teplota vody TDI PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Odpovědi: 0
teplota vody TDI PD
Ahojte aké majú byť teploty v kanály č.7 teplota paliva a teplota vody v motore. Palivo prvé okienko mám okolo 60 stupňov a teplotu motora 4- té okienko neviem dosiahnúť viac ako 75 stupnov. Auto sa zohrieva extrémne rýchlo len nevie presiahnuť tepolotu 75stup. Je vadný termostat alebo čidlo ? Ak som robil test teploty ráno pred štartovaním všetky teploty v poliach mali zruba rovnakú hodnotu. Čidlo teploty nafty má vyznam ho meniť ?
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Psal jsi, že ráno před startem jsou v kanálu 007 všechny teploty stejné. To znamená, že všechny teplotní senzory jsou pravděpodobně v pořádku. Motor se neohřeje přes 75°C - vadný termostat. Asi není co řešit.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ať si pro sichr zkontroluje i teplotu vody hlášenou budíkům, čidlo je dvojitý, jestli nekecá jen pro motor. Ano, ohřívá se rychle, vypadá to na ten termostat, ale než se "řízne", ať se ví "co"
Jinak za mě, nevím, jak s vyřazeným nebo omezeným EGR ohříváte motor, to je velká ztráta tepla, i v nadnulových teplotách se motor pořádně neohřeje, pokud nemáte furt plyn na podlaze ...

Jinak za mě, nevím, jak s vyřazeným nebo omezeným EGR ohříváte motor, to je velká ztráta tepla, i v nadnulových teplotách se motor pořádně neohřeje, pokud nemáte furt plyn na podlaze ...
Znám to ze Sharanů. Domníval jsem se, že je to u všech motorů stejný. Nechápu, proč není. Zbytečně si komplikují život.
Ale čemu se vlastně divím? Doba žigulíků, kde půl století bylo na všech modelech všechno stejný, je dávno pryč. Bohužel.....
Ale čemu se vlastně divím? Doba žigulíků, kde půl století bylo na všech modelech všechno stejný, je dávno pryč. Bohužel.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Odpovědi: 0
S ohrievanim nema nic to samozrejme viem. Dovod kontroly cidiel je vysoka spotreba a s tym aj vysoka vstrkovacia davka v kamaly c.1.Marek77 píše:Co má čidlo teploty nafty společného s ohříváním motoru? Nic. Proč ho teda chceš měnit?
Vyměň to, co je vadné, což v tomhle případě je téměř bez pochyby termostat.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF