Stránka 1 z 2

passat 96kw avf cukání

Napsal: 20 lis 2017, 18:48
od Div3r
Tak nějak jsem brouzdal po foru a našel jsem problém ohledně cukání auta v určitých otáčkách tak mě zajímalo jestli by to mohlo být to co řeším já když pozvolna zrychluju tak mezi 1800-2000 otáčkách to tak 2x cukne a našel jsem že by to mohl dělat EGR nebo přivřený lopatky na turbu ale řešilo se to u 2.0 BMM tak jestli může být podobný problém i u 1.9

Napsal: 20 lis 2017, 19:31
od slovacek.milos
tak ten egr odpoj to by nešlo?

Napsal: 20 lis 2017, 19:53
od Div3r
no stačí odpojit konektor od ventilu co ho ovládá nebo tam musím dát přímo záslepku ?

Napsal: 20 lis 2017, 22:10
od rudy5
U tejto motorizacie som to.s.egr este nezazil ale.mne.to cukanie sbosobovali vstreky teda kontakty napruzil.som a bol pokoj inak.egr.si mozes preventivne.vycistit.a.hned.aj.zaslepit.nic nepokazis ak nebol.cisteny este .

Napsal: 20 lis 2017, 22:11
od rudy5
Div3r píše:no stačí odpojit konektor od ventilu co ho ovládá nebo tam musím dát přímo záslepku ?
Tam.neni konektor.ale.podtlakova hadicka

Napsal: 21 lis 2017, 07:17
od slovacek.milos
rudy5 píše:
Div3r píše:no stačí odpojit konektor od ventilu co ho ovládá nebo tam musím dát přímo záslepku ?
Tam.neni konektor.ale.podtlakova hadicka
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... ghA37w6fyd :?

Napsal: 21 lis 2017, 19:25
od rudy5
Ja som myslel odpojit hadicku od. Egr a zaslepit.naco by odpojoval ventil.co ovlada podtlak ?

Napsal: 21 lis 2017, 21:03
od Div3r
rudy5 píše:U tejto motorizacie som to.s.egr este nezazil ale.mne.to cukanie sbosobovali vstreky teda kontakty napruzil.som a bol pokoj inak.egr.si mozes preventivne.vycistit.a.hned.aj.zaslepit.nic nepokazis ak nebol.cisteny este .
Mě právě přišlo divny že to dělá jen mezi 1700-2000 tak že v to mohli dělat ty kontakty myslíš ? Asi není nikde návod jak to napruzit co ? Já měl doteď rotačku a pd mi moc neříká ještě

Napsal: 22 lis 2017, 07:49
od slovacek.milos
pokud si přečteš zkušenosti na foru i moje tak je lepší tu kabeláž rovnou vyměnit a nic nepružit

Napsal: 22 lis 2017, 08:36
od Rayx
rudy5 píše:Ja som myslel odpojit hadicku od. Egr a zaslepit.naco by odpojoval ventil.co ovlada podtlak ?
Protože odpojením ventilu sundáním konektoru přestáváš ovládat podtlakem baňku EGR, takže nemusíš odpojovat hadičky. Na rychlý vyzkoušení nejsnazší cesta, ale nesmíš odpojit ventil pro regulaci turba nebo chcípací klapku ;)

Osobně si myslím, že problém konektoru/ů na vstřikovačích by se ukázal v sk.18 a diag by to zapsal. Prostě cukání jen v takhle omezeným rozsahu a jinak vše OK, to nebude tenhle problém. Najdi někoho s diagem a nech si načíst a nalogovat. ;)

Napsal: 22 lis 2017, 12:05
od slovacek.milos
[quote="Rayx"]
Na rychlý vyzkoušení nejsnazší cesta

když vytáhneš hadičku a natočíš tam šroubek M5 tak je to časově stejné a v řj motoru se nazapíše závada obvod na regulačníí ventil přeřušen nebo zkrat na kostru

Napsal: 22 lis 2017, 12:42
od Rayx
Neříkám, že to taky není cesta, ale tady odpojení EGR neomezí chod, takže chybu pak jen smažeš. No třeba při sundavaní hadičky aspoň přijdeš na to, že jsou zteřelý ;)

Napsal: 22 lis 2017, 16:17
od Div3r
Rayx píše:
rudy5 píše: Osobně si myslím, že problém konektoru/ů na vstřikovačích by se ukázal v sk.18 a diag by to zapsal. Prostě cukání jen v takhle omezeným rozsahu a jinak vše OK, to nebude tenhle problém. Najdi někoho s diagem a nech si načíst a nalogovat. ;)
a který skupiny mám nalogovat jestli to stačí teda že bych to pak upnul a někdo se tady na to podíval? diag mám jinak žádna chyba tam neni

Napsal: 22 lis 2017, 17:34
od Rayx
3, 10, 11, na 3jku nebo 4řku, od 1500ot aspoň do 3500ot bez přeřazení s plným sešlápnutím plynu i s tím pozvolným, klidně se povoz dýl, aspoň bude více info ;)

Pozoruješ to tedy jen při pozvolným zrychlování, při zrychlování naplno nebo naopak na volnoběh běží OK? Co korekce na volnoběh, jak vypadají, skupina 13?

Napsal: 22 lis 2017, 18:18
od Div3r
Ok naloguju to a hodím to sem ještě dneska