Stránka 1 z 2
passat 96kw avf cukání
Napsal: 20 lis 2017, 18:48
od Div3r
Tak nějak jsem brouzdal po foru a našel jsem problém ohledně cukání auta v určitých otáčkách tak mě zajímalo jestli by to mohlo být to co řeším já když pozvolna zrychluju tak mezi 1800-2000 otáčkách to tak 2x cukne a našel jsem že by to mohl dělat EGR nebo přivřený lopatky na turbu ale řešilo se to u 2.0 BMM tak jestli může být podobný problém i u 1.9
Napsal: 20 lis 2017, 19:31
od slovacek.milos
tak ten egr odpoj to by nešlo?
Napsal: 20 lis 2017, 19:53
od Div3r
no stačí odpojit konektor od ventilu co ho ovládá nebo tam musím dát přímo záslepku ?
Napsal: 20 lis 2017, 22:10
od rudy5
U tejto motorizacie som to.s.egr este nezazil ale.mne.to cukanie sbosobovali vstreky teda kontakty napruzil.som a bol pokoj inak.egr.si mozes preventivne.vycistit.a.hned.aj.zaslepit.nic nepokazis ak nebol.cisteny este .
Napsal: 20 lis 2017, 22:11
od rudy5
Div3r píše:no stačí odpojit konektor od ventilu co ho ovládá nebo tam musím dát přímo záslepku ?
Tam.neni konektor.ale.podtlakova hadicka
Napsal: 21 lis 2017, 07:17
od slovacek.milos
rudy5 píše:Div3r píše:no stačí odpojit konektor od ventilu co ho ovládá nebo tam musím dát přímo záslepku ?
Tam.neni konektor.ale.podtlakova hadicka
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... ghA37w6fyd 
Napsal: 21 lis 2017, 19:25
od rudy5
Ja som myslel odpojit hadicku od. Egr a zaslepit.naco by odpojoval ventil.co ovlada podtlak ?
Napsal: 21 lis 2017, 21:03
od Div3r
rudy5 píše:U tejto motorizacie som to.s.egr este nezazil ale.mne.to cukanie sbosobovali vstreky teda kontakty napruzil.som a bol pokoj inak.egr.si mozes preventivne.vycistit.a.hned.aj.zaslepit.nic nepokazis ak nebol.cisteny este .
Mě právě přišlo divny že to dělá jen mezi 1700-2000 tak že v to mohli dělat ty kontakty myslíš ? Asi není nikde návod jak to napruzit co ? Já měl doteď rotačku a pd mi moc neříká ještě
Napsal: 22 lis 2017, 07:49
od slovacek.milos
pokud si přečteš zkušenosti na foru i moje tak je lepší tu kabeláž rovnou vyměnit a nic nepružit
Napsal: 22 lis 2017, 08:36
od Rayx
rudy5 píše:Ja som myslel odpojit hadicku od. Egr a zaslepit.naco by odpojoval ventil.co ovlada podtlak ?
Protože odpojením ventilu sundáním konektoru přestáváš ovládat podtlakem baňku EGR, takže nemusíš odpojovat hadičky. Na rychlý vyzkoušení nejsnazší cesta, ale nesmíš odpojit ventil pro regulaci turba nebo chcípací klapku
Osobně si myslím, že problém konektoru/ů na vstřikovačích by se ukázal v sk.18 a diag by to zapsal. Prostě cukání jen v takhle omezeným rozsahu a jinak vše OK, to nebude tenhle problém. Najdi někoho s diagem a nech si načíst a nalogovat.

Napsal: 22 lis 2017, 12:05
od slovacek.milos
[quote="Rayx"]
Na rychlý vyzkoušení nejsnazší cesta
když vytáhneš hadičku a natočíš tam šroubek M5 tak je to časově stejné a v řj motoru se nazapíše závada obvod na regulačníí ventil přeřušen nebo zkrat na kostru
Napsal: 22 lis 2017, 12:42
od Rayx
Neříkám, že to taky není cesta, ale tady odpojení EGR neomezí chod, takže chybu pak jen smažeš. No třeba při sundavaní hadičky aspoň přijdeš na to, že jsou zteřelý

Napsal: 22 lis 2017, 16:17
od Div3r
Rayx píše:rudy5 píše:
Osobně si myslím, že problém konektoru/ů na vstřikovačích by se ukázal v sk.18 a diag by to zapsal. Prostě cukání jen v takhle omezeným rozsahu a jinak vše OK, to nebude tenhle problém. Najdi někoho s diagem a nech si načíst a nalogovat.

a který skupiny mám nalogovat jestli to stačí teda že bych to pak upnul a někdo se tady na to podíval? diag mám jinak žádna chyba tam neni
Napsal: 22 lis 2017, 17:34
od Rayx
3, 10, 11, na 3jku nebo 4řku, od 1500ot aspoň do 3500ot bez přeřazení s plným sešlápnutím plynu i s tím pozvolným, klidně se povoz dýl, aspoň bude více info
Pozoruješ to tedy jen při pozvolným zrychlování, při zrychlování naplno nebo naopak na volnoběh běží OK? Co korekce na volnoběh, jak vypadají, skupina 13?
Napsal: 22 lis 2017, 18:18
od Div3r
Ok naloguju to a hodím to sem ještě dneska