Stránka 1 z 1

Audi A4 2.0 16V BRD Stále přibývá nafta v oleji

Napsal: 07 pro 2017, 08:33
od Tunningkiller
Zdar chlapi mám tu problém s A4kou, byla přidřená na klice a šálech kuli naředění oleje naftou. Motor jsem dal dohromady, kliku jsem vyměnil vyměnil uložení kliky, přegumičkoval vstřikovače, vyměnil těsnení na tandemu a dnes opět víc na měrce. Co tam může ještě bejt, tandem, nebo prasklá hlava? Zákazník se asi za chvili posere a já taky.

Napsal: 07 pro 2017, 10:39
od Vici
má DPF? asi ne že když je to 16v

Napsal: 07 pro 2017, 13:06
od Trawn
Vici píše:má DPF? asi ne že když je to 16v
BRDčko DPF má, bohužel. Je to 125kw PPD a kvůli těm vysokotlakým vstřikům Siemens tam je.

Napsal: 07 pro 2017, 13:09
od Vici
jo tak 125kW.
tak pak bych hledal i tím směrem.. třeba u BMM s DPF je přibývání oleje klasika.. krátké trasy, nebo prasklý dpf..
PD a nebo ještě lépe PPD + DPF = kombinace na sebevraždu

Napsal: 07 pro 2017, 16:19
od hansdob
Nezlob. Po 434000 na ppd s dpf resim jen DPF a to ne ucpany sazemi ale popilkem takze myslim ze na sebevrazdu to neni.

Napsal: 07 pro 2017, 20:20
od Tunningkiller
Jasně že nafta pribývá to je jasné, jenže tady takovým způsobem že po 20km je na měrce místo mezi ryskama , je olej na maximu takže hodně pribývá. Na DPF jsem se zaměřil taky a dopadlo to tak že po regeneraci motor kouří a jde zřejmě na 3 válce. Budu dál informovat co se podělalo. Každopadně filtr a regenerace slapou parádně. Než jsem dělal regeneraci tak vstřiky a všechny hodnoty v normálu, teď je to v řiti

Napsal: 07 pro 2017, 21:13
od MirekX
jestli takhle rychle tak ten tandem

Napsal: 07 pro 2017, 21:50
od Tunningkiller
MirekX píše:jestli takhle rychle tak ten tandem
tojo ale co ten kouř, už jsem olej měnil 3krat, kdyby to valil tandem tak to beru ale kouřilo to i hned po vymene, ted to jede bez válce po regeneraci a vcera to při jízdě lehce cukalo nad 3200 otáček v zátahu uvidím co se tam stalo koukal jsem pod víko a nic vidět není, vytáhnu zas vstřiky a uvidí se.