octavia scout 2.0 tdi BMM cukani a pritom zachrchlani.video
Moderátoři: šulda, Moderátoři
octavia scout 2.0 tdi BMM cukani a pritom zachrchlani.video
Dobry den .prosim o radu s bmm motorem na scoutu 2008 .naj 243 tis.motor je cipnut podotykam.
Tento rok si auto asi reklo ze odejde vsechno co se da a vymeneno fura veci (zadnych no name) momentalne me sere ro ze auto pri otackach nad 2000 syci jak vysavac .jak kdyby nekde utikal vzduch a zaroven cuka a cuka a cuka a poze zatepla cuká!!!!!.dnes vymeneno turbo,olej,filtry a klasika kolem toho.krom toho hadice jedna tlakova a druha takova ta plastova k odvetravani klikovky.motor zkonteolovan a okruh natlakovan bez jakeho koliv znaku uniku tlaku.motor pri cuknuti zachrchla asi 3x behem vteriny a pak jede normalne.pred vymenou to bylo cuknuti vzd pri 1600 - 2000 otavkach.dnes v hakemkoliv rozsahu do 3000 ot.cekal jsem ze to po vymene turba prestane alw je to horsi.vzduch jak nekde proudi je slyset o neco vic nez predtim a cukani nastava sice nepravidelne ale vic nez pri starem turbu.co to uz muze byt?zeby chip delal boedel.je mozne ze egr?byl cisten v lete ale nevykazazoval ze by neco melo byt spatne.do nouzaku to nepada.diagnostika cista a hodnoty primo ukazkove ja uz fakt nevim a vservisech uz vubec.dekuji za kazdou radu
Meneno letos
Spojka komplet
Chladic zpetnych zpalin na egru(kolem utikal taky vzduch
Vacka nova
Hydrostely
Elektronicky svazek
Rozvody
Turbo
2 hadice gumove k turbu
Zhavice
Oleje .filtry atd
Okruh zkontrolovan bez uniku
Hezky den a diky za prupadnou pomoc.uz me to nebavi vrazet a bez vysledku
Tento rok si auto asi reklo ze odejde vsechno co se da a vymeneno fura veci (zadnych no name) momentalne me sere ro ze auto pri otackach nad 2000 syci jak vysavac .jak kdyby nekde utikal vzduch a zaroven cuka a cuka a cuka a poze zatepla cuká!!!!!.dnes vymeneno turbo,olej,filtry a klasika kolem toho.krom toho hadice jedna tlakova a druha takova ta plastova k odvetravani klikovky.motor zkonteolovan a okruh natlakovan bez jakeho koliv znaku uniku tlaku.motor pri cuknuti zachrchla asi 3x behem vteriny a pak jede normalne.pred vymenou to bylo cuknuti vzd pri 1600 - 2000 otavkach.dnes v hakemkoliv rozsahu do 3000 ot.cekal jsem ze to po vymene turba prestane alw je to horsi.vzduch jak nekde proudi je slyset o neco vic nez predtim a cukani nastava sice nepravidelne ale vic nez pri starem turbu.co to uz muze byt?zeby chip delal boedel.je mozne ze egr?byl cisten v lete ale nevykazazoval ze by neco melo byt spatne.do nouzaku to nepada.diagnostika cista a hodnoty primo ukazkove ja uz fakt nevim a vservisech uz vubec.dekuji za kazdou radu
Meneno letos
Spojka komplet
Chladic zpetnych zpalin na egru(kolem utikal taky vzduch
Vacka nova
Hydrostely
Elektronicky svazek
Rozvody
Turbo
2 hadice gumove k turbu
Zhavice
Oleje .filtry atd
Okruh zkontrolovan bez uniku
Hezky den a diky za prupadnou pomoc.uz me to nebavi vrazet a bez vysledku
Naposledy upravil(a) lukas881 dne 30 lis 2017, 22:47, celkem upraveno 2 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
Meneno letosyardarytarda píše:a takovej základ -filtr paliva nic?Jinak počítej vstřiky na kontrolu.
Spojka komplet
Chladic zpetnych zpalin na egru(kolem utikal taky vzduch
Vacka nova
Hydrostely
Elektronicky svazek
Rozvody
Turbo
2 hadice gumove k turbu
Zhavice
Oleje .filtry atd
Okruh zkontrolovan bez uniku
Hezky den a diky za prupadnou pomoc.uz me to nebavi vrazet a bez vysledku
Vždyt je měnil
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Audi Q5 2021 140kw-manuál
Audi Q5 2021 140kw-manuál
Palivak meneny taky ted,vstriky hodnoty do 0.4 vsechny.mereny i za jizdy.jedine mozne podfuk?ale tak to by snad maximalne to cukani vysvetllovalo.jinak jsem zapomel dodat ze cuka az po zahrati .jinak je v pohode uplne.syceni je slyset od nastartovani hned za jizdy.na volnobeh ale ne.dikyyardarytarda píše:a takovej základ -filtr paliva nic?Jinak počítej vstřiky na kontrolu.
Ceske repas turba.jinak sycelo to za stareho turba.proto se to menilo protoze cely okruh nekolikrat zkontrolovan a proto nove protoze uz nebylo co jineho.bezvysledne da se rictHuml píše:od koho je ten repas? má to turbo nastavenou regulaci na stolici?
https://www.ceske-repas-turba.cz/index. ... roller=cms
[quote="Huml"]a nějaký logy z jízdy nejsou? asi by to chtělo s někým nalogovat, z toho by to mohlo jít poznat, kde je problém[/quote
Cekam do pristiho tydne na jednoho elektro mechanika co to znovu napichne a pojezdime takze logy dodam pozdeji.dnes jsem se snazil natocit co to dela tak dodam za chvili
Cekam do pristiho tydne na jednoho elektro mechanika co to znovu napichne a pojezdime takze logy dodam pozdeji.dnes jsem se snazil natocit co to dela tak dodam za chvili
Nejvic to je slyset od 5:00 minuty jak to nesouvisle chrchla pri normalnim plynu a zaroven to cukne pri kazdem zachrchlani.kdyz tomu slapnu tak to nechrchla ani necuka.bohuzwl zvukova kvalita neni nejlepsi ale snad to pomuze .diky
https://m.youtube.com/watch?t=312s&v=vruCMuMl7Uo
https://m.youtube.com/watch?t=312s&v=vruCMuMl7Uo
Egr chcem v pondeli nwchat elektronicky odstavit a uvidi se po kompletnim napichnuti.takze budou i logy a snad uz budu chytrejsi.zase tomu tak nerozumim takze nechci polemizovat.ahy toho nebylo malo pritelkyne se s tim dnes vracela z obchodu a cca 200 m pred barakem rana z motoru a dojela domu na jednicku.na 2 to nechtelo jet.kuckalo a kuckalo.snad jen vyskocila hadice od turba.nouzovy nenaskocil ani zadna kontrolka.jak na svini jsem cely vikend v praci i dnes do vecera.