TDI AVF vysoká voľnobežná dávka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

TDI AVF vysoká voľnobežná dávka

Příspěvek od milansilvia »

Ahojte, riešim nasledovnú záhadu. Jedná sa o Passat AVF-ko. Po výmene vačky, hydier, nastavení vstrekovačov sme neustále riešili spotrebu auta. Záhadná pre nás bola hodnota volnobežnej dávky, ktorá pri teplote auta cca 75 stupnov bola na hodnote 7-8mg, synchronizácia vačky 0. Posunutím synchro na -1,1 sa samozrejme nič neupravilo práve naopak, ako som čakal. Teraz je synchronizácia nastavená na +2,2 -2,7 a voľnobežná dávka klesla na 5,5 mg. Chystám sa ešte vymeniť termostat lebo neviem sa dostat na vyšiu teplotu ako 77. Predpokladám že teplota motora hraje úlohu... Otázka na Vás skúsených: Ako sa dá ešte znížiť voľnobežná dávka? Čo ju ovplivňuje ? Ďakujem.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33583
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Login 12233
Přispůsobení kanál 02
snižuj hodnotu po stovce testovat uložit a kontroluj volnoběžnou dávku
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od milansilvia »

slovacek.milos píše:Login 12233
Přispůsobení kanál 02
snižuj hodnotu po stovce testovat uložit a kontroluj volnoběžnou dávku
Práveže som skúšal cez vag kanál 02, ale šlo to znížiť iba o cca 30 z 32768 na 3273X...
Rozdiel v na volnobežnej davke cca. 0,1.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33583
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tk to nevím u tvého auta jsem to nedělal ale co jsem to dělal de to za chodu motor a motor dokázal chcípnout
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“