octavia scout 2.0 tdi BMM cukani a pritom zachrchlani.video
Moderátoři: šulda, Moderátoři
octavia scout 2.0 tdi BMM cukani a pritom zachrchlani.video
Dobry den .prosim o radu s bmm motorem na scoutu 2008 .naj 243 tis.motor je cipnut podotykam.
Tento rok si auto asi reklo ze odejde vsechno co se da a vymeneno fura veci (zadnych no name) momentalne me sere ro ze auto pri otackach nad 2000 syci jak vysavac .jak kdyby nekde utikal vzduch a zaroven cuka a cuka a cuka a poze zatepla cuká!!!!!.dnes vymeneno turbo,olej,filtry a klasika kolem toho.krom toho hadice jedna tlakova a druha takova ta plastova k odvetravani klikovky.motor zkonteolovan a okruh natlakovan bez jakeho koliv znaku uniku tlaku.motor pri cuknuti zachrchla asi 3x behem vteriny a pak jede normalne.pred vymenou to bylo cuknuti vzd pri 1600 - 2000 otavkach.dnes v hakemkoliv rozsahu do 3000 ot.cekal jsem ze to po vymene turba prestane alw je to horsi.vzduch jak nekde proudi je slyset o neco vic nez predtim a cukani nastava sice nepravidelne ale vic nez pri starem turbu.co to uz muze byt?zeby chip delal boedel.je mozne ze egr?byl cisten v lete ale nevykazazoval ze by neco melo byt spatne.do nouzaku to nepada.diagnostika cista a hodnoty primo ukazkove ja uz fakt nevim a vservisech uz vubec.dekuji za kazdou radu
Meneno letos
Spojka komplet
Chladic zpetnych zpalin na egru(kolem utikal taky vzduch
Vacka nova
Hydrostely
Elektronicky svazek
Rozvody
Turbo
2 hadice gumove k turbu
Zhavice
Oleje .filtry atd
Okruh zkontrolovan bez uniku
Hezky den a diky za prupadnou pomoc.uz me to nebavi vrazet a bez vysledku
Tento rok si auto asi reklo ze odejde vsechno co se da a vymeneno fura veci (zadnych no name) momentalne me sere ro ze auto pri otackach nad 2000 syci jak vysavac .jak kdyby nekde utikal vzduch a zaroven cuka a cuka a cuka a poze zatepla cuká!!!!!.dnes vymeneno turbo,olej,filtry a klasika kolem toho.krom toho hadice jedna tlakova a druha takova ta plastova k odvetravani klikovky.motor zkonteolovan a okruh natlakovan bez jakeho koliv znaku uniku tlaku.motor pri cuknuti zachrchla asi 3x behem vteriny a pak jede normalne.pred vymenou to bylo cuknuti vzd pri 1600 - 2000 otavkach.dnes v hakemkoliv rozsahu do 3000 ot.cekal jsem ze to po vymene turba prestane alw je to horsi.vzduch jak nekde proudi je slyset o neco vic nez predtim a cukani nastava sice nepravidelne ale vic nez pri starem turbu.co to uz muze byt?zeby chip delal boedel.je mozne ze egr?byl cisten v lete ale nevykazazoval ze by neco melo byt spatne.do nouzaku to nepada.diagnostika cista a hodnoty primo ukazkove ja uz fakt nevim a vservisech uz vubec.dekuji za kazdou radu
Meneno letos
Spojka komplet
Chladic zpetnych zpalin na egru(kolem utikal taky vzduch
Vacka nova
Hydrostely
Elektronicky svazek
Rozvody
Turbo
2 hadice gumove k turbu
Zhavice
Oleje .filtry atd
Okruh zkontrolovan bez uniku
Hezky den a diky za prupadnou pomoc.uz me to nebavi vrazet a bez vysledku
Naposledy upravil(a) lukas881 dne 30 lis 2017, 22:47, celkem upraveno 2 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 839
- Registrován: 21 lis 2011, 20:04
- Bydliště: ZR-Vysočina
Odpovědi: 0
Meneno letosyardarytarda píše:a takovej základ -filtr paliva nic?Jinak počítej vstřiky na kontrolu.
Spojka komplet
Chladic zpetnych zpalin na egru(kolem utikal taky vzduch
Vacka nova
Hydrostely
Elektronicky svazek
Rozvody
Turbo
2 hadice gumove k turbu
Zhavice
Oleje .filtry atd
Okruh zkontrolovan bez uniku
Hezky den a diky za prupadnou pomoc.uz me to nebavi vrazet a bez vysledku
Vždyt je měnil
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Palivak meneny taky ted,vstriky hodnoty do 0.4 vsechny.mereny i za jizdy.jedine mozne podfuk?ale tak to by snad maximalne to cukani vysvetllovalo.jinak jsem zapomel dodat ze cuka az po zahrati .jinak je v pohode uplne.syceni je slyset od nastartovani hned za jizdy.na volnobeh ale ne.dikyyardarytarda píše:a takovej základ -filtr paliva nic?Jinak počítej vstřiky na kontrolu.
Ceske repas turba.jinak sycelo to za stareho turba.proto se to menilo protoze cely okruh nekolikrat zkontrolovan a proto nove protoze uz nebylo co jineho.bezvysledne da se rictHuml píše:od koho je ten repas? má to turbo nastavenou regulaci na stolici?
https://www.ceske-repas-turba.cz/index. ... roller=cms
[quote="Huml"]a nějaký logy z jízdy nejsou? asi by to chtělo s někým nalogovat, z toho by to mohlo jít poznat, kde je problém[/quote
Cekam do pristiho tydne na jednoho elektro mechanika co to znovu napichne a pojezdime takze logy dodam pozdeji.dnes jsem se snazil natocit co to dela tak dodam za chvili
Cekam do pristiho tydne na jednoho elektro mechanika co to znovu napichne a pojezdime takze logy dodam pozdeji.dnes jsem se snazil natocit co to dela tak dodam za chvili
Nejvic to je slyset od 5:00 minuty jak to nesouvisle chrchla pri normalnim plynu a zaroven to cukne pri kazdem zachrchlani.kdyz tomu slapnu tak to nechrchla ani necuka.bohuzwl zvukova kvalita neni nejlepsi ale snad to pomuze .diky
https://m.youtube.com/watch?t=312s&v=vruCMuMl7Uo
https://m.youtube.com/watch?t=312s&v=vruCMuMl7Uo
Egr chcem v pondeli nwchat elektronicky odstavit a uvidi se po kompletnim napichnuti.takze budou i logy a snad uz budu chytrejsi.zase tomu tak nerozumim takze nechci polemizovat.ahy toho nebylo malo pritelkyne se s tim dnes vracela z obchodu a cca 200 m pred barakem rana z motoru a dojela domu na jednicku.na 2 to nechtelo jet.kuckalo a kuckalo.snad jen vyskocila hadice od turba.nouzovy nenaskocil ani zadna kontrolka.jak na svini jsem cely vikend v praci i dnes do vecera.