužili podle mě hodně. Pětka z EWT je cca 2500ot při 130 a nechá se stím jezdit i mimo město, ale tam je úspora fakt nulová.
Jestli to máš až takového miláčka jak píšeš, asi bych uvažoval o tom šestikvaltu, protože tím získáš ideální odstupňování a nízké otáčky na dálnici. Ale je to drahé, milion kloudných věcí musíš vyměnit za díly s neznámou minulostí.
Jinak je ale stejně nejjednodušší koupit něco s 2.0 TDI BKD. Na takovou úroveň rotačku prostě nepřestavíš nikdy. Pořád tam sedíš jak v tanku, podvozek tluče a nesedí, řízení jde těžko atd atd...
Ale to už prodloužili podle mě hodně. Pětka z EWT je cca 2500ot při 130 a nechá se stím jezdit i mimo město, ale tam je úspora fakt nulová.
Jestli to máš až takového miláčka jak píšeš, asi bych uvažoval o tom šestikvaltu, protože tím získáš ideální odstupňování a nízké otáčky na dálnici. Ale je to drahé, milion kloudných věcí musíš vyměnit za díly s neznámou minulostí.
Jinak je ale stejně nejjednodušší koupit něco s 2.0 TDI BKD. Na takovou úroveň rotačku prostě nepřestavíš nikdy. Pořád tam sedíš jak v tanku, podvozek tluče a nesedí, řízení jde těžko atd atd...
V porovnání s EWT je origo šestikvalt z ASZ nebe a dudy. Sám jsem kdysi před pomalu deseti lety předělával. Dnes než předělávat tak bych radši rovnou vzal ASZ. Nebo v případě OII BKD. Výhoda OII je že ještě před pár lety se vyráběla a když budeš chtít sehnat kloudnou skříň, tak z nějakýho posledního comonraila je velká šance se trefit do solidního dílu. Takže prestavba z 5kvaltu bude aspoň při výběru dílů snazší.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
Pavel85252
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 08 lis 2017, 13:21
Takže při 130 cca 2500, a ta převodovka EWT tak pasuje bez problémů a úprav?Slavkov píše:Ničeho se neboj (narozdíl od jiných, co ti zde radí), mám GIV varoš s motorem AGR (66kW) a osazenou převodovku EWT.
Dynamika??? 50 po městě jezdíš na trojku... 90 na čtyřku... Jinak jezdím i s vlekem a pohoda. Samozřejmě to na závodění není, ale na dálnici jsi o 500ot. níž.
Pokud to přetryskuješ a poladíš, tak za cca 10TKč získáš celkem dost...
Pája